Hop til indhold

Agilitytræning sommer / efterår 2014


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 735
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi havde en delt enetime i dag, hvor min veninde først trænede en halv time, så mig en halv time og så forfra igen. Det var rigtig godt. En hel time uden pause er for meget, men det her fungerede bare super.

Julie er rigtig godt tilfreds med Leah. Hun kan det hele og er helt tryg ved alle forhindringer, river aldrig en pind (7-9-13), og på hjemmebane er hun totalt selvsikker og hurtig.

 

Til den match vi havde i december var hun også super ivrig - så nu håber vi, det holder til stævnet i weekenden også. Hvis det går godt, skal vi ikke længere nøjes med springklasser, det ville virkelig være fedt! Men først og fremmest skal hun jo bare synes at det er en fest, både ude og hjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

... Også mig - jeg skal på kursus :engel: Det samme som dig Camilse, så vidt jeg ved :slem:

 

Kursus med hvem? :blink:

 

_____________

Mana hundehvalp var til første "agility"træning i onsdags. Vi fik larmet med vippe, øvet bagkryds, løbet igennem åben pose, trænet balancefelt og slalomindgang (2x2) Og hun var MEGA sej :mrgreen: Så skønt at komme igang med at lavet sådan lidt agiityrelateret med hende :banan:

 

Luna var også med, og hun havde i sin 3 uger lange ferie formået at glemme bagkryds, balancefelt, slalomindgange (begge sider) og A-felt - så fremragende træning der :roll:

 

____________

Imorgen skal jeg starte på træneruddannelsen i DcH - er lidt spændt på hvad det indebær, har hørt lidt forskelligt.....

 

Desuden skal jeg på kursus med AnnBritt i næse weekend og jeg glææææder mig :banan: Har været afsted hos hende 2 gange før jul og det giver så meget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var til træning igår og ligesom Luna, så havde Karla valgt at glemme en del ting i sin juleferie :vedikke: eller også så havde hun ondt i maven :hmm: for hun havde fundet vej i hvalpefoderet tidligere på dagen :evil: og ædt en røvfuld!

hun skulle hjælpes i tunneller, dem kunne hun sandelig slet ikke finde nærmest :roll: hendes balancefelt, som har været så stabilt i vores træning vinteren igennem, det var pludaelig væk igen :megaked: tilgengæld kunne hun flippes, var hammersej til sine bagkryds og hendes vippe var bare lige i skabet HVER gang :vedikke: meget sær vuf!

 

så vi tog en time igen her til formiddag og skamtrænede balancefelt og tunneller...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...