Hop til indhold

Juni billeder


Sitto
 Share

Recommended Posts

Så er det frem med alle sommerbillederne :banan:

Ok den sidste er der ikke så meget sommerbillede over - men det er praktisk talt umuligt at drikke morgenkaffe uden Liva - hun VIL sidde med ved bordet. :genert: Men det er nu så hyggeligt, og hun er jo ikke så stor :lun::engel:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nåh, så fint! Hvor meget vejer han? Praktisk at han stadig er lille nok til at sidde i cykelkurven. :-)

 

Meget! Tror han vejer 7,5 kg :shock: Da han var 8 uger vejede han knap 6 kg - Joppe vejede 3,4 :mrgreen:

 

Håber han sænker farten lidt nu. Jeg vil ikke have små hunde, jeg synes faktisk alt under 15 kg er alt for småt til det jeg skal bruge dem til. Men jeg gider altså heller ikke at han bliver en kæmpe på 25 kg!

Det er i øvrigt super smart med cykelkurv, kan anbefale det - så længe de kan være deri. Sådan en lidt distanceret og afslappet måde at møde nye miljøer på. Bonus er dog særdeles kold overfor nye indtryk - selv brandbiler med fuld udrykning 3 meter fra ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, så fint! Hvor meget vejer han? Praktisk at han stadig er lille nok til at sidde i cykelkurven. :-)

 

Meget! Tror han vejer 7,5 kg :shock: Da han var 8 uger vejede han knap 6 kg - Joppe vejede 3,4 :mrgreen:

 

Håber han sænker farten lidt nu. Jeg vil ikke have små hunde, jeg synes faktisk alt under 15 kg er alt for småt til det jeg skal bruge dem til. Men jeg gider altså heller ikke at han bliver en kæmpe på 25 kg!

Det er i øvrigt super smart med cykelkurv, kan anbefale det - så længe de kan være deri. Sådan en lidt distanceret og afslappet måde at møde nye miljøer på. Bonus er dog særdeles kold overfor nye indtryk - selv brandbiler med fuld udrykning 3 meter fra ham.

 

 

Men en fuldvoksen schæfer ER også stor :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Det har regnet her og tordnet hele morgenen, endelig kommer solen og Dorte tager solvogn ud gør den ren finder hynden til - går ind og vil hente en kop kaffe og lige prøve den af - Dorte kommer ud og ser dette her:

 

(han ligger normalt ikke stille ret længe ham Zeus men indtil videre har han da ligget der i 20 min :shock:)

 

IMG_1249.jpg

IMG_1250.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Billeder af Karla fra idag. Hun blev rallybegyndermester og 2 vinder på dagen med 99 point hos ridgebackklubben idag og på billed to er hun blevet skidt i hovedet af en fugl :lol:

 

i får også lige Johnas triumfbillede fra sidste weekend. Hvor hun bestod sin første rallyprøve med 93 point og blev nummer 3 med 93 point

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse
Billeder af Karla fra idag. Hun blev rallybegyndermester og 2 vinder på dagen med 99 point hos ridgebackklubben idag og på billed to er hun blevet skidt i hovedet af en fugl :lol:

 

i får også lige Johnas triumfbillede fra sidste weekend. Hvor hun bestod sin første rallyprøve med 93 point og blev nummer 3 med 93 point

 

Stort tillykke med jeres resultater, hvor er I dygtige. :lun:

 

Og Karla med fugleklatter i hovedet! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinse
En kasse fuld af nyfødte fregner, lige pt er der 7 stk., er ikke sikker på at Katla er færdig.

[ATTACH=CONFIG]119412[/ATTACH]

 

Åhhhhh, hvor er de små og søde. :lun: Stort tillykke med dem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...