Hop til indhold

Alpha spirit - nogen der kender det?


korvis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det ser sgu da meget fornuftigt ud. Lugter det meget af fisk?.

 

Nej, det synes jeg ikke umiddelbart det gør. Men nu er jeg jo vant til både det tørfoder Iso plejer at få, og kattenes tør/vådfoder som også er med fisk... :lol: Men da det jo kommer i små bakker, er det i hvert fald ikke noget der står og lugter under opbevaring.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Så har Iso spist sig igennem én af de store forpakninger Alpha spirit, 45 pakker = 45 dage for Iso. Jeg synes foderet fungerer fint, og Iso elsker det. Jeg kan fint bruge det som træningsgodbidder, selv om det "bare er hendes foder", hun er helt tosset med det. For min egen del synes jeg det er vildt praktisk. Jeg ta'r det lidt i mig igen, at det ikke lugter ret meget - for det gør det vist... :oops: Men da det kommer i de små forpakninger er det noget man første mærker når man åbner den, så det står ikke og stinker i bryggerset. Det er også meget praktisk med de små forpakninger når man skal rejse, eller til flerdages stævner. For Iso's vedkommende kan jeg ikke se den helt store forskel, ikke endnu i hvert fald. Hun har godt nok været i fæld noget af tiden, så det er ikke rigtig til at bedømme hvordan hendes pels ser ud. Når hun ikke har været i fæld har den været rigtig fin, sort og blank. Maven har også fungeret fint. Så indtil videre fortsætter jeg med foderet, og kunne godt tænke mig at fortsætte igennem efterårsfæld, hvor Iso's pels tidligere har lignet noget der var løgn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte det jo også og er vildt begejstret, jeg bruger den blandede version og bruger det som godbidder og tilskud, mine hunde er super glade for det og det er super nemt at have med, en pakke i tasken og afsted til træning, sådan en pakke passer til 1 dag træning af to hunde hos mig;) ingen arbejde med at skære pølser m.m og rester spredes på plænen til aften, så er der lidt arbejde til næsen og aftensnaks i et;) super godt foder;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Underligt at "fisk" ikke er defineret, det kan være hvad som helst og så synes jeg, at yucca ikke har noget at gøre i et godt foder. Det er en saponin beregnet til at dæmpe lugten af lort, men jeg ville ikke selv have nogle betænkeligheder ved at prøve foderet - hvis jeg havde en hund :sut:

 

Fisken er defineret på fiskvarianten, det er middelhavsfisk: tun, ansjos, sværdfisk, hestemakrel, havaborre og sardin. På den blandede er fisken ikke defineret, men mon ikke det er de samme?

 

Yucca schidigera bli'r jo ellers solgt som tilskud, som skulle hjælpe på stort set alt: https://holisticblend.com/en/health-products/alternative-aids/yucca-schidigera/

Link til indlæg
Del på andre sites

De har minus 25% på det hos maxizoo lige nu, jeg har lige bestilt godt 9kg fisk og knap 1,5kg blandet for i alt 546,-

Jeg tænker at det skal fungere som morgenmad for Chivas, de dage vi træner om morgnen, det er nok både lækrere og mere behageligt, end alm. tørfoder, som han godt kan komme til at hoste/kløjes lidt i, når vi bruger hans morgenmad til træning. Spændende hvad han siger til det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De har minus 25% på det hos maxizoo lige nu, jeg har lige bestilt godt 9kg fisk og knap 1,5kg blandet for i alt 546,-

Jeg tænker at det skal fungere som morgenmad for Chivas, de dage vi træner om morgnen, det er nok både lækrere og mere behageligt, end alm. tørfoder, som han godt kan komme til at hoste/kløjes lidt i, når vi bruger hans morgenmad til træning. Spændende hvad han siger til det :-D

What??!! Jeg bestilte i forgårs, der var ikke rabat... :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også hos maxizoo? Jeg troede du bestilte på den side du har linket til tidligere? -på den så det ud til at blive ret dyrt, når jeg skal have det sendt helt til Jydeland, derfor googlede jeg og faldt tilfældig over det hos maxizoo.. :-)

 

Jeg bestiller også fra Maxizoo, de er klart billigst. Især hvis man også fanger 25% rabat... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også købt af begge varianter men bruger det kun til godbidder, så jeg kan selvfølgelig ikke vurdere det som foder. Men min hund (og en del fremmede også) er vældig glad for smagen af det, det eneste jeg har at indvende er at det krummer så frygteligt når man har det i lommen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har fået leveret i dag...

 

Med mindre de reklamere med andet så hænger du selv på returfragten og så kan det næsten ikke betale sig.

men hvis de betaler returfragten (du har min. 14 dages returret), så vil jeg ringe til dem, mon ikke de så bare slår 25% af (frem for at betale for at hente og levere nyt)

 

bor du i nærheden af en maxizoo kan du også køre ind og bytte det.

 

Du kan også evt ringe til dem og spørge om du skal køre ind og bytte det eller om de bare slår 25% af med det samme :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står både "gratis og enkel returnering" og "byt i din lokale maxi zoo" på forsiden, så den må jeg da kunne kringle på én eller anden måde! Tak for tippet, havde faktisk ikke selv tænkt på det! :5up:

 

Velbekom! Ja prøv at kringle den, gerne at det er til deres fordel bare at give dig 25% med det samme :)

du har jo ikke taget hul på varen! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer at bestille den mellemste pakke til guffer, men vil lige hører, hvor længe foderet kan holde sig. Kan se det bliver 27 pakker guffer.

 

Berit fra Animaks, som også sælger det, siger at det holder ca. 18 måneder. Det skal bare opbevares som alm. tørfoder, ikke fugtigt eller i køleskab.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...