Hop til indhold

Ny grine-tråd


 Share

Recommended Posts

  • Svar 637
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tror du må forklare hvad den går ud på :lol:

 

Det er en real-time visualisering af alle de transaktioner, der foregår med kryptovalutaen Dogecoin (hvis mascot/logo er en Shiba Inu). Dvs. hvert enkelt vuf og hundebillede (nogle af dem er Corgi'er) symboliserer et eller andet beløb, der bliver overført lige her og nu, medens du ser det, Du kan se beløbets størrelse ved at holde musen over de enkelte billeder.

Et hyl og et franskbrød eller Twinkie betyder at der er dannet en "blok" - dvs. noget kode, der arkiverer oplysningerne om transaktionerne.

 

Prøv i øvrigt at taste ↑↑↓↓←→←→BA så kommer der en lille overraskelse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en real-time visualisering af alle de transaktioner, der foregår med kryptovalutaen Dogecoin (hvis mascot/logo er en Shiba Inu). Dvs. hvert enkelt vuf og hundebillede (nogle af dem er Corgi'er) symboliserer et eller andet beløb, der bliver overført lige her og nu, medens du ser det, Du kan se beløbets størrelse ved at holde musen over de enkelte billeder.

Et hyl og et franskbrød eller Twinkie betyder at der er dannet en "blok" - dvs. noget kode, der arkiverer oplysningerne om transaktionerne.

 

Prøv i øvrigt at taste ↑↑↓↓←→←→BA så kommer der en lille overraskelse :mrgreen:

 

eeeh...:genert: man skal nok være inde i det for at finde det underholdene :lol: men det da dejligt at du er underholdt :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vidste ikke at dette problem fandtes, men åbenbart er nogle hunde ikke glade for Roomba'en...

yeLjM2e.jpg

 

Der findes dog en løsning. Man skal bare skælde Roomba'en ud...

 

Jeg ved dog ikke om der også findes en løsning på dette problem:

 

Men jeg tror alligevel ikke jeg skal have en Roomba...

 

Meget a pro pos, så modtog jeg denne idag

 

roomba.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...