Hop til indhold

Vi snupper da lige en Aslan hvalp


Aslan
 Share

Recommended Posts

Uh, de ser lækre ud :lun: Tillykke med den kommende familieforøgelse (eller, det er jo vel i princippet allerede en familieforøgelse, da det det Aslans blod, selvom de ikke bor hos jer endnu - men du ved hvad jeg mener :blink: )

 

Og så er jeg nysgerrig, jeg er bagud - har Aslan fået lov til at få hvalpe alligevel i klubben eller hvordan?

 

Uh, bliver fedt med hvalpeballadebilledspam!

 

nej ikke igennem selskabet :)

men en hel del broholmer ejere har startet den gamle broholmer under dru.

 

så det er dru hvalpe. Og bedårende ❤️

Link til indlæg
Del på andre sites

nej ikke igennem selskabet :)

men en hel del broholmer ejere har startet den gamle broholmer under dru.

 

så det er dru hvalpe. Og bedårende ❤️

 

Æv, for pokker da... Fandme surt, at du gik all in og så endte det sådan.

 

Men ja, det gør jo ikke hvalpene et hak mindre bedårende :lun: Glæder mig til at følge Aslan-baby!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er for det bedste..... Det der med at de synes det er ok at skrive trusselsmails, hænge deres medlemmer ud på hjemmesiden og redigere i deres post på forum, det er bare ikke os.

 

nu slipper vi så for det (indtil videre, så må vi se hvad fremtiden bringer i den gamle Broholmer )

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er for det bedste..... Det der med at de synes det er ok at skrive trusselsmails, hænge deres medlemmer ud på hjemmesiden og redigere i deres post på forum, det er bare ikke os.

 

nu slipper vi så for det (indtil videre, så må vi se hvad fremtiden bringer i den gamle Broholmer )

 

Det er fandme heller ikke ok, nej. Kan ikke huske, om du har været i kontakt med DKK om det? For det er bare ikke ok...!

 

Trist, at nogle mennesker i den grad kan ødelægge det for andre - og hundene! :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fandme heller ikke ok, nej. Kan ikke huske, om du har været i kontakt med DKK om det? For det er bare ikke ok...!

 

Trist, at nogle mennesker i den grad kan ødelægge det for andre - og hundene! :-(

 

Det var nu ikke os det gik ud over :) Men hvorfor skulle det ikke blive det næste gang.

Skidt pyt de kører det show de vil.... folk finder sig jo i det, så måske det bare er os :)

 

Så er det i morgen vi skal op og besøge Birla, og se hvem der kommer til at blive birla <3

Link til indlæg
Del på andre sites

De skal nok komme. Men vi skal derop på lørdag og vælge. De sov det meste af tiden i dag. Så vi kunne altså ikke vælge.

Den røde tæve tror jeg bliver super flot med sort maske. Men det er også en avls tæve. Opdrætter bestemmer selvfølgelig ikke hvad vi skal. Men hun har et stort ønske om at der bliver avlet på den (forudsat at hun er "skabt" til det). Og Martin er ikke med på ideen. Den store gule tæve elsker Sofie. Hun er meget modig. Og vil gerne udforske. Det har vi i aslan.

Den sidste sover rigtig meget. Og tager man den op så vil den ligge på ryggen og kløes på maven indtil den..... Supeise.... Falder i søvn heheh

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...