Hop til indhold

Tips til tricks


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Hej alle søde HF'ere :-)

 

Inca og jeg har fået "lektier" for til næste træning, Inca skal lære et nyt trick :shock: Jeg er bare helt idé forladt, så jeg tænkte at lave en tråd hvor vi kunne samle alle de tricks vores hunde kan. Så kan andre måske finde inspiration til nye tricks at lære deres hund. Jeg starter med noget af det vi kan:

 

- Sit

- Dæk

- Stå

- Pote (højre/venstre)

- High-five

- Cirkus (sidder på numsen med forben oppe)

- Gå mellem ben

- Bukke

- Give kys

- Rulle rundt

- Spille død

- Dæk på afstand

- Gå på felt

- Lukke/åbne skuffer/låger/døre

- Vente med at tage godbid indtil jeg har talt til 3

- Kravle

- Lave "elefanten"

 

Kan ikke komme i tanke om flere ligenu :hmm:Men byd endelig ind! Vi elsker nye tricks :mrgreen:

Redigeret af Claudia2500
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle søde HF'ere :-)

 

Inca og jeg har fået "lektier" for til næste træning, Inca skal lære et nyt trick :shock: Jeg er bare helt idé forladt, så jeg tænkte at lave en tråd hvor vi kunne samle alle de tricks vores hunde kan. Så kan andre måske finde inspiration til nye tricks at lære deres hund. Jeg starter med noget af det vi kan:

 

- Sit

- Dæk

- Stå

- Pote (højre/venstre)

- High-five

- Cirkus (sidder på numsen med forben oppe)

- Gå mellem ben

- Bukke

- Give kys

- Rulle rundt

- Spille død

- Dæk på afstand

- Gå på felt

- Lukke/åbne skuffer/låger/døre

- Vente med at tage godbid indtil jeg har talt til 3

- Kravle

- Lave "elefanten"

 

Kan ikke komme i tanke om flere ligenu :hmm:Men byd endelig ind! Vi elsker nye tricks :mrgreen:

Og når så min joke er faldet til jorden, synes jeg, at det er et super flot program I kører!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke lige overblik over hvilke der er nævnt, så nu skriver jeg bare dem (jeg kan huske) som vores kan :-)

 

-sit

-dæk

-stå

-bukke

-snur' rundt (til begge sider)

-gi pote

-High five

-touch (hånd/min næse)

-target på afstand

-næseprøve

-zigzag mellem mine ben

-bakke

-nej/værsgo

-vente

-sid pænt (på numsen)

-vinke

 

Og så kan Zazu og Camy div. rallyøvelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Flere der vist ikke er nævnt: Lyne op og ned for en trøje. Balancere på diverse ting. Elefanten med bagpoterne oppe. Apportere noget svært fx hundemad, en tomat, en flaske med vand i. Holde en pølse e.l. i munden. Åbne køleskabet, bringe ejer en sodavand fx og lukke køleskab igen. Gå plads på højre side. Zig zagge imellem førers ben. Tyskervending. "Skamme sig". Rydde op. Halse. Balancere godbid(der) på snudeskaftet eller den lidt lettere version med hund der ligger ned og godbid(der) på poterne .Bukke sig. Løbe rundt om noget fx en stol. Se til venstre og højre. Stikke tungen ud/slikke sig om munden. Lægge sig ned på gulvet og rulle sig ind i et tæppe. Putte - lægge sig ned med hovedet på jorden. Køb en kurv med hank og lad hunden løbe ærinder, put fx tallerkner og bestik i, når der skal dækkes bord. Finde fx nøgler som fører har "tabt."

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...