Hop til indhold

Lucky 14 uger


AVQ-Lucky
 Share

Recommended Posts

Tak for de søde ord! ;-)

 

Herhjemme skal både børn og hvalp lære at kende hinandens grænser!

Min datter er 2 1/2 år, og har givet hunden tøj på - Ja! Det snakkede vi om bagefter, og tvivler da på hun gør det igen :-)

 

Men Lucky hverken piv, eller forsøgte at komme væk, og de har tydeligvis hygget sig!

Jeg har det helt fint med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de søde ord! ;-)

 

Herhjemme skal både børn og hvalp lære at kende hinandens grænser!

Min datter er 2 1/2 år, og har givet hunden tøj på - Ja! Det snakkede vi om bagefter, og tvivler da på hun gør det igen :-)

 

Men Lucky hverken piv, eller forsøgte at komme væk, og de har tydeligvis hygget sig!

Jeg har det helt fint med det.

Ved godt at der sikkert er nogle der sidder og tænker: kællinger!!!!, sikken modtagelse at give en ny bruger der bare vil dele sin glæde over sit lille lækre og nuttede familiemedlem. Det hjælper bare ikke på (nu hvor vi trods alt er på et debatforum) min bekymring over at man lader et så lille barn være alene med en hundehvalp, så længe det tager en 2½- årig at få klædt hvalpen på. Desuden tænker jeg på hvor svært det egentlig er at få krænget en T-shirt på en hundehvalp, selv for voksne,.. og skal indrømme at jeg bliver lidt paf over at man som forældre kan bilde sig selv ind, at helt små børn kan føle empati og kan lære at forstå at hunde ikke er legetøj.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...