Hop til indhold

Det bedste ledtilskud?


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Luca har fået slidgigt og løse ledbånd. Lige nu er hun på previcox, og skal være på smertestillende resten af livet.

 

Vi har i samarbejde med dyrlægen, skruet op for previcoxen, selv om det ikke var med min gode vilje. Hun får en hel daglig.

 

Min bekymring er vi hele tiden har givet Luca ledtilskud. Men de sidste par måneder, uden den store fremgang. Vi har forsøgt os med flere forskellige mærker, men ingen har gjort nogen mærkbar forbedring.

 

Nu er vi så på smertestillende og her efter 5 dages, bliver vi nødt til at skrue op.

 

Hvilken tilskud synes I er bedst? Jeg tænker jeg vil undersøge markedet igen, og ville blive glad for input.

Vi giver pt cortaflex plus en duo olie med lakseolie /fårefedt.

Ellers har vi forsøgt os med luposan, petbalance gelenkpower+, Hyalluron+, canosan og løbende cortaflex. Diverse olier, som fx lakseolie og hørfrø olie.

 

Jeg synes det går hurtig ned at bakke nu, og vil gøre alt for at bremse den dårlige udvikling.

 

Vil så sige at vi har sagt nej til operation af ledbåndene i skulderen. Det ville Luca ikke kunne klare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu jinxer jeg det garanteret, men prøver alligevel. Jeg købte sidste år 3 flasker glucosamin (http://m.ebay.co.uk/itm/281145587726?_mwBanner=1) og brugte kun den ene. Så kom jeg til at købe Cortaflex og glemte alt om det første. Da Cortaflexen slap op, kørte jeg Bella over på Luposan. Ved et frygteligt uheld kom jeg så til at købe noget Mobility fra Essential:oops: Nu er Bella så på Mobility og Flexwize (de 3 flasker) og det virker bare pisse godt! Tanken var egentlig at hun skulle på Flexvital, men overvejer lige at holde fast i det vi kører nu. Om ikke andet tror jeg at jeg vil fortsætte med Mobility samtidig med et andet produkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu jinxer jeg det garanteret, men prøver alligevel. Jeg købte sidste år 3 flasker glucosamin (http://m.ebay.co.uk/itm/281145587726?_mwBanner=1) og brugte kun den ene. Så kom jeg til at købe Cortaflex og glemte alt om det første. Da Cortaflexen slap op, kørte jeg Bella over på Luposan. Ved et frygteligt uheld kom jeg så til at købe noget Mobility fra Essential:oops: Nu er Bella så på Mobility og Flexwize (de 3 flasker) og det virker bare pisse godt! Tanken var egentlig at hun skulle på Flexvital, men overvejer lige at holde fast i det vi kører nu. Om ikke andet tror jeg at jeg vil fortsætte med Mobility samtidig med et andet produkt.

 

Har læst lidt på mobility, men kom fra den igen. Så på trods af den frygtelige uheld, vil du sige det er et forsøg værd? (Er lidt spændt på hvorfor det var et uheld ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Har læst lidt på mobility, men kom fra den igen. Så på trods af den frygtelige uheld, vil du sige det er et forsøg værd? (Er lidt spændt på hvorfor det var et uheld ;-))

 

Jeg fandt det på tilbud til 300 kr, og så passede det med at jeg fik fri fragt på det hele. Frygteligt uheld!! Men jeg synes faktisk det virker. Og indholdet er jo noget helt andet end det jeg plejer at bruge, så derfor tør jeg give begge dele. Men det er tyndt som vand. Og man skal åbenbart bestille pumpen ved siden af, for den følger ikke med:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt det på tilbud til 300 kr, og så passede det med at jeg fik fri fragt på det hele. Frygteligt uheld!! Men jeg synes faktisk det virker. Og indholdet er jo noget helt andet end det jeg plejer at bruge, så derfor tør jeg give begge dele. Men det er tyndt som vand. Og man skal åbenbart bestille pumpen ved siden af, for den følger ikke med

 

Tak for råd med pumpen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik en lang snak med "led" dyrlægen, (takker for vi har en nørd hos vores dyrlæge), og han foreslå det samme. Dog er vi begge meget i tvivl om Luca ikke ville være med. Hendes nervøsitet for nye steder, spænder ben for meget. Jeg havde tænkt at måske at finde en der kom hjem til os. Det ville give hende mere ro. Det ved jeg ikke om erfaringsmæssigt er godt. Jeg må ringe rundt.

Det hjælper med fuld dosis af previcox. Samtidig havde hun jo sindsygt godt gavn af lifewave plaster nytårs aften for angst. Det prøver vi igen som smerteplaster.

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at tale med dyrlægen om en Cartrophen kur og evt. akupunktur for smerterne. Det har hjulpet vores Mastiff Goofy, som har spondylose og slidgigt. Vi startede med "almindelig" akupunktur en gang om måneden, og så havde han det godt i en uges tid efter behandlingen, og så gik det langsomt ned ad bakke igen indtil næste behandling. Men nu har han fået guldimplantater ("permanent akupunktur"), og han er en helt ny hund! For et år siden var vi bange for, at han ikke ville være der et halvt år senere, men han livede op og stoppede med at være så stiv i bevægelserne og halte. Om det er Cartrophenen eller guldimplantaterne, der har hjulpet mest, eller om det er kombinationen ved vi ikke, men i hvert fald har det haft en rigtig god effekt på vores Møffemand! (Hvis du overvejer guldimplantation og for den sags skyld også Cartropen kur, så ring rundt og tal med forskellige dyrlæger - vi endte med at give 3.600,- for guld i stedet for de 15.000, som den første dyrlæge skulle have for nøjagtigt det samme!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...