Hop til indhold

Malik


Niels M
 Share

Recommended Posts

Malik, Alaskan Malamute/Samojede/Schæfer, søger nyt hjem hos ejer der kan være sammen med ham og træne ham. Han er 13 måneder og fuld af krudt. Han er en sød og kærlig dreng der kan med andre hunde (Vagabond hund, som har mødt en masse hunde og mennesker af en hver type). Han skal lære, at være alene hjemme. Damen der har ham bor i et hus hun skal flytte fra og ved ikke hvorhen, samtidig med, at hun føler hun ikke rigtig kan aktivere ham nok. Det er eneste årsag til, at hun vil af med ham. Han er chippet og vacc. Og koster 2000,-

Jeg skaffer et billede og lægger op imorgen.

Redigeret af Niels M
Link til indlæg
Del på andre sites

Og skal lige tilføje, at selvom jeg skrev vagabond hund, har han altid haft fast tag over hovedet. Han har boet hos damen fra hvalp og er sund, rask og velplejet. Nutidens vagabonder har næsten alle fast bopæl, er kun rundt i landet og besøge ligesindede og på markeder. Han er på ingen måde ødelagt, tværtimod har han det som blommen i et æg..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vedr. Malik

Så vidt jeg ved har en hjemløs bedt en dyreværnsorg. om at adopterer en hund, da hans egen er død. Man har vist ikke fundet en egnet hund. Skriv til Graeske hunde og spørg om de evt har kontakt med den hjemløse..Mail [email protected] .

 

Tak. Hvis det er en hjemløs uden fast bopæl, tror jeg ikke det er godt. Han har altid haft tag over hovedet og jeg tror ikke han vil trives på gaden. Jeg kontakter dem og hører nærmere.

Redigeret af Niels M
Link til indlæg
Del på andre sites

Kan Malik med katte? Kan han holde vagt og fremmede væk selvom han er så venlig? Løber han væk fra haven? Kan han løbe løs på stranden uden at løbe væk?

 

Hej Lisa. Malik har de første 15 uger boet med både katte og børn, så det fik han ind med modermælken. Han er vagtsom på den måde forstået, at han fortæller når der kommer nogen. Ejer har ikke ladet ham løbe alene i haven, da de bor lige ud til en hovedvej og ikke har hegnet ind. Han kan sagtens løbe fri på stranden og elsker at bade. Han bliver ved ejer og kan sagtens kaldes ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...