Hop til indhold

Juni billeder


Sitto
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst DorteDK
Tak - var egentlig mest imponeret over, at det lykkedes fotografen at få taget et billede af dem. Maggie er ikke kendt for at sidde stille

Kender det alt for godt, Zeus sidder næsten aldrig stille :-) ville gerne have sådan et billede hvor de sidder ved siden af hinanden tæt som dine, men inden jeg får fjumret med kamera er den ene rendt, eller den anden lagt sig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja de er bare så skønne sammen <3

[ATTACH=CONFIG]119650[/ATTACH]

 

Simpelthen så kære!!

 

DEJLIGT at se søde Luna!

og så er man så flad bagefter:roll:[ATTACH=CONFIG]119683[/ATTACH]

 

Hihi herligt billede!

 

Vejret her til eftermiddag er regn meget regn og blæst og småkoldt man skulle tro vi havde efterår ;-)

 

Så Walther han smutter da lige i sofaen en tur når nu det slår mod ruden :hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]119685[/ATTACH]

 

Men inden nåede vi da lige at være ude og solen var da også fremme i ny og næ, hynden på solvognen var lige taget ind da det øsede ned, men så går vi da bare på terrassen der er også hynder - så Zeus og jeg fik en dejlig kop kaffe her:

 

[ATTACH=CONFIG]119686[/ATTACH]

 

Som altid et par dejlige drenge!

 

Liva (og lidt Maggie) har været fotomodeller på et fotokursus.

 

119690-14422032246-0e7dd7b7b4-o.jpg

 

119688-a.jpg

 

119687-14434750561-ee07b43314-o.jpg

 

Flotte billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Fælles foto siddende sammen uden nogen rejser sig ;-) billedet er taget i dag :-)

 

DSC00003.jpg

Walther som mangler en fortand for neden i munden, den knækkede da Zeus og Walther legede lidt for vildt i haven, så den måtte opereres ud :damn:

 

DSC00009.jpg

Ja selvom man er dreng kan man vel godt lege med dukker ?

 

 

DSC00042.jpg

 

DSC00037.jpg

Det er dog lidt hårdt at lege med sådan en dukke, den skulle først løbes med så graves ned og lige nusses lidt og nu er man træt.

 

DSC00036.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fælles foto siddende sammen uden nogen rejser sig ;-) billedet er taget i dag :-)

 

[ATTACH=CONFIG]119711[/ATTACH]

Walther som mangler en fortand for neden i munden, den knækkede da Zeus og Walther legede lidt for vildt i haven, så den måtte opereres ud :damn:

 

[ATTACH=CONFIG]119712[/ATTACH]

Ja selvom man er dreng kan man vel godt lege med dukker ?

 

 

[ATTACH=CONFIG]119715[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]119714[/ATTACH]

Det er dog lidt hårdt at lege med sådan en dukke, den skulle først løbes med så graves ned og lige nusses lidt og nu er man træt.

 

[ATTACH=CONFIG]119713[/ATTACH]

 

så søde de er ved siden af hinanden :hjerte: jeg har egentlig aldrig tænkt på en dukke som legetøj :hmm: men ok jeg er også typen, der ikke tænker på dukker som legetøj til mine børn :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er smuk :lun:

tak, dine to er også fantastisk smukke :lun:

 

 

 

Max hilser for første gang sådan rigtigt på en kat, han havde aldrig mødt en kat før da han flyttede ind og han var da også uregerlig når han så dem, både vores og dem vi mødte, men han vil jo bare gerne lege, nu har han forstået han skal være forsigtig også skete det for to min siden hilste han ganske forsigtigt på vores store killing, og han har lige fået lov at vaske hende på maven :hjerte:

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
så søde de er ved siden af hinanden :hjerte: jeg har egentlig aldrig tænkt på en dukke som legetøj :hmm: men ok jeg er også typen, der ikke tænker på dukker som legetøj til mine børn :lol:

 

:-) Jeg har ryddet op på loftet vi har desværre ikke børn sammen men min mand har en voksen datter - det er så hendes dukke som nok er 15 år gammel - den fik min niece og lege med på 4 år når hun var her men hun er heller ikke til dukker så tænkte jeg skidt hundene kan vel lege med dukken og det var et hit, troede faktisk de ville bide den i stykker men den har holdt laaaaaaaaaaaaaaang tid nu ;-) fandt også en bamse på loftet de fik den er godt nok død nu :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak Trei og Dorte! :kys:Her nogle møsser fra hundene :-D

 

jeg kan ikke se klippet?

 

Sært, aner ikke hvad der er galt, hvad sker der når du trykker på linket?

 

Dorte: dejlige billeder af de to smukke drenge! Fedt med sådan et billede hvor de sidder sammen :lun: Og så sødt med dukken, den er klart et hit!

 

Sima: Hvor sødt at han rigtig er ved at blive venner med katten.

 

AnneMette: Jo, hun er så sød!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
[ATTACH=CONFIG]119748[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119749[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119750[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119751[/ATTACH]

 

Vores nye elskling :hjerte:

 

Vega! Dsg/border collie

 

i skrivende stund præcis 11 uger gammel, og akkurat så fræk som man skal være når man er en baby :D

 

nåhhhh hun er sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nu så lidt. Du må virkelig være træt, når du skriver dit eget navn...det er vel ikke så tit, man gør det på et forum, sådan rent generelt. Omtaler sig selv i tredje person altså :lol:

 

Hihi træt og måske ved at blive liiiidt for sær :lol:

 

Paloma: tillykke med den bette nuttethed!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...