Hop til indhold

Kender I disse plastre?


Lenschow
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kender en, der forhandler Lifewave. Hendes mor sværger til det og bruger det rigtig meget. Møffe fik engang et par stykker på af en osteopat, syntes dog ikke det havde nogen virkning, som jeg bemærkede i hvert fald.

Jeg selv har prøvet det én gang, til en jobsamtale, mod stress/nervøsitet. Men om det var plastret, eller det at det var over Skype (hvilket jeg aldrig havde prøvet før) og vedkommende, som interviewede mig bare var alletiders, skal jeg ikke kunne sige. Jeg blev nervøs som altid til at starte med, men det forsvandt nærmest fuldstændig - og jeg fik jobbet :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad jeg ikke kan lide ved de plastre er primært at dem der har prøvet at sælge dem til mig sagde det basserede sig på akupunktur med hvor man satte dem.... men vidste mindre end mig om akupunktur....

jeg ved ikke

 

jeg ville helere bruge magneter på de rette akupunktur punkter vejledet af en kvalificeret behandler.... end disse plastere vejledt af en tilfældig sælger

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Har kun hørt godt om dem - og set hvordan de virker på to forskellige mennesker og jeg er imponeret!

Begge fik mod nervøsitet, de fik et plaster i nakken og et i panden til at sove på og den ene som er ekstremt stresset generelt sagde at alt hendes tankemylder forsvandt og hun fik ro i hovedet for første gang i mange år - hun skulle til eksamen som altid gav hendes mange nerver på - hun havde ro og overblik hele vejen igennem, en anden var en ung pige der også skulle til eksamen og hun fik ligeledes ro og overblik til at gennemføre eksamen med forbavsende godt resultat..

Plastrene består af aminosyrer og vand, og de sættes på akupunkturpunkterne.. Så temmelig uskadelige tror jeg, hvis jeg havde råd ville jeg gerne selv prøve (og hvis jeg kunne tåle klistret i plasteret)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker at det er som med så meget andet - det fungerer for nogen og ikke for andre. Akupunktur har f.eks. aldrig fungeret på mig, andre kunne ikke klare sig uden. Til gengæld har jeg fået stor hjælp af zoneterapi, som nogle andre ikke kan mærke nogen effekt fra. Jeg havde jo heller ingen effekt af life wave, men spøjst at den anden slags virkede for mig. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg testede dem på mig selv og en veninde - vi havde ingen effekt men hvis andre har er det jo kun dejligt :)

 

Men drak i nok vand? (to liter mens man har dem på i følge en forhandler jeg kender, hun siger at de ikke virker hvis ikke man får indtaget den mængde, nogle kan endda opleve at få hovedpine af den grund..)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænker at det er som med så meget andet - det fungerer for nogen og ikke for andre. Akupunktur har f.eks. aldrig fungeret på mig, andre kunne ikke klare sig uden. Til gengæld har jeg fået stor hjælp af zoneterapi, som nogle andre ikke kan mærke nogen effekt fra. Jeg havde jo heller ingen effekt af life wave, men spøjst at den anden slags virkede for mig. :hmm:

 

 

hmm det så lidt sjovt at zoneterapi virker på dig men ikke akupunktur.... for principperne er meget ens, en del af punkterne er stortset de samme...

men det måske lidt ligesom at nogle har mere glæde af penodil og andre af pinex... nært beslægtet, så man skulle tror det det samme, at der er et svar... men kroppen er mere inviklet og behandling bør altid være individuel... hvorfor jeg har et dårligt forhold til vores sundhedssystems pakkeløsninger, uden rum for individuelle forskelle.

derfor kan man jo stadig havde glæde af andre erfaringer.

jeg forestiller mig at disse plastre måske nok kan havde en virkning, hvis den der sætter dem på har tilstrækkelig viden om det.... de sælger jeg mødt gav ikke det indtryk.

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm det så lidt sjovt at zoneterapi virker på dig men ikke akupunktur.... for principperne er meget ens, en del af punkterne er stortset de samme...

men det måske lidt ligesom at nogle har mere glæde af penodil og andre af pinex... nært beslægtet, så man skulle tror det det samme, at der er et svar... men kroppen er mere inviklet og behandling bør altid være individuel... hvorfor jeg har et dårligt forhold til vores sundhedssystems pakkeløsninger, uden rum for individuelle forskelle.

derfor kan man jo stadig havde glæde af andre erfaringer.

jeg forestiller mig at disse plastre måske nok kan havde en virkning, hvis den der sætter dem på har tilstrækkelig viden om det.... de sælger jeg mødt gav ikke det indtryk.

Ja, det er nemlig rigtig underligt at zoneterapi har hjulpet mig, men ikke akupunktur! Men igen - det kan jo ha betydning hvem der gør det..? Treo er det eneste der kan ta min hovedpine - andre hovedpinepiller med acetylsalicylsyre fungerer ikke. Jeg kunne ikke mærke en skid med lige wave, de andre plastre fungerede så meget at jeg måtte ta et af. Jeg tror også at vi er mere forskellige end man umiddelbart tror.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er nemlig rigtig underligt at zoneterapi har hjulpet mig, men ikke akupunktur! Men igen - det kan jo ha betydning hvem der gør det..? Treo er det eneste der kan ta min hovedpine - andre hovedpinepiller med acetylsalicylsyre fungerer ikke. Jeg kunne ikke mærke en skid med lige wave, de andre plastre fungerede så meget at jeg måtte ta et af. Jeg tror også at vi er mere forskellige end man umiddelbart tror.

 

hmm den med udøver er måske meget vigtig.... for jeg har fået behandling der virker af nogen... men samme type som ikke virker af andre.

har du forøvrigt nogensinde prøvet magnet plastre på akupunktur punkter... plastrene er lidt dyre... men magneten kan genbruges med sportstap (mine magneter er ca. 15 år gamle)

 

dybest set er der vel ikke andet at gøre en at mærke efter i en selv om man stoler på sælger, så prøve med åbent sind... og være ærlig over for enselv om det virker eller ej

jeg får kvalme af treo :hmm: men ok da jeg var barn blev jeg syg af en halv penodil og høne syge af vaciner - det gør jeg stadig, faktisk har jeg en tendens til at reagere kraftigt så ny medicin = forsigtig for bivirkningerne får jeg ofte for fuld styrke.... vågnede engang efter at havde taget noget medicin og kastede op hvorefter jeg gik i sort på badeværelse....

 

jo vi er meget forskellige, så bedst hvis vi i behandling tager hensyn til det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men drak i nok vand? (to liter mens man har dem på i følge en forhandler jeg kender, hun siger at de ikke virker hvis ikke man får indtaget den mængde, nogle kan endda opleve at få hovedpine af den grund..)

 

Nej det er jeg næsten 100 % sikker på vi ikke gjorde... Så er det måske derfor? Tak for opklaringen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :genert:

 

 

 

*******

 

Begge de der prøvede plastrene havde nemlig kæmpe problemer med at nå de to liter overhovedet, ingen af dem er vand-drikkere (og det er der ikke ret mange der er jo:mrgreen: )

 

Off-topic, men hvordan kan man ikke være vanddrikker? Det er da det mærkeligste jeg længe har hørt. Hvad lever man så af?:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...