Hop til indhold

Så blev hun endelig født


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Undskyld billederne ligger på siden.

 

Vi har besøgt Fede Dorit, Sammy, Don Albert og de andre babyer:lun: Jeg er så forelsket:hjerte:

 

Hvalpene er så småt begyndt at tumle med hinanden, og de trives så godt. Fede Dorit er :lun::lun::lun: Det er 99,9% sikkert at det bliver Fede Prop der er Fede Dorit. Det skal gå helt galt hvis det ikke bliver hende:-)

 

image.jpg

 

Altid sultne Fede Dorit:lol:

image.jpg

 

Fede Dorit patter på min finger. Smeltede fuldstændig:lun:

image.jpg

 

Mor og mormor:hjerte:

image.jpg

 

Fjollede mormor Sally:-D

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 201
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fredag hvornår ?? :banan:

 

28. marts:banan:

 

Hvornår får de egentlig de dersens ører, hvor man frygter de letter??:confused:

 

Snart:lol: Deres ører er sådan nogle tykke flæskeflapper lige nu, så der er masser at tage af:lun:

 

Hold op hvor er hun sød! Men hvorfor ved i allerede nu at det bliver hende? De er da ikke ret gamle?

 

havde jeg valgt hvalp før 6. Uge, så var jeg faktisk endt med den forkerte. Der sker enormt meget på bare en enkelt uge.

 

Den ene tæve er udelukket. Hun er for pæn, og hvis hun holder ved, skal hun ud til dem der vil udstille. Og ja, så er der 2 tilbage. Vi vælger jo ikke ud fra at den skal kunne noget, den skal bare være sød og dejlig. Og jeg kan slet ikke forestille mig at Bjørk kan lave hvalpe der ikke er det:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...