Hop til indhold

kan slet ikke vente !


Murphy
 Share

Recommended Posts

Jeg lyder og føler mig som en total hunde-tosse! :D Der er en uge til, at jeg skal hente Murphy... Og jeg har virkelig svært ved at tænke eller tale om andet! :D

Jeg er allerede helt forelsket i ham... Nok lidt som et ufødt barn! ;)

 

Er jeg tosset, eller andre der har haft det som mig? ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, jeg var ulidelig i ca. 1 år, hvor jeg ventede på min hvalp:lol: Som tiden gik, blev det kun værre i takt med at tæven blev parret, blev drægtig, blev rund, hvalpene blev født osv. Og de sidste par uger tror jeg vitterligt ikke at jeg snakkede om andet:-)

 

I stedet burde jeg have brugt en smule tid på at sove, for hende Dorit var sgu en værre bandit:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var virkelig mærkelig i tiden op til at få Aya... jeg både glædede mig helt vildt, men nogle gange gik jeg næsten i panik for hvad jeg egentlig havde kastet mig selv ud i. Kan også mærke det i forhold til den kommende vaps, selvom der er godt og vel et år til bliver jeg både ramt at totalt glæde over det, men også panik over det en gang imellem. Tror det er fordi jeg kommer fra en familie hvor man gennemtænker tingene 200% før man kaster sig ud i noget. Så det med at få en hund er en meget big deal. Men fra det øjeblik jeg fik Aya hjem vidste jeg bare at det var det helt rigtige. Og det er jeg sikker på at jeg også vil føle med nr. 2

 

Men det bliver så spændende med din lille ny :D glæder mig til at du spammer os med en masse dejlige hvalpebilleder :D :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja, NickiA... Den der panikting. Alle mine hundehvalpe har jeg været tæt på at aflyse dagen før :lol: den første af angst for om jeg kunne overkomme ansvaret og tænk hvis jeg ikke kunne magte det lille liv der var i mine hænder. Nummer 2 fordi hvad nu hvis Karla ikke kunne lide hende. Nummer 3, hvad nu hvis det ødelagde det hele at få en 3 hund :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha... Dejligt at høre, jeg ikke er alene med min ændring af adfærd ! :D Jeg drømmer om det lille pus og retter på legesager, skåle, kurv osv... Det hele skal være perfekt.. ;) har rodet rundt nede på gulvet, for at hvalpe-sikre lejligheden...

 

Har også lige set video af ham og hans søskende! Han er den største i kuldet... :D Stolt mor her! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender det virkelig godt :blink:

 

Jeg skal dog først hente hvalp i slutningen af juli, men jeg kunne overhovedet ikke sove i går, fordi jeg lå og spekulerede over alle detaljerne :oops:

 

Jeg kender også til det med angsten, men prøver at overbevise mig selv om, at jeg jo gør mit bedste, og at jeg jo nok aldrig bliver perfekt (selvom jeg virkelig forsøger :stupid:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Murphy er en blanding af mops, cavalier og lhasa apso... Han er den i kuldet, der ligner moren mest, så han får pels og udseende som mops, men burde få størrelse som cavalier...

Far er en værre strit-fyr... :D

Begge forældre rigtig dejlige familie-hunde...

Murphy er den største i kuldet og en lille bandit... Han er kvik, fræk og en værre charmør! ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Murphy er en blanding af mops, cavalier og lhasa apso... Han er den i kuldet, der ligner moren mest, så han får pels og udseende som mops, men burde få størrelse som cavalier...

Far er en værre strit-fyr... :D

Begge forældre rigtig dejlige familie-hunde...

Murphy er den største i kuldet og en lille bandit... Han er kvik, fræk og en værre charmør! ;)

Hvorfor er det lige endt med det kuld? Nogen du kender?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja, NickiA... Den der panikting. Alle mine hundehvalpe har jeg været tæt på at aflyse dagen før :lol: den første af angst for om jeg kunne overkomme ansvaret og tænk hvis jeg ikke kunne magte det lille liv der var i mine hænder. Nummer 2 fordi hvad nu hvis Karla ikke kunne lide hende. Nummer 3, hvad nu hvis det ødelagde det hele at få en 3 hund :lol:

 

Åhr hvor dejligt at høre at jeg ikke er den eneste!!!! :bighug:var virkelig også ved at afbestille Aya et par gange. Bekymringerne med nr. 2 er om jeg kan overkomme to hunde, om Aya vil føle sig overset, og om de vil kunne enes. Generelt bare om det er en god idé :stupid::engel: nå det er off topic :genert:

@Murphy hvor er han da bare bedårende :lun: nu har jeg jo selv en af de racer der er i, og det er så tydeligt at der er cavalier bag de øjne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

CBK: Jeg ville oprindeligt have en fransk bulldog i rød fawn... Elsker deres personlighed og udseende (dog selvom alle er forskellige).. Men efter mange overvejelser, var jeg bekymret for alle de følge-sygdomme franske kan få... Ved at alle hunde kan blive syge, men besluttede mig alligevel for at få en blanding... Det skulle være lejligheds-egnede racer... Så små eller knæ-højde... Så annonce Gul og gratis og faldt fuldstændig for Murphy! Hans look, hans blanding og et ekstra plus var at sælger bor kun 25 km... ;)

 

Årh, Nicki, mange tak... Ja der er cavalier i de øjne! Store og bedårende! :D (cavalier var også en af de ren-racer, jeg overvejede... Min mand ville hellere have korthåret, så synes nu at jeg har været ret heldig, at der også er cavalier i Murphy! :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han bare skøn :lun: Rigtig kær!

 

Min mand var ikke hundemenneske da vi mødes, og han nævner nogen gange at han synes det er helt skørt og tåbeligt hvor meget han elsker vores hunde den dag i dag.

 

Men man får man helt instinktivt følelser for dem, og en beskytter trang :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...