Hop til indhold

Agilitytræning 2015


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Var afsted i går eftermiddag med alle tre. Sally var virkelig "flad", gjorde hvad jeg bad om, men kun lige akurat, der var slet ingen gejst i arbejdet, men hun ville rigtig gerne lege med sin bold. Da jeg nævnte det for Martin, kom han i tanke om at hun var løbet ind i et træ, den anden dag, da hun legede med nogle af vores "lufte-hunde" i skoven :( så hun er nok ikke helt 100%

Min osteopat vil se om hun kan komme herhjem og give både Sally og Dexter en tur her først i næste uge. Krydser fingre :x: Kan hun ikke komme her, får jeg selvfølgelig en tid til hende på klinikken, men min dyrlæge (hvor hun praktiserer fra) er flyttet, og nu er parkering pissebesværligt, koster penge, og man kan ikke lade en hund sidde i bilen etc etc.

 

Dexter var fin som altid. Amanda smed en video på min facebook af hans fine felter på A'et :hjerte:

 

 

Charles ville også have sin tur, selvom det regnede! Det er fuldstændigt uhørt at han gider arbejde i dårligt vejr! :lol: han søger selv på slalom nu:lun:, men skal have virkelig meget hjælp. Gad godt lidt at jeg havde mulighed for selvtræning.. synes ikke tiden er til at køre ud på gården, og ved heller ikke om der er nogle forhindringer derude mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været til træning i regnvejr. Troede godt nok det ville bli' slemt - da jeg kørte hjemmefra blæste det helt vildt og pisregnede virkelig. Men på træningspladsen blæste det slet ikke, og det regnede kun ganske lidt. Men det havde regnet længe, så det var ret glat. Og så plejer jeg jo at være lidt forsigtig med Iso, for det er hun jo ikke selv... :roll: Men søreme om ikke hun løb helt fornuftigt! Ikke en eneste gang måtte jeg ta' mig til hovedet fordi hun lavede et farligt stunt, og var heller ikke bekymret for at hun ville brække benene! :5up: :lol: Hun løb også rigtig godt, rev ikke pinde og var meget samarbejdsvillig. Ja, der var liiiige en tunnel hun syntes hun skulle ha', hvor jeg syntes noget andet, men hva' faen... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det mest besynderlige skete til træning i dag. Jeg måtte vente på Cassi, og når man normalt skal hente meter hvert sted man kan, så ødelægger det bare ens flow, og jeg kunne slet, slet ikke forholde mig til at løbe med hende. Jeg kunne simpelthen nå alt for meget, og hun er ikke god til at man venter på hende.

 

Det var ikke fordi hun var meget langsom, men det var nok til at jeg bemærkede det. Og blev frustreret over det. Hun var nu ellers meget artig og opførte sig eksemplarisk. Det skal lige siges at hun altid har døjet med varmen. Hendes pels syner ikke af meget, men den er meget tæt og tyk, så lige så snart solen kigger frem, så gider hun bare ikke. Samtidigt så var hun pludselig blevet meget opmærksom på den border der røg i hovedet på hende for noget tid siden(eller dvs. det var ikke Cassi den var efter, hun valgt bare at hoppe imellem den og en anden hund) og det dæmpede hende gevaldigt.

 

Calle var meget svingende. Der var lige lovligt meget tænding i ham. Han lavede nogle fine ting, men nøj, han kører højt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups! Jeg kom vist til at købe Trkmans foundationvideo... :oops: Har set lidt videos fra nogle der har taget kurset, og synes det ser godt ud. Nogle af tingene ville være riiiigtig gode for Iso, tror jeg! Nu må vi jo se. Syntes jeg trykkede på knappen for at købe DVD'en, men kom til en downloadside alligevel. Det ta'r en krig at få den ned, og jeg håber ikke at noget går galt undervejs... Ville hellere haft den på DVD, da den skulle ligge i bedre opløsning, men hva' faen... Nu er jeg i hvert fald meget spændt på at se den! Nogen der har den eller kender den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen der kender Trkmans foundation?? Nå, men nu har jeg skimmet det meste af den, har ikke set de sidste dele. Videoen er næsten 2,5 time lang, og den er ret krævende at se. Det hele er nemlig ret "kogt sammen", forstået på den måde at hun faktisk snakker hele tiden, samtidigt som tingene bli'r vist "i baggrunden", og indimellem kommer der også noget tekst. Så der kommer rigtig meget info på én gang, og derudover er hendes engelsk lidt gebrokkent, så man skal næsten se et kapitel ad gangen, se det flere gange og indimellem stoppe og tage noter. Hvis man altså vil ha' det hele med.

 

Sådan umiddelbart synes jeg det hele ser meget godt ud, og der er i hvert fald nogle af tingene som Iso og jeg i den grad har brug for. I Iso's tilfælde tror jeg at jeg vil pille valgte dele ud og træne dem. Men havde jeg en ny hvalp ville jeg nok overveje at følge konceptet fuldt ud.

 

Én ting jeg er lidt skeptisk overfor er, at det hele ser fysisk temmelig krævende ud. Hendes egne hunde er jo toptunede, og er f.eks. trænede i kropskontrol fra start af. For en hund som min, som slet ikke har den samme baggrund, vil det helt sikkert være for meget hvis jeg gik i gang og prøvede at efterligne tingene fra videoen 100%. Så det skal man nok lige ha' i baghovedet...

 

I den tekniske afdeling - der gik selvfølgelig noget galt i download!! Nåede at få nææææsten det hele ned, så stoppede den og sa' "mislykkedes"... Men heldigvis gik det fint i anden omgang. Vælger man downloadversionen er der også en pdf med banetegninger, som skal downloades ved siden af. Kvaliteten er ikke helt i top, som hun også selv skriver på hjemmesiden, opløsningen er lavere end på DVD'n. Så ved man på forhånd at man mestendels vil se videoen på en større computerskærm er det nok en god idé at vælge at få DVD'n tilsendt. Jeg syntes jo at jeg trykkede på knappen for DVD'n, men fik download, så jeg ved ikke om det muligvis er den eneste valgmulighed. Men det er jo også meget muligt at jeg trykkede på den forkerte knap... :oops::lol: Jeg betalte ca. 380,- DKKr for videoen, og må da sige at jeg synes jeg har fået noget for pengene. Der er virkelig meget info på videoen, om man så kan bruge det er jo en anden ting, det ved man jo aldrig med den slags!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen der kender Trkmans foundation?? Nå, men nu har jeg skimmet det meste af den, har ikke set de sidste dele. Videoen er næsten 2,5 time lang, og den er ret krævende at se. Det hele er nemlig ret "kogt sammen", forstået på den måde at hun faktisk snakker hele tiden, samtidigt som tingene bli'r vist "i baggrunden", og indimellem kommer der også noget tekst. Så der kommer rigtig meget info på én gang, og derudover er hendes engelsk lidt gebrokkent, så man skal næsten se et kapitel ad gangen, se det flere gange og indimellem stoppe og tage noter. Hvis man altså vil ha' det hele med.

 

Sådan umiddelbart synes jeg det hele ser meget godt ud, og der er i hvert fald nogle af tingene som Iso og jeg i den grad har brug for. I Iso's tilfælde tror jeg at jeg vil pille valgte dele ud og træne dem. Men havde jeg en ny hvalp ville jeg nok overveje at følge konceptet fuldt ud.

 

Én ting jeg er lidt skeptisk overfor er, at det hele ser fysisk temmelig krævende ud. Hendes egne hunde er jo toptunede, og er f.eks. trænede i kropskontrol fra start af. For en hund som min, som slet ikke har den samme baggrund, vil det helt sikkert være for meget hvis jeg gik i gang og prøvede at efterligne tingene fra videoen 100%. Så det skal man nok lige ha' i baghovedet...

 

I den tekniske afdeling - der gik selvfølgelig noget galt i download!! Nåede at få nææææsten det hele ned, så stoppede den og sa' "mislykkedes"... Men heldigvis gik det fint i anden omgang. Vælger man downloadversionen er der også en pdf med banetegninger, som skal downloades ved siden af. Kvaliteten er ikke helt i top, som hun også selv skriver på hjemmesiden, opløsningen er lavere end på DVD'n. Så ved man på forhånd at man mestendels vil se videoen på en større computerskærm er det nok en god idé at vælge at få DVD'n tilsendt. Jeg syntes jo at jeg trykkede på knappen for DVD'n, men fik download, så jeg ved ikke om det muligvis er den eneste valgmulighed. Men det er jo også meget muligt at jeg trykkede på den forkerte knap... :oops::lol: Jeg betalte ca. 380,- DKKr for videoen, og må da sige at jeg synes jeg har fået noget for pengene. Der er virkelig meget info på videoen, om man så kan bruge det er jo en anden ting, det ved man jo aldrig med den slags!

 

Jeg har ingen erfaring med hendes foundation training, kun med hendes running contacts training. Jeg har været lidt skeptisk med hensyn til hendes foundation, fordi jeg havde hørt hun startede sine hunde meget meget tidligt mht til max belastning, men om det er sandt eller ej, ved jeg ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ingen erfaring med hendes foundation training, kun med hendes running contacts training. Jeg har været lidt skeptisk med hensyn til hendes foundation, fordi jeg havde hørt hun startede sine hunde meget meget tidligt mht til max belastning, men om det er sandt eller ej, ved jeg ikke...

 

Det er jo lidt hvad jeg også har hørt... Men på videoen siger hun jo ikke noget der er helt hen i vejret, hverken mht. at starte for tidligt eller at træne meget. Omvendt siger hun at hun ikke træner ret meget, fordi hun ikke vil slide på dem.

 

Videoen er ikke som sådan rettet mod hvalpe/unghunde, og så langt jeg har set af det er der ikke nødvendigvis forhindringer med, udover tunnel og evt. springvinger. Men der løbes meget, og leges vildt. Og så synes jeg hun laver virkelig mange gentagelser/løber maaaange forhindringer. Men det er jo så med hendes voksne hunde.

 

Jeg tror der er rigtig mange gode ting i det - men man skal nok bruge sin egen fornuft mht. hvor meget tingene belaster hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også Trkmans Foundation på DVD. Synes da du skal prøve at skrive til hende for at høre, om du ikke kan opgradere din download til DVD'en. I forhold til hvor krævende det er, så bestemmer man jo selv, hvor længe man vil træne. Synes hun forklare godt om begrebet "Collection" at det faktisk tager lang tid for hunden, at lære at "samle sig selv op" inden den sætter af. Ved jo at Iso nogen gange glemmer det inden hun springer - dog ikke så meget mere. Kan også se at hun starter mange løb med at hunden kommer rundt om et spring. Hendes hunde er jo super smidige må man sige. Sikkert også på grund af nogle af alle de tricks de lærer. Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle af de andre DVD'er. Især den med tricks for balance, strengh and coordination. Tror jeg ville være god for Cooper. Der har ellers lige være tilbud med 4 for prisen af 3, meen det er jo lidt mange penge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, jeg synes jeg er uheldig! Sidste efterår skulle jeg have været på eftermiddagskursus med Toni Dawkins, som i måske husker.. men da jeg ankom deroppe var Dexter halt!

Næste torsdag skulle jeg så have været på et hold hos Dan Shaw -også arrangeret af min træner, og på hendes træningsplads- men han har dobbeltbooket sig selv, og det er nu aflyst :fornaermet:

....skyndte mig i det mindste at booke en enetime i stedet samme dag! Så lidt får jeg ud af det. Min osteopat kommer her om et par timer, så jeg håber Sally er klar igen næste uge. Hun ser meget bedre ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også Trkmans Foundation på DVD. Synes da du skal prøve at skrive til hende for at høre, om du ikke kan opgradere din download til DVD'en. I forhold til hvor krævende det er, så bestemmer man jo selv, hvor længe man vil træne. Synes hun forklare godt om begrebet "Collection" at det faktisk tager lang tid for hunden, at lære at "samle sig selv op" inden den sætter af. Ved jo at Iso nogen gange glemmer det inden hun springer - dog ikke så meget mere. Kan også se at hun starter mange løb med at hunden kommer rundt om et spring. Hendes hunde er jo super smidige må man sige. Sikkert også på grund af nogle af alle de tricks de lærer. Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle af de andre DVD'er. Især den med tricks for balance, strengh and coordination. Tror jeg ville være god for Cooper. Der har ellers lige være tilbud med 4 for prisen af 3, meen det er jo lidt mange penge.

 

Netop det med collection er én af grundene til at jeg tror det ville være godt for Iso. Har set videoklips fra deltagere til hendes online foundation, og det ser ud til at det bli'r gjort meget tydeligt for hundene, mht. forskel på/skift mellem collection og extension. Jeg har jo haft øvelser fra andre til det samme, og det der har hjulpet mest er også en Trkman-øvelse, så det bli'r virkelig spændende at gå i gang med det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiih, så har vi været hos Ann-Britt, sammen med bl.a. Labfan! :-D Og det er altså bare godt... :5up: De andre løb to baner, medens Iso og jeg koncentrerede os om én. Jeg har bare brug for at nørde mere med detaljerne, og sådan er det! Vi brugte f.eks. rigtig meget tid på bare de 5 første forhindringer, hvor jeg var nødt til at ha' hvert eneste skridt, placering og timing helt rigtigt, for at det skulle fungere. Og det gjorde det også til sidst! Jeg synes jeg får rigtig meget med hjem, selv om jeg ikke løber mange forhindringer og lange baner, det er jo lige præcis de der detaljer jeg har brug for. Iso er ikke nem, så jeg er nødt til at ha' tingene helt på plads, og at være 100% "på".

 

Glæder mig allerede til næste gang jeg skal derned, om ca. to uger. Så håber jeg at jeg får trænet lidt herhjemme, på det vi lavede i dag! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt næsten alle silvias dvd'er.

De skal ses flere gange før man får det hele med. ( eller jeg skal :oops:)

Cik & Cap trænes fra lille hvalp og så 1,5 år frem.

Så det er virkelig langsommelig :cool:

Silvia mener tricks, styrke, balance og fart er grundstenene.

Alt i Agility, lydighed m.m. er bare et nyt tricks. Og ved at træne tricks lærer hunden at lære.

 

Ja hun starter sine hunde tidligt, men de er trænet op så de kan holde til belastningen. Og de løber altså på topplan hele livet. LA som lige er aflivet pga kræft, løb jo til hun døde som 14 års.

De vandre flere timer hver dag i terrænet og træner tricks for både styrke og balance og mentalt.

 

Både Silvia og Susan Garrett træner rigtig meget ud over agility. Og går meget op i hundenes sundhed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et problem. Som måske egentlig burde smides i sygdomme, men nu prøver jeg her, det kunne jo tænkes nogen havde erfaringer. Karla løb næsten ikke i 2014 grundet konstant skade, sterilisation og fjernelse af analkirtler.mhun er blevet lidt for tyk og selvfølgelig ude af form.

 

hun vejer ca 500g for meget, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt, men stadigvæk ikke noget der burde betyde det store i det store billede. Her i foråret er vi så begyndt at træne lidt igen og hun er fyr og flamme. Hun halter ikke. Jeg tog hende til stævne i Broager i weekenden og oplevede at hun dykkede på kl3 springene. Var ikke alt for bekymret. Hun er en lille hund - 37 cm - hun er tyk og ude af form og springene er høje i kl3. I åben dykkede hun igen og havde en nedrivning - noget hun aldrig gør - så trak hende fra resten af dagen.

 

idag til træning dykkede hun på åben klasse lille højde... :hmm: Det er 30cm. Ikke noget hun ikke sagtens burde kunne springe på trods af lidt for meget sul på kroppen og dårlig form. Nu begynder jeg at frygte at det evt kan være synet / bedømmelse af højde / afstand, den kan være gal med?

 

hun er 7 år gammel og en blanding af labrador, cocker og dsg. De to førstnævnte skal vist begge øjenlyses før de skal i avl, så vidt jeg husker, ergo kan der tydeligvis ligge øjenproblemer i racerne. Og hende her er jo en hul i hækken hund, så aner intet om forældredyrs status...

 

overvejer om jeg skal øjenlyse hende, eller har I et andre forslag til hvad der foregår?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et problem. Som måske egentlig burde smides i sygdomme, men nu prøver jeg her, det kunne jo tænkes nogen havde erfaringer. Karla løb næsten ikke i 2014 grundet konstant skade, sterilisation og fjernelse af analkirtler.mhun er blevet lidt for tyk og selvfølgelig ude af form.

 

hun vejer ca 500g for meget, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt, men stadigvæk ikke noget der burde betyde det store i det store billede. Her i foråret er vi så begyndt at træne lidt igen og hun er fyr og flamme. Hun halter ikke. Jeg tog hende til stævne i Broager i weekenden og oplevede at hun dykkede på kl3 springene. Var ikke alt for bekymret. Hun er en lille hund - 37 cm - hun er tyk og ude af form og springene er høje i kl3. I åben dykkede hun igen og havde en nedrivning - noget hun aldrig gør - så trak hende fra resten af dagen.

 

idag til træning dykkede hun på åben klasse lille højde... :hmm: Det er 30cm. Ikke noget hun ikke sagtens burde kunne springe på trods af lidt for meget sul på kroppen og dårlig form. Nu begynder jeg at frygte at det evt kan være synet / bedømmelse af højde / afstand, den kan være gal med?

 

hun er 7 år gammel og en blanding af labrador, cocker og dsg. De to førstnævnte skal vist begge øjenlyses før de skal i avl, så vidt jeg husker, ergo kan der tydeligvis ligge øjenproblemer i racerne. Og hende her er jo en hul i hækken hund, så aner intet om forældredyrs status...

 

overvejer om jeg skal øjenlyse hende, eller har I et andre forslag til hvad der foregår?

 

Jeg så hende jo i Broager, og det var ret tydeligt hun dykkede. Jeg ville nok starte med at øjenlyse, hvis ikke andet så for at udelukke. Det er jo en rimelig nem, hurtig og billig undersøgelse. På den anden side synes jeg næsten det burde ha' vist sig andre steder først, som f.eks. indendørs/ridehus, og ikke udendørs på en lys dag... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et problem. Som måske egentlig burde smides i sygdomme, men nu prøver jeg her, det kunne jo tænkes nogen havde erfaringer. Karla løb næsten ikke i 2014 grundet konstant skade, sterilisation og fjernelse af analkirtler.mhun er blevet lidt for tyk og selvfølgelig ude af form.

 

hun vejer ca 500g for meget, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt, men stadigvæk ikke noget der burde betyde det store i det store billede. Her i foråret er vi så begyndt at træne lidt igen og hun er fyr og flamme. Hun halter ikke. Jeg tog hende til stævne i Broager i weekenden og oplevede at hun dykkede på kl3 springene. Var ikke alt for bekymret. Hun er en lille hund - 37 cm - hun er tyk og ude af form og springene er høje i kl3. I åben dykkede hun igen og havde en nedrivning - noget hun aldrig gør - så trak hende fra resten af dagen.

 

idag til træning dykkede hun på åben klasse lille højde... :hmm: Det er 30cm. Ikke noget hun ikke sagtens burde kunne springe på trods af lidt for meget sul på kroppen og dårlig form. Nu begynder jeg at frygte at det evt kan være synet / bedømmelse af højde / afstand, den kan være gal med?

 

hun er 7 år gammel og en blanding af labrador, cocker og dsg. De to førstnævnte skal vist begge øjenlyses før de skal i avl, så vidt jeg husker, ergo kan der tydeligvis ligge øjenproblemer i racerne. Og hende her er jo en hul i hækken hund, så aner intet om forældredyrs status...

 

overvejer om jeg skal øjenlyse hende, eller har I et andre forslag til hvad der foregår?

Ej sikke noget! Har du prøvet at lave en smule springteknik med hende i haven og set hvordan hun reagere på det?

Jeg har ingen bedre bud, men kan ikke forstå at det bare pludselig kan opstå hvis det er synet der er påvirket :-/

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen der kender Trkmans foundation?? Nå, men nu har jeg skimmet det meste af den, har ikke set de sidste dele. Videoen er næsten 2,5 time lang, og den er ret krævende at se. Det hele er nemlig ret "kogt sammen", forstået på den måde at hun faktisk snakker hele tiden, samtidigt som tingene bli'r vist "i baggrunden", og indimellem kommer der også noget tekst. Så der kommer rigtig meget info på én gang, og derudover er hendes engelsk lidt gebrokkent, så man skal næsten se et kapitel ad gangen, se det flere gange og indimellem stoppe og tage noter. Hvis man altså vil ha' det hele med.

 

Sådan umiddelbart synes jeg det hele ser meget godt ud, og der er i hvert fald nogle af tingene som Iso og jeg i den grad har brug for. I Iso's tilfælde tror jeg at jeg vil pille valgte dele ud og træne dem. Men havde jeg en ny hvalp ville jeg nok overveje at følge konceptet fuldt ud.

 

Én ting jeg er lidt skeptisk overfor er, at det hele ser fysisk temmelig krævende ud. Hendes egne hunde er jo toptunede, og er f.eks. trænede i kropskontrol fra start af. For en hund som min, som slet ikke har den samme baggrund, vil det helt sikkert være for meget hvis jeg gik i gang og prøvede at efterligne tingene fra videoen 100%. Så det skal man nok lige ha' i baghovedet...

 

Jeg har også lige købt den (på DVD - havde ikke problemer med at bestille den fysisk?). Har ikke fået den set endnu, men glæder mig! Lyder som en god oplevelse!

Har set det meste af "cik&cap" og "Ready Steady Go" - de er rigtig gode.

 

Glæder mig til at høre om dine oplevelser!

 

Ta-daaa!! Endelig kom der sand i mine Jennybags! Fandt ud af at silvan havde 15-litersposer, og de passede bare perfekt! :5up: At de så også var på tilbud lige nu gjorde jo ikke noget... :lol:

 

Iso er lykkelig, det første hun gjorde var at løbe igennem tunnellen. :lun:

 

 

[ATTACH=CONFIG]126806[/ATTACH]

 

2 sjæle, 1 tanke! Dem har jeg OGSÅ lige købt (men har ikke liiiige fået sand i - rent dovnskab for har det liggende i en bunke i haven fra påsken hvor vi lagde fliser :-P)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så hende jo i Broager, og det var ret tydeligt hun dykkede. Jeg ville nok starte med at øjenlyse, hvis ikke andet så for at udelukke. Det er jo en rimelig nem, hurtig og billig undersøgelse. På den anden side synes jeg næsten det burde ha' vist sig andre steder først, som f.eks. indendørs/ridehus, og ikke udendørs på en lys dag... :hmm:

 

Der har ikke været noget herhjemme, hvor jeg har tænkt om synet kunne være påvirket, og hun var på core conditioning kursus hos rikke i vinters, hvor vi løb springteknik inde i hallen uden problemer?

jeg ved heller ikke, om det er realistisk, at det er synet, men kan bare heller ikke se hvad ellers? Hun var til kiropraktor tirsdagen før stævnet og udover en lille skævvridning i bækkenet (som altid) og de 500g for meget, blev hun erklæret fit for figh. Hun halter som sagt heller ikke... :vedikke:

 

Ej sikke noget! Har du prøvet at lave en smule springteknik med hende i haven og set hvordan hun reagere på det?

Jeg har ingen bedre bud, men kan ikke forstå at det bare pludselig kan opstå hvis det er synet der er påvirket :-/

 

Hun har godt nok ikke lavet springteknik de sidste par måneder, men sidst vi gjorde det i februar (tror jeg det var), var der intet. Fint bounce. Fin collection. Generelt har hun som sagt aldrig revet ned, har altid haft superb springteknik og hun er røntgenfotograferet flere gange i sit liv, uden anmærkninger på noget. Hun har fine hofter, albuer, ryg osv...

 

Vi fandt dog aldrig ud af præcis hvad der var galt i 2014. Der havde hun bare uforklarlig halthed on/off på forbenet. Hun blev i den forbindelse tjekket i hoved og røv: røntgenfotograferet, biopsi af ledvæske, fik kiropraktik, A-touch, akupunktur, massage og laser. Intet fandt de på hende :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...