Hop til indhold

mad efter operation


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Sassy blev opereret forleden dag og siden har spisning ikke været som ellers.

Hun tigger og fortæller når det er spisetid.

Men hun vælger tørkost fra og tager kun vådfodder.

Jeg købte noget a/d som hun får, men det var kun som supplement og jeg har slet ikke nok.

Er det normalt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er meget normal at appetitten ikke er den samme - vil de have vådfoder giver jeg det. Min gamle hund sitto ville kun have leverpostejsmadder to dage efter operationen - så det fik hun. Mad er ikke en kamp jeg vil tage efter en operation, så der får de hvad de vil have :-) så giv hende bare vådfoder og bland evt tørfoder i og så mindre og mindre vådfoder.

 

Jeg har aldrig haft problemer med at få dem tilbage på tørkost, det skal nok komme når appetitten er normal igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

her til aften ville jeg give hende en dåse kallun men det var ikke så meget der gled ned.

Hun spiser max en halv portion.

Jeg ville så gerne at hun spiste lidt mere. Det er jo sjældent en lab siger nej til mad.

 

Altså jeg byder hende det flere gange og hun må få lige det hun vil spise, men pt er der ikke noget hun sådan grovæder helt.

 

Dog spiste hun frokost i dag. En pose med noget vådfodder.

Så hun er ikke ved at dø af sult, men hun må gerne komme sig tre kg og jeg vil jo bare gøre det hele så godt for hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

neeeeeejjj jeg er så meget til grin.

 

Jeg bød jo sassy vådfoder over middag da vi kom hjem og hun spiste glad og gerne sådan en "pose" med lukullus.

Hvad fjolset her ikke vidste var hvor meget den indeholdt.

 

Så 4-5 timer senere byder jeg hende en stor portion foder og undrer mig over at hun ikke vil spise mere end halvdelen..... og piver her ha ha ha meeeen har lige opdaget at der var 300g i en pose, så hun HAR faktisk fået et ok måltid ;)

 

Jeg var bare så bange for at hun ikke har fået nok de sidste dage, så jeg har kæmpet for at få mad i hende at jeg slet ikke har tænkt mig om.

 

Men hey jeg har en MÆT labrador:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...