Hop til indhold

I dag blev min længe ventede pige født <3


sonja77
 Share

Recommended Posts

Verdens længste uger, måneder, år!!! Jeg ventede 1,5 år på Frostie, og også rigtig længe på Iso (husker ikke hvor længe?), og det er bare forfærdeligt! Og når de vel er født, så går de sidste 8 uger ENDNU langsommere!!! :lol: Og når man vel får dem, så går tiden alt for hurtigt...

 

Det er faktisk ok med ventetiden NU - for nu ved jeg jo, at der er en tæve til mig. :-) Og så regner jeg med at besøge hvalpene riiiiiiigtig meget. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er faktisk ok med ventetiden NU - for nu ved jeg jo, at der er en tæve til mig. :-) Og så regner jeg med at besøge hvalpene riiiiiiigtig meget. :mrgreen:

 

Ja, når man kan besøge hvalpene tit går tiden forhåbentlig lidt hurtigere! Især hvis man ta'r billeder af dem hver gang, har jeg hørt..?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi de synes, at han matcher Focus godt,at han har et fantastisk temperament og har gode arbejdsegenskaber. :-) Og så har Johanna haft flere af hans hvalpe fra tidligere kuld på sine hold og synes, at de tyder meget lovende.

 

Jamen det giver jo fin mening, han er også en skøn hund. Undrede mig bare fordi det er så forskellige linjer.

 

Har du du navneforslag og må du selv bestemme på stamtavlen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det giver jo fin mening, han er også en skøn hund. Undrede mig bare fordi det er så forskellige linjer.

 

Har du du navneforslag og må du selv bestemme på stamtavlen?

 

Jeg har nogle navne i tankerne (særligt et bestemt), men venter lidt med at lægge mig endeligt fast. Det bliver Lone og johanna, der bestemmer stamtavlenavnene (det bliver i Johannas kennelnavn), og det skal være et tema. Men jeg må gerne komme med ideer. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor bliver det spændende Sonja! Mange gange tillykke.... Det hjælper overhovedet ikke på hvalpeskrukhed her i huset, at alle folk får hvalpe nu!

 

Nej, nu må Zuper lige til at oppe sig! Jeg glæder mig også meget til at følge din hvalp, jeg synes, at FT'erne er så lækre. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

altså dem der er slate er jo blue eller anden grundfarve i merle, tror bare det er mønsteret der bliver kaldt slate? Det var det jeg ikke kunne se ordentligt fordi den er så lille, men min bekendte som avler "farve collier" mener jeg kaldte sine slate, som lignede meget din + dins mor.

 

Er ikke super meget inde i farverne, så du har sikkert ret. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...