Aslan Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Efter min vilde fotograferin i dag, gik det op for mig, hvor uheldig halen egentlig er........... Den bliver altid skrottet hvis den er alene........ Så nu vil jeg give halerne deres egen tråd, håber i vil hjælpe dem til at få en god oplevelse ud af at side fast bag på Kom med nogle haler............. De tre sidste er for øvrigt hanslege hale Nok derfor der KUN kom hale på billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Kanon idé. Her er lige bagenden af en hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Her er et næsten-alene-hale billede af Alice. Har ikke andre [ATTACH]3623[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Provotråd :5up: Jeg-er-Våd hale: Det-er-Koldt-hale: Jeg-er-Klartil-start-hale jeg-er-startet-hale Retningsskifte-hale Retningsskift-hale, set fra anden side dumdidej-Tøffe-hale jeg-er-på-vej-hale, eller.... nåh nej. Hale-blev-væk-hale jeg-er-Træt-men-lydig-og.klar-på-mere-hale :mrgreen: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Hahahahha, geniale billeder Nogen af dem er ganske gode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Her er et næsten-alene-hale billede af Alice. Har ikke andre [ATTACH]3623[/ATTACH] Du ved jo jeg er taknemmelig bare jeg får lidt af se tak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Du ved jo jeg er taknemmelig bare jeg får lidt af se tak :kys: Tror også du har set nok af Alice i dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 DKWiechert - Dum-di-dej-tøffe halen.. Det er bare en lige i øjet beskrivelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Hahahahha, geniale billeder Nogen af dem er ganske gode Helt enig, dejlige billeder Men misforstod han ikke noget af pointen? Jeg troede det skulle være "hale-alene-uden-hoved"-billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Jaaa vi vil også være med. Fantastisk tråd! :blink: :5up: Der kommer både hale med og uden hund (selvom jeg tror vi først og fremmest hædrer de billeder, hvor hunden smuttede, og halen kom ind i stedet, synes jeg at halen generelt er skøn, og skal vises!!) Jeg kan jo faktisk ret godt lide at flashe ham der Milo- især efter vi fik det nye kamera 1) logre logre 2) klar-til-spænding-halen 3) Opmærksom løwchen-hale 4) Hale i fuld firspring 5) Hund var på vej ned af sengen. Det var hale ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 4, 2008 Rapporter Share Besvaret November 4, 2008 Jeg er altså ikke så god til at smide billeder ud, så en smule hale billeder er der da Hoved er der da ikke meget af her: [ATTACH]3634[/ATTACH] Mudret hale: [ATTACH]3635[/ATTACH] Våd hale: [ATTACH]3636[/ATTACH] Våd og glad hale [ATTACH]3637[/ATTACH] Gælder det med to haler? [ATTACH]3638[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Helt enig, dejlige billeder Men misforstod han ikke noget af pointen? Jeg troede det skulle være "hale-alene-uden-hoved"-billeder Hahha, du ved godt en tråd herinde sjældent bliver...men hvis man nu laver det om til en "alle slags haler" så kan det være der kommer gode billeder mellem også Kan vi lige få nogle haler fra alle dine pasnings hunde :blink::blink::blink::blink::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Hahha, du ved godt en tråd herinde sjældent bliver...men hvis man nu laver det om til en "alle slags haler" så kan det være der kommer gode billeder mellem også Kan vi lige få nogle haler fra alle dine pasnings hunde :blink::blink::blink::blink::blink::blink: Argh, den var svær, jeg prøver... Men plejer altid at slette de mislykkede billeder Men jeg fandt da ét af Naja - med rejste børster... Hun var ikke helt sikker på hunden, så vi kan vist uden problemer kalde det en usikkerhedshale. Og den eneste grund til at hun var usikker på den, var at den ville snuse hende bagi - skøre tøs, mener at det er yderst farligt at blive snust der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Helt enig, dejlige billeder Men misforstod han ikke noget af pointen? Jeg troede det skulle være "hale-alene-uden-hoved"-billeder Altså...... Det ville nok blive lidt makabre billeder, hvis jeg skulle tage et par af ham kun af bagenden og halen, taget i betragtning at jeg i så fald lige skulle grave ham op igen.... :blink: :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Altså...... Det ville nok blive lidt makabre billeder, hvis jeg skulle tage et par af ham kun af bagenden og halen, taget i betragtning at jeg i så fald lige skulle grave ham op igen.... :blink: :lol: Arg, behold du ham bare, der hvor han er - tror jeg også han vil foretrække, hvis han ku' sige noget - og os herinde for den sags skyld :blink: Det vil sige, at enten tager du bare altid perfekte billeder - eller også har du samme vane som jeg, nemlig at slette alle dem som mislykkes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Altså...... Det ville nok blive lidt makabre billeder, hvis jeg skulle tage et par af ham kun af bagenden og halen, taget i betragtning at jeg i så fald lige skulle grave ham op igen.... :blink: :lol: Din dovenskab er dårlig forum ånd .........eller noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret November 5, 2008 Rapporter Share Besvaret November 5, 2008 Arg, behold du ham bare, der hvor han er - tror jeg også han vil foretrække, hvis han ku' sige noget - og os herinde for den sags skyld :blink: Dét ville jeg også foretrække, for han ligger godt nok dybt. Det vil sige, at enten tager du bare altid perfekte billeder - eller også har du samme vane som jeg, nemlig at slette alle dem som mislykkes sletter...heeele tiden. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Jeg var lige ude i have for at tage billeder af Victor. På de fleste vendte han bagdelen til. Men hip hurra for hunde-forum, der findes selvfølgelig også en tråd med hundes haler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Jeg var lige ude i have for at tage billeder af Victor. På de fleste vendte han bagdelen til. Men hip hurra for hunde-forum, der findes selvfølgelig også en tråd med hundes haler. Han ider sq da og skider på det første..........det kan du ikke være bekendt mod ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 Han ider sq da og skider på det første..........det kan du ikke være bekendt mod ham Hehe det bemærkede jeg også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 7, 2008 Rapporter Share Besvaret November 7, 2008 en enkelt hale - og den er i fart endda så den er der næsten ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 *** Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts