Hop til indhold

Laika


Bist83
 Share

Recommended Posts

Status her kl 3:50... Hun er bare dygtig.

Vi gik til nat med hende kl 22:30. Men hun tissede ikke der. (Det havde hun gjort kl 21:30.

Omkring kl 1:00 pusler hun rundt i buret. Ud i haven med os og hun tisser med det samme.

Hun vågner igen kl 3:40. Ud og tisser med det samme.

Hun pøllede i haven kl 1830, altså lige da vi kom hjem med hende. Hun fik aftensmad umiddelbart efter. Men har ikke pøllet endnu. Men mon ikke det kommer.

 

Hun må gerne være i sofaen, og da vi har et 2-plans hus sover jeg der med hende i nat. Ligenu ligger hun oven på mine ben og falder til ro efter turen i haven...

Link til indlæg
Del på andre sites

I nat vågnede vi kun 1 gang, ca kl 245. Også ringede mit væggeur kl 6, men damen var ikke klar før kl 630.

 

Efter morgenmaden gik det lige 5-10 min så løb hun til døren. Desværre fil hun lavet på gulvet i gangen da jeg lige skulle finde en pose samt have sko på. Det var min skyld, men vi gik ud bagefter alligevel og hun fik tisset.

 

Vi er begyndt at øve alene-hjemme. Hun må være i køkkenet når hun er alene hjemme. Hegnet der spærrer af til resten af huset er dum synes hun. Men lige nu sove hun i køkkenet hvor jeg også sidder og hegnet er sat op.

Hvor længe af gange kan vi prøve at lade hende være alene? Der er ingen problemer hvis jeg forlader køkkenet for at tisse, men hun synes ikke det er sjovt at jeg gå oven på uden at tage hende med.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Laika er en lille bølle... Hun bider i alt, men vi har heldigvis masser af legesager overalt som vi giver hende i stedet for vores fingre, næse, sofa eller hvad hun nu finder.

 

Hun er alt i alt en dejlig lille hvalp. Hun har haft 3 uheld inden for siden vi kom hjem lørdag, så det klarer hun bare så fint!

 

I nat skulle hun kun ud omkring kl 24 og igen kl 6, så det er så fedt! Efter 3 nætter på sofaen glæder jeg mig til at sove i min egen seng snart. Når vi er "sikker" på hun kan sove en hel nat (fra 22-5, da det er vores sovetid i hverdagene) så rykker vi op i soveværelset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Laika er sådan en dygtig hund. Hun kan være alene hjemme i 20 minutter og er helt tryg ved mine forældres hund på 2 år. Hun fik ros ved besøget hos dyrlægen igår og har taget 600gram på, på 1 uge!

Hun har også været en tur på strøget og omme i den lokale hundeskov! ?

I morgen kommer vores børn hjem efter en uge hos deres far, så der bliver det spændende hvordan det kommer til at gå.

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...