Hop til indhold

Hej alle sammen. :)


sachamusen
 Share

Recommended Posts

Hejsa i forummet.

 

Ja, undskyld jeg først præsenterer mig/min hund nu er. Jeg havde (har stadig en smule) udfordringer med min dejlige schæfer hvalp på 6 mdr. Så oprettede en tråd vedr. min udfordring.

 

Fik rigtig mange gode råd, som jeg så selv sorterede i og arbejder videre med de hint forummets brugere har bidraget med. Tusind tak for det.:vinken:

 

Lidt om os:

 

Familie på 4. 2 voksne - 2 børn . Hund har været både i min/kærestes familie da vi begge boede hjemme hos vores forældre. Har haft kat de sidste 12 år, så da han ikke var mere af denne verden faldt snakken på en hund.

 

Min kæreste var fuldt inde forstået, men havde dog visse betingelser. Hvalpene skulle følges fra fødsel og vælges i samråd med opdrætter. Det er så her de længste 8 uger af ens liv begynder da vi fandt kennelen, som havde et kuld unger med 2 hanner og 3 tæver.

 

Vi havde fulgt "Paw" som han kom til at hedde lige fra uge 1 af, med ugentlige besøg hos kennelen. Vi blev ret enige allerede after 5 ugers at det skulle være en han.

Det var opdrætter ligeledes indeforstået med.

 

Lidt billeder af vores hund.

 

11.jpg

 

Paw 7 uger gammel.

 

DSC_0042.jpg

 

Paw 12 uger gammel.

 

DSC00223.jpg

 

Paw 5 mdr gammel.

 

DSC00368.jpg

 

Paw 6 mdr gammel.

 

Paw går til svømning - lydigheds træning samt spor. Sidst nævnte er bare sagen som hunden elsker over alt på jorden.

 

Tak fordi du kiggede forbi min profil info.

 

Charlotte

Redigeret af sachamusen
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...