Hop til indhold

Julegavehvalpen


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ak ja, det store tabu: at give en hund i gave... men eftersom gavemærkatet siger: fra mig til mig :mrgreen: så går det nok!

 

Zuper og Matt parrede sig (uden at hænge sammen) 2 gange i weeekenden og 2 gange (med sammenkobling) mandag og tirsdag. Så den skulle være god nok :klap:

 

Det vil sige, at min julegave skulle gerne være under konstruktion as we speak! Og så fik jeg dette link her til morgen: http://webdogs.dk/munkhaven/

 

Disse er efter samme hanhund og er gule (hvilket min hvalp nok også bliver) eftersom mor er gul og far er rød. Mor er dog ud af et kuld hvor alle hvalpene var forskellige farver: gul, rød, sort, brun, rød/hvid og sort/hvid.

 

jeg er smeeeeeltet :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 179
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Spændende. Og tillykke, det er godt nok nogle kære basser der slet ikke er til at stå for. Især billedet hvor én hvalp sidder i en spand og kigger over kanten på en anden hvalp. :lun:

 

Vil du helst have en gul?.

 

Fuldstændigt ligeglad med farve. Oddsene er at jeg får en gul. Hvis jeg skulle bestemme, så synes jeg de er smukkest i brun - men det bliver de næppe og jeg er heldigvis ligeglad... Eneste kval er hvis den bliver sort eller rødbroget - for så bliver der ulighed i farvekombinationen i flokken og så bliver jeg jo nødt til at få en der matcher den anden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fuldstændigt ligeglad med farve. Oddsene er at jeg får en gul. Hvis jeg skulle bestemme, så synes jeg de er smukkest i brun - men det bliver de næppe og jeg er heldigvis ligeglad... Eneste kval er hvis den bliver sort eller rødbroget - for så bliver der ulighed i farvekombinationen i flokken og så bliver jeg jo nødt til at få en der matcher den anden :lol:

Men det er da ikke så skidt hvis det er, du får jo alligevel ulighed i pelstype og man kan da heller ikke have en langhåret men TO korthårede. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad lige på FB og så Bent Jørgensens fantastiske billeder og tænkte: Hvor lægger jeg en tråd og viser dem på HF..... og så var de der allerede.

 

Fantastisk gode billeder af samme fotograf som havde taget billederne af flatterne jeg linkede til den anden dag i Aschas tråd.

 

Så får du vinterhvalp. der er 16 eller flere farvekombinationer på Ft Cockere, så lidt for enhver smag. Jeg er vild med de chokoladebrune med hvidt på brystet - men igen farven er lidt underordnet. Spændt på hvornår vi ses på jagt. For det kan du simpelthen ikke lade være med hvis du først har set hvad sådan et lille jagtvidunder kan. Her du set Niels Egelund Faderbøls film om træning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det er da ikke så skidt hvis det er, du får jo alligevel ulighed i pelstype og man kan da heller ikke have en langhåret men TO korthårede. :blink:

 

:lol: det er selvfølgelig en ting... den bliver mere pelsrig end dem jeg har nu, men langhåret bliver den nok næppe. Her er far:

Bragg1web.jpg

 

Her er mor

10309257_10204011629556366_7617611036871736708_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad lige på FB og så Bent Jørgensens fantastiske billeder og tænkte: Hvor lægger jeg en tråd og viser dem på HF..... og så var de der allerede.

 

Fantastisk gode billeder af samme fotograf som havde taget billederne af flatterne jeg linkede til den anden dag i Aschas tråd.

 

Så får du vinterhvalp. der er 16 eller flere farvekombinationer på Ft Cockere, så lidt for enhver smag. Jeg er vild med de chokoladebrune med hvidt på brystet - men igen farven er lidt underordnet. Spændt på hvornår vi ses på jagt. For det kan du simpelthen ikke lade være med hvis du først har set hvad sådan et lille jagtvidunder kan. Her du set Niels Egelund Faderbøls film om træning?

 

:lol: Det påstår I jo allesammen :mrgreen: min opdrætter er slet ikke i tvivl, så hun siger bare "jaja" når jeg siger, at jeg ikke skal på jagt med den :lol: Og ja, det bliver en vinterhvalp. Det var ikke meningen, men at tæven valgte at lade vente så længe på løbetiden havde vi ikke lige forudset... Jeg bestilte jo hvalpen tilbage i december, da jeg kendte til parringen....

 

Jeg er også helt vild med de brune, men farven er underordnet. Hvis denne tæve går tom eller der sker et eller andet, som gør at jeg ikke får hvalp fra denne, så har jeg dog øje på et kuld i Sverige. Her er både mor og far brune...

 

Har ikke set filmen, men du har jo gjort fin reklame for den allerede ;-)

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvordan er det nu, du regner med, at det skal være en tæve, ikke? Men hvis den perfekte hvalp viser sig at være en han, så tager du den?

 

Ihhhhh, det bliver så spændende! :klap:

 

Jeg vil helst have en tæve ja. Men hvis det er en han der matcher mig bedst, så må jeg få en han og sterilisere Johna istedet. Det vigtigste er at få den rigtige hund. Selvom jeg absolut er mest til tæver.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

Har ikke set filmen, men du har jo gjort fin reklame for den allerede ;-)

 

Du kunne jo godt låne den af mig, hvis vi kan finde ud af logistikken. Du kunne jo kigge ned på Rohden Gods 7. September til Spanieldag. der er nok at se på tror jeg. Så kunne jeg tage den med. Vi finder nok en måde at få den, den anden vej på.

 

http://www.ftspaniels.dk/nyheder/

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kunne jo godt låne den af mig, hvis vi kan finde ud af logistikken. Du kunne jo kigge ned på Rohden Gods 7. September til Spanieldag. der er nok at se på tror jeg. Så kunne jeg tage den med. Vi finder nok en måde at få den, den anden vej på.

 

http://www.ftspaniels.dk/nyheder/

 

Orv, det er jo nærmest i baghaven! Det må jeg lige se om jeg ikke kan få passet ind i kalenderen

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Det påstår I jo allesammen :mrgreen: min opdrætter er slet ikke i tvivl, så hun siger bare "jaja" når jeg siger, at jeg ikke skal på jagt med den :lol: Og ja, det bliver en vinterhvalp. Det var ikke meningen, men at tæven valgte at lade vente så længe på løbetiden havde vi ikke lige forudset... Jeg bestilte jo hvalpen tilbage i december, da jeg kendte til parringen....

 

Jeg er også helt vild med de brune, men farven er underordnet. Hvis denne tæve går tom eller der sker et eller andet, som gør at jeg ikke får hvalp fra denne, så har jeg dog øje på et kuld i Sverige. Her er både mor og far brune...

 

Har ikke set filmen, men du har jo gjort fin reklame for den allerede ;-)

 

Altså.. Jeg kan sagtens undvære at gå på jagt med vores - det står min kæreste for! :mrgreen: Efter jeg 'fandt' agilityen blev jagten og lydighedstræningen pludselig meget kedelig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...