Hop til indhold

Agilitykonkurrencer 2015


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Tillykke PP, sejt gået.

 

Men øv, af en eller anden grund må jeg ikke se dine videoer.

 

Det er fordi det er Janice's videoer. Jeg kan se dem, fordi Anne er tagget i dem og jeg er venner med Anne på FB. Så hvis I ikke er venner vil jeg tro det er derfor. Desværre kan jeg ikke tale med dig længere, da jeg stadig er i chok over, at der findes mennesker der ikke har set "Love, actually" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 700
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OK, jeg lader lige som om det ikke er dig jeg taler til :mrgreen:, men jeg ER venner med PP på FB så der må være en anden årsag.

 

Du ville blive chokeret over alle de film jeg ikke har set. Er ikke rigtigt til chic flicks. :-D

 

Men... Colin Firtth. Hugh Grant. Og kærlighed i alle afskygninger.

 

To me, you are perfect?

 

den perfekte julefilm!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er så stolt af Dexter! Første gang vi er indendøre, i en giga kæmpe hal, med stande, udstillende hunde, tre ringe fordelt over hallen med alt mulig aktivitet, tusindvis af mennesker, rigtig meget larm.. og så går han da lige ind og leverer to fejlfri runder!!! Jeg var så heldig at min træner arbejdede i ringen, det er hende der tager vores snor, og hendes forlovede der er back up timer. Hun fik vidst lige noget i øjet, efter begge gennemløb, hun var så stolt af os :hjerte:

 

spring (ja, han redder min røv et par gange her i starten :lol: )

https://www.facebook.com/janice.clark.944/videos/p.869720763081851/869720763081851/?type=2&theater&notif_t=like_tagged

 

agility, meget bedre. Nu havde han jo set det hele før

https://www.facebook.com/janice.clark.944/videos/p.869723449748249/869723449748249/?type=2&theater&notif_t=like_tagged

 

 

Kæææft i er seje altså :klap:

 

Stort tillykke til jer!!

Link til indlæg
Del på andre sites

IMG_1358.jpg

 

Leahs stævne her i weekenden. Hvis hun havde en mindre klodset handler ville hun være i Masters både SP og AG men sådan gik det ikke. Men hun fik sin titel i Excellent Standard (AG) og fik sågar sine første points i MACH (Master Agility Champion) og hun fik placeringer i 5 ud af 8 løb så vi kan vist ikke klage. Min lille sky hund kommer mere og mere ud af hendes skal og jeg er mega stolt af hende! :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]129189[/ATTACH]

 

Leahs stævne her i weekenden. Hvis hun havde en mindre klodset handler ville hun være i Masters både SP og AG men sådan gik det ikke. Men hun fik sin titel i Excellent Standard (AG) og fik sågar sine første points i MACH (Master Agility Champion) og hun fik placeringer i 5 ud af 8 løb så vi kan vist ikke klage. Min lille sky hund kommer mere og mere ud af hendes skal og jeg er mega stolt af hende! :lun:

 

Hold da op, I kører med klatten!

 

Måske et mærkeligt spørgsmål, men har I slet ingen border collier derovre?

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]129189[/ATTACH]

 

Leahs stævne her i weekenden. Hvis hun havde en mindre klodset handler ville hun være i Masters både SP og AG men sådan gik det ikke. Men hun fik sin titel i Excellent Standard (AG) og fik sågar sine første points i MACH (Master Agility Champion) og hun fik placeringer i 5 ud af 8 løb så vi kan vist ikke klage. Min lille sky hund kommer mere og mere ud af hendes skal og jeg er mega stolt af hende! :lun:

 

Tillykke! Hvor er I seje :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, jo vil gætte på at 75% af deltagerne er bordere, men de fleste er i en lavere springhøjde.

 

Leahs Master AG klasse blev vundet af en BC og andenpladsen gik til en boxer.

 

Ah, selvfølgelig! I har flere klasseinddelinger og springhøjdeinddelinger end vi har! :stupid: Jeg har bare tænkt en del over det, faktisk siden du fortalte om din træner der havde vundet noget nationalt med en belgier... Og ikke fordi belgierne ikke kan løbe, men det virkede bare urealistisk at den ville vinde imod samtlige BC'er på mationalt plan i så store konkurrencer som I må kunne trække derovre.... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Calle starter jo til agility igen, hvis han nu er artig kan det jo være han får lov at løbe en enkelt SP1. Planen er at han skal debutere i Fakse, dog... Jeg mener, når vi bliver smidt ind på en 20x40 ridebanen med en to meter høj barriere hele vejen rundt og der kun er os, en dommer og lidt hjælpere... Så kan han i det mindste ikke stikke helt af *gg*

 

Men Cassi kan jo altid komme afsted... Vi har nok godt af at lave noget andet end freestyle, når vi når dertil...

Link til indlæg
Del på andre sites

Calle starter jo til agility igen, hvis han nu er artig kan det jo være han får lov at løbe en enkelt SP1. Planen er at han skal debutere i Fakse, dog... Jeg mener, når vi bliver smidt ind på en 20x40 ridebanen med en to meter høj barriere hele vejen rundt og der kun er os, en dommer og lidt hjælpere... Så kan han i det mindste ikke stikke helt af *gg*

 

Men Cassi kan jo altid komme afsted... Vi har nok godt af at lave noget andet end freestyle, når vi når dertil...

Det er nemlig et rigtig godt sted at debutere! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I Fakse kan det ikke engang gå galt i start/slut området, der er nemlig helt lukket... Calle kunne nok godt finde på at tage på en smuttur... Men ved det jo ikke helt... Får heller aldrig rigtig muligheden for at kunne lave noget med ham, for når jeg lige kan snige mig til at tage en tur når andre er færdige med at træne, inden banen kommer på plads, så når man lige at tage to spring, og så er der en bestemt person der begynder at træne på banen samtidigt, velvidende om at min ikke helt kan tåle det.

Link til indlæg
Del på andre sites

I Fakse kan det ikke engang gå galt i start/slut området, der er nemlig helt lukket... Calle kunne nok godt finde på at tage på en smuttur... Men ved det jo ikke helt... Får heller aldrig rigtig muligheden for at kunne lave noget med ham, for når jeg lige kan snige mig til at tage en tur når andre er færdige med at træne, inden banen kommer på plads, så når man lige at tage to spring, og så er der en bestemt person der begynder at træne på banen samtidigt, velvidende om at min ikke helt kan tåle det.

Ej, det er bare ikke i orden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...