Hop til indhold

underlivsbetændelse


Ane
 Share

Recommended Posts

I søndags blev min Celina dårlig, dvs. hun virkede lidt sløj og kunne ikke hoppe i sofaen når gjorde det hyldede hun og trak venstre bagben helt op under sig efter et kort øjeblik satte hun det ned igen og støtter ellers normalt på det og er helt rengående. Jeg kørte selvfølgelig til dyrlæge og hun mente det var underlivsbetændelse, men kunne godt vente til mandag morgen med at blive opereret. Det blev hun så mandag og der var små cyster på æggestokken. Hun har det okay, hun er meget stille forståeligt nok, hun er på smertestillende og antibiotika men hun vil stadigvæk ikke hoppe i sofaen, og hvis hun en enkelt gang prøver trækker hun stadigvæk sit venstre bagben op under sig. Dyrlægen siger jeg lige skal se tiden an. Andre herinde der har oplevet noget lignende? Jeg kom til at Google det, og kan læse det kan også være diskusprolaps også bliver jeg lige lidt bekymret.

Link til indlæg
Del på andre sites

(Mødt i maveskind et = øm i maveskindet?:mrgreen:)

 

Dyrlægen har nok taget fejl. Det sker jo.. Små cyster på æggestokkene gør ikke ondt..

 

Blev hun ikke ultralydsskannet? Hvordan blev hun egentlig undersøgt?

 

Jeg synes at det er ganske forkasteligt at operere for livmoderbetændelse uden at have helt tydelige tegn på, at det er, hvad der er galt!

 

Nu skal din stakkels hund jo muligvis gennem yderligere undersøgelser og måske operationer... Det er meget, lige efter den første omgang..

 

Hvor gammel er Celina?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun havde nu også en forstørret livmoder, og hun var begyndt at flyde lidt bagtil samt det er 2,5 mdr siden hun var I løbetid. Plus hun havde en skidt løbetid hvor hun var meget dårlig, så helt sikkert hun har kuk i homonerne.

Ja jeg fik ikke besked på at hun ikke matte hoppe sofaen.

Jeg er bare rigtig bekymret for om det er noget andet også:megaked:. Jeg hader at se mine dyr syge, og man vil bare ønske at man kunne fjerne smarten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Din tæve skal holdes i ro, så ingen sting bryder op. Ingen vild leg , hop eller andet uro. Og hold øje med infektion i såret. Der bør gå mindst 10 dage før hun må springe. Vent med at bekymre dig , men hvis hun efter f.eks . en måned virker bevægelseshæmmet, er en hundekiropraktor nok en god ide at besøge. Hun har sikkert gået og skånet sin krop i flere måneder pga gener.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...