Aslan Skrevet Oktober 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Aslan har fået hvalpe, eller det er jo egentlig tæven. Det er tævens andet kuld, og den her gang er deres hoved og nakke større, så hun tror det bliver nogle hunde med volumen i orden Jeg fik lov at være med til fødslen og så var jeg jo solgt, den eneste hvalp jeg ikke så fødslen af, bliver så nok den der passer bedst til os, men det er ok, jeg så alle de andre og det var så stort fire piger Hun skal forøvrigt hede Birla lille bjørn daglig omtale Birla :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 28, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Tillykke:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Oktober 28, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Nuiii, tillykke Birla er da et fantastisk navn :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Altså Sofie syntes jo Askepot..... Jeg var til Dagmar, men Martin var bisset, han ville kun have hvalp hvis den hed Birla (som betyder lille bjørn) Og det var jo et fint navn, han skal også have sin vilje en gang imellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Oktober 28, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Tillykke <3 Hvor bliver det spændende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Oktober 28, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Hvor er de altså kære Jeg kan næsten dufte hvalpeduften gennem computeren :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 28, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Stort tillykke nuiiiiii de er søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Miss_M Besvaret Oktober 28, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Ihhh... SÅ nuttede Stort tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Oktober 28, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Stort tillykke med familieforøgelsen. Kan kun sige :hjerte::lun:når jeg ser de bedårende hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Oktober 28, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Hvor er de dog kære og tillykke til farmand Aslan med det fine kuld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 28, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 28, 2015 Iiiiih, hvor spændende!!! Stort tillykke!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 29, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2015 Tillykke igen! Aslan er så lækker, hans datter kan kun blive perfekt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 29, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2015 Hvor er de søde Tillykke med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 29, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2015 Det bliver rigtig spændende, så kan vi lave hvalpe træf :blink: Hyggeligt at være med på telefonen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 29, 2015 Det bliver rigtig spændende, så kan vi lave hvalpe træf :blink: Hyggeligt at være med på telefonen. Med kage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Oktober 30, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2015 STORT tillykke! :klap: Hvor er de skønne Sådan en kunne jeg da også godt have plads til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Oktober 30, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2015 Stort tillykke :banan: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2015 Tak jamen der er et par hanner tilbage Umulia ❤️ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2015 Har lige fået billed af øjne åbne. De bliver tre uger på søndag. De er begyndt at gå så nu får opdrætter travlt haha. Om en uge og to dage skal vi derop. Jeg glæder mig slet ikke!!!! (Ironi kan forekomme) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Oktober 30, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2015 Stort tillykke, det bliver da SÅ spændende at kunne følge opvæksten helt tæt på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 30, 2015 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2015 Stort tillykke! Hvor er det spændende! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 31, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2015 Tak, ja meget spændene. Sofie siger vi skal have treeeeeee.... nej fiiiiiire hvalpe Der svimlede det lige i et sekund, tanken om 4 unghunde og sofie..... :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2015 De er absolut ikke til at stå for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 2, 2015 Rapporter Share Besvaret November 2, 2015 *smelte* :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 2, 2015 Rapporter Share Besvaret November 2, 2015 Uh, de ser lækre ud Tillykke med den kommende familieforøgelse (eller, det er jo vel i princippet allerede en familieforøgelse, da det det Aslans blod, selvom de ikke bor hos jer endnu - men du ved hvad jeg mener :blink: ) Og så er jeg nysgerrig, jeg er bagud - har Aslan fået lov til at få hvalpe alligevel i klubben eller hvordan? Uh, bliver fedt med hvalpeballadebilledspam! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts