Hop til indhold

Essential til hvalpe, erfaring?


Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Jeg er i vildrede mht. Pennys foder, men har nu bestilt ovennævnte produkt, sådan nærmest lidt ud fra en mavefornemmelse.

Penny får også hjemmelavet.

 

Er der nogle som har erfaring med Essential varianten til hvalpe over 15 kg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er i vildrede mht. Pennys foder, men har nu bestilt ovennævnte produkt, sådan nærmest lidt ud fra en mavefornemmelse.

Penny får også hjemmelavet.

 

Er der nogle som har erfaring med Essential varianten til hvalpe over 15 kg?

Jeg har ikke erfaring med deres hvalpefoder, men virkelig god erfaring med deres voksenfoder. Der kommer næsten ikke noget ud i den anden ende :slem:

 

Jeg har fodret med Essentials i flere år, og gør det stadigvæk af og til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Hund er vokset op på Essential Foods the Beginning Large Breed. Jeg ved ikke om det er foderets skyld, men min hund har udviklet en lidt uheldig benstilling, og vi var desværre for sene til at opdage det. Nu er der ikke rigtig noget at gøre ved det, men jeg tror at jeg vil vælge et andet foder til næste hvalp. Jeg har intet at udsætte på ingredienser mv. i Essential, for det lyder helt korrekt i alle værdier, men min hund har som sagt ikke udviklet sig helt korrekt. Desuden har hun nu udviklet allergi over for én eller flere af ingredienserne i Essential foder, så vi bruger det ikke længere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle sammen.

I princippet kan man ikke vide hvor godt et foder var før om længe og så er det måske for sent.

 

Lnielsson, den uheldige benstilling synes jeg ikke, man kan tage med i regnskabet, som du jo også selv er lidt inde på.

 

Pennys korsben hviler helt i sit leje i højre side "fra naturens hånd" eller som følge af en skade i den tidlige hvalpetid eller måske under fødslen. Dette bliver rettet kiropraktisk.

Hvis jeg nu ikke havde fået rettet Pennys krop er jeg sikker på, at hun ville have udviklet nogle skævheder, hun var allerede begyndende stiv i venstre side af nakken 14 uger gammel, da hun fik sin første justering.

Jeg håber, at den lidt anderledes benstilling ikke generer din hund :-)

 

Anneflertal, jeg synes også Christian er meget sympatisk i sin tilgang til foder.

 

Nu må vi se, hvordan det spænder af :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...