Hop til indhold

Julegavehvalpen


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 179
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ejmen altså, simpelthen så cute! HAr muligvis spurgt før, men hvornår bliver det fastsat hvilken af dem der er din Wilma?

 

Tror ikke det bliver 100% fastsat før de er en 6-7 uger. Men pt er det hende den lyse der fører kapløbet. Men de er allesammen så fantastiske, at ligemeget hvem jeg ender med, så ved jeg jo, at jeg vil tænke: ja. Det var den bedste af dem! :mrgreen:

 

men de begynder virkelig at få personligheder nu. Hannen med den sorte snude er den med mest lyd i, han "snakker" nærsten konstant. Han er ekstremt social og vil gerne sidde på skødet hele tiden. Han ryger nok til sjælland, til hende der skal have en agilityhund. Jagthunde med lyd på, duer ikke! Den anden han er lidt mere selvstændig, kommer løbende hen og hilser og nusser og går så hen og leger selv, vender tilbage og bliver kælet og leger så selv igen.

 

den lyse tæve med den sorte næse er helt fremme i skoene med hensyn til alt nyt, hun klatrer op på alt inkl. Mennesker og er også meget social og nussesyg. Hun er dog den mest tilbageholdende med hensyn til lyde. Ikke bange, men ser lyde an på afstand, før hun vover sig frem. Den mørke tæve ser nye ting an og venter og ser hvad de andre siger. Men når det ser ok ud, så kaster hun sig også ud idet.

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder. Den lyse tæve er med 99% sikkerhed Wilma. De skal dog hvalpetestes i den kommende uge, men vi forventer ikke at det ændrer sig. De er dog allesammen så rålækre, så selv hvis jeg endte med en anden ville jeg ikke græde snot :mrgreen: men jeg er helt sikkert forelsket i hende her...

 

og hun harvstyr på vippefeltet allered :lol:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder. Den lyse tæve er med 99% sikkerhed Wilma. De skal dog hvalpetestes i den kommende uge, men vi forventer ikke at det ændrer sig. De er dog allesammen så rålækre, så selv hvis jeg endte med en anden ville jeg ikke græde snot :mrgreen: men jeg er helt sikkert forelsket i hende her...

 

og hun harvstyr på vippefeltet allered :lol:

 

amen hun er da også bare alt for lækker!!!! :lun: jeg kunne godt hvalpenappe hende :lun::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...