Hop til indhold

Hvornår splintrer knogler?


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Ja, hvilke ben (herunder haler) kan man tørre i ovnen, uden at knoglerne bliver porøse og splintrer?

 

Jeg har temmelig meget krondyrryg og oksehale i fryseren, og tænker om jeg kan tørre noget af det ved lav temperatur - omkring 80 grader?

 

Oksehalerne burde jo ikke give problemer, men der er en smule knogle omkring ryggen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør jeg skam også, altså giver råt. Men dels er fryseren ved at være helt fyldt op og jeg ved at jeg snart får tilbudt et (gratis) krondyr igen. Og så ville det være rart med noget de kan spise indendøre uden at der er blod i hele hytten:-)

 

Så må du jo bare ha' en større fryser eller en mere ...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen af os bryder os om vildt. Og selvom pigerne gerne ville, er ben hver dag måske lige i overkanten:-) Men sådan et stykke ryg er ret fantastisk! Der er nogle timers underholdning i. Og Dorit blev kun en anelse fornærmet da jeg beslaglagde de sidste knoglestumper fra hendes bur:lol:

neeeej hundene ville elske sådan et ben hver dag ;)

Jeg kan godt følge jer med det der med at spise vildt, i hvert fald hjortevildt.

Du må have en gammel ekstra fryser, kun til hundekød - nej altså kød til hundene ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...