Hop til indhold

tyk efter pasning


nr 49
 Share

Recommended Posts

[ATTACH=CONFIG]118778[/ATTACH] fra i morges - nu vejer hun vel ca 21,5 kg og de 2 kg er røget i løbet af 2 uger ved at minimere fodermængden fra 300 til 240 g om dagen. Derudover har vi gået min 2 timer hver dag, kartet rundt i haven efter fodbold og "hestebold" og livet har været lidt kedeligt mht godbidder, ost til træning osv ....

flot!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gammel er hun?

Det lyder vildt så lidt hun vejer. Men super flot at I ryster kiloene af hende på så kort tid. Det er dejligt.

 

hun er fra marts 2013 og den slanke model så vi har hele tiden været opmærksom på at hun ikke skal veje mere - dyrlægen siger max 23 når hun er helt "færdigbygget" - det er vel om et par år

Link til indlæg
Del på andre sites

nu kan jeg ikke huske om det er blevet nævnt tidligere men har du overvejet slankefodervarianter?

 

jeg ved ikke om de giver hunden en bedre mæthedsfornemmelse for har ikke selv prøvet det, men mener at andre har kommenteret på det - kan bare ikke lige huske om der var ubetinget begejstring og hvilken slags der er bedst...

Jo, dem har vi prøvet nogle af. Der er bare tit så meget korn i og det trives han ikke rigtig på. Og så kan jeg jo ligeså godt give ham grønsager ovenpå foderet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...