Hop til indhold

mundkurv


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Dem der vil aftage ham ved hvordan han er og ser intet galt i ham.

Ville de ikke tage ham var alle andre enige om at så ville han blive aflivet den dag hun ikke er mere.

 

Jeg ved ikke om der er nogen ide med kiks eller noget, pt handler det om at komme igennem dette den sidste tid på bedste mulige måde. Men jeg lovede at hjælpe med at finde en mundkurv så den del kan afprøves.

Han bider ikke dem alle men noget af det de gør gør ondt på ejer og så reagerer hunden på hendes reaktion.

 

Ja jeg ved godt det er smidt op i forum og at alle har en mening, men jeg vil stadig gerne understrege at vi alle forsøger at gøre det hele bedst muligt.

Konen græder i forvejen dagen lang, hun sidder kun og venter på døden, så hunden er det bedste hun har.

Link til indlæg
Del på andre sites

pivpiv, vil han tage godbider fra plejerne, hvis det var noget rigtig lækkert? For så kan mundkurv + lidt bestikkelse måske gøre ham gladere. Den sidste jeg linkede til koster jo ingenting, hvis man gerne vil give det forsøget.. du kan evt lave en skål med godbider som kan stå et sted plejerne nemt kan komme til.. husk MEGET små stykker til den bette størrelse hund. Synes bestemt i skal prøve. Hvor mange gange om dagen kommer de?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, selvfølgelig vil vi give det en masse forsøg.

Men bare rolig, så lider han jo heller ikke mere ;) Han er faktisk en møgforkælet hund som har haft nogle dumme oplevelser og lige pt er vi nød til at finde en løsning der gerne skulle virke fra dag et.

Det jeg også mere reagere på er at jeg forstiller mig at han KOMMER til at "lide" (forstå mig ret, i mangel af bedre ord) mere, hvis han bliver enten sat i bur eller får mundkurv på - så er han jo stresset og vildt frustreret, og det vil jo kun blive værre når han så føler sig begrænset til at reagere :( Jeg tvivler slet ikke på at hun er glad for den bette hund og vil ham alt det bedste. Jeg kan bare forstille mig hvor frustreret han vil føle det i sin lille krop at blive begrænset sådan mens frustrationerne bare vokser og vokser :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvordan han har det med mad (madglad?) men kunne en lille foderbold måske bruges? Jeg tænker på, når hjemmeplejen kommer ind så har de en lille foderbold med - som de triller lidt med og fanger hundens opmærksomhed med, alt imens de snakker med den gamle dame, og får ordnet de ting de skal ordne?

 

Jeg ved godt, at hjemmeplejerne ikke har meget tid, de skal jo gøre det hele på den halve tid. Men jeg må sige, jeg er enig med Sitto, jeg tror bestemt det vil stresse den lille fyr meget med en mundkurv (?)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...