Hop til indhold

chokolade panik!!


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Hvordan binder man giften ind?

 

Man tager noget almindelig hvidt toastbrød og brænder til kul under grillen - så giver man hunden det at spise. Det forkullede brød gør at giftstoffet i chokoladen bliver "bundet" så det passerer ud som affald. De fleste dyrlæger giver også kul. Vi slap for dyrlæge dengang - men han var sløv nogle dage efter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man tager noget almindelig hvidt toastbrød og brænder til kul under grillen - så giver man hunden det at spise. Det forkullede brød gør at giftstoffet i chokoladen bliver "bundet" så det passerer ud som affald. De fleste dyrlæger giver også kul. Vi slap for dyrlæge dengang - men han var sløv nogle dage efter.

 

Hmmm...hvordan får man så lige hunden til, at æde det ?...det smager da bestemt ikke godt :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm...hvordan får man så lige hunden til, at æde det ?...det smager da bestemt ikke godt :badr:

 

Ja det er et godt spørgsmål - min åd det uden problemer - han var faktisk helt vild med det og hakkede det nærmest i sig. Klart hvis ikke hunden vil æde så må man jo til dyrlæge og have en slange ned i halsen så de kan hælde kul ned i maven på dem.

Mine beagler har også en forkærlighed for grill briketter som de i enkle tilfælde har haft held til at stikke af med - så der er noget om at smagen måske har en tiltrækkende virkning - men det er så min egen teori

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...