Hop til indhold

I dag blev min længe ventede pige født <3


sonja77
 Share

Recommended Posts

  • Svar 249
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dejlig tråd at læse med mange super fine billeder.

 

Håber du får den tæve som passer dig bedst, men det lyder som om du vil være henrykt uanset hvilken det bliver.

 

Var det den 20 juli hvalpene skal hjemmefra eller?

 

De er klar til at flytte hjemmefra den 15. juli, men jeg henter ført min den 18., hvor jeg går på ferie. Og ja, jeg bliver henrykt uanset hvilken en jeg får. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan jeg godt forstå. Har du en fornemmelse af hvem det bliver?

Du har jo set en del til dem og tænker der ikke er kæmpe forskel på hvalpene eller på det der skal tages hensyn til ifht dig og Anja?

Ih, kan slet ikke vente med at se hvem der er Lemon!

 

De er begyndt at adskille sig fra hinanden personlighedsmæssigt (og sådan set også af udseende) de sidste par uger, men de er skønne begge to på hver sin måde. Jeg har ikke nogen ide om, hvilken en jeg får. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

De er begyndt at adskille sig fra hinanden personlighedsmæssigt (og sådan set også af udseende) de sidste par uger, men de er skønne begge to på hver sin måde. Jeg har ikke nogen ide om, hvilken en jeg får. :-)

 

Det gør det jo bare ekstra spændende :klap:

 

Glæder mig til at se hvem det bliver!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal have Anna - verdens største puttegøj :lun: :hjerte: :lun:

 

Næææh... Tillykke med Anna/Lemon :klap:

 

Hvad blev det afgørende for at det er hende? Er helt vildt nysgerrig og interesseret i, hvordan de der hvalpetest foregår og hvad de har valgt ud fra.

Har jo selv valgt Yoda, så har aldrig prøvet det, men den næste kunne meget vel blive valgt for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næææh... Tillykke med Anna/Lemon :klap:

 

Hvad blev det afgørende for at det er hende? Er helt vildt nysgerrig og interesseret i, hvordan de der hvalpetest foregår og hvad de har valgt ud fra.

Har jo selv valgt Yoda, så har aldrig prøvet det, men den næste kunne meget vel blive valgt for mig.

 

Jeg har ikke snakket med Johanna om hvalpetesten endnu, hun har først tid til en længere snak her i eftermiddag, så jeg har kun fået fordelingen at vide indtil videre. Men det bliver spændende at høre, og min mavefornemmelse siger mig, at det er et rigtig godt match til både mig og Tyson. :-D

 

Og om lidt skal jeg ned og besøge hende! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den valgte prinsesse :mrgreen::lun:

 

Hvordan fandt du på navnet? Jeg kommer nemlig til at tænke på Liz Lemon fra 30rock. men jeg er også serieskadet :lol:

 

Jeg sad og tænkte på forskellige mulige navne, og så tænkte jeg på Honey (som i honning, ikke som i skat) og associerede derfra videre til Lemon - honning og citron i teen, ikke? ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...