Hop til indhold

must haves


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Hvad MÅ man bare have til en hvalp på 4-5 måneder?

Ting som man ikke tænker over men som man bare ville have sat pris på?

Jeg er nemlig ved at finde fødselsdagsgaver til en med hvalp og han er ikke kommet meget længere end snor og madskål.

Jeg har introduceret en kong og den gør stor glæde, så der får han en større.

Men hvad mere?

Link til indlæg
Del på andre sites

alt hvad der kan bides, gnaskes og flås i er et hit herhjemme hvor tænderne vælter ud pt.:lun:. desuden har betty (18 uger) stor glæde af hjerneting, f.eks foderbold(lavet af en vandflaske med huller i) en skotøjsæske med masser af sammenrullet silkepapir hvor hun finder guffer osv osv. Hun er vild med frossen laks og frosne svinebryst ben, iskolde gulerødder er et stort hit det bedøver nok de ømme gummer:mrgreen:

Alle de ting koster selvfølgelig ikke det store men er ganske uundværlige for betty og ikke mindst mine ellers stakkels hænder og møbler. Jeg oplever ikke at jeg mangler noget udstyr lige i den alder men det kommer jo nok lidt senere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja helt klart kommer det an på hvalpen.

Hundeseng har de sagt de gerne selv vil og så har de fået en af pigernes aflagte sækkepuder.

Drikkedunk har hun fået af os i julegave og der fik de nogle prutposer - men ejer mener stadig at det får han ikke brug for - han bliver klogere ;)

 

Reflekser og lys var en skide god ide!!

 

Negleklipper fik hun i julegave men han har ikke klippet hendes negle endnu (men shhh det træner vi når vi passer hende, så får han lidt hjælp der). Købte en der skulle være sådan at man ikke kan klippe for langt/med sådan en sikkerheds dims.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har i tidernes morgen, da vi købte Futte, købt et kalkben. Altså et ben i kalk... Uden kød, sener og alt det der. Det er de "små" stadig ret glade for. Så hvis det er en hund med stort gnave-behov er sådan et måske godt?

 

Ellers er det jo en alder hvor jeg personligt ville introducere en god sele - I hvert fald såfremt ejer går tur med hunden eller har hunden med i bilen uden bur (Vi spænder selv basserne fast med hunde-sikkerhedsseler).

 

Mine hunde synes også alle 3 af tæpper er uundværlige! De er bløde, man må "grave" i dem, og når de bliver beskidte ryger de bare til vask. Vi har nok 10 fleecetæpper til de basserne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her hos mine hvalpe var almindelige stofbleer ikke til at undvære - dem kan man også købe med forskellig farve. Jeg brugte at binde knuder på bleen og så fik hvalpen det at gnave i og slæbe rundt på. Når tænderne klør smides de i fryseren og er så dejligt kolde at gnave i. Når de skal vaskes bindes knuderne op. Mine bleer har holdt til 2 hvalpe og nu er bliver de brugt som viskestykker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men okay jo ikke noget man lige giver i gave (-: men ja ellers bur og marvben samt wetbed (-:

 

Uha nej hunden må endelig ikke være i bur, men har lånt vores stofbur som hun ELSKER ;) Og wetbed og marvben har hun fået (er det så nu jeg skal komme til at tænke over hvor mange penge vi allerede HAR givet hunden for:lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...