Hop til indhold

Marts måneds billedtråd


Niels M
 Share

Recommended Posts

Gæst Isabellaz

MiroFrokost2.jpg

Mine svigerforældres Ulvehund og 2 af mine hunde en tur på stranden.

 

Edit: gad vide hvorfor mine billeder bliver så små, når de postes herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 178
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det frygter jeg ikke, er 2 m og har vaders, så han kan bare stille sig op og savle..:blink:

 

Ikke nogen dårlige ide med et par vaders :-D

 

Man skal virkelig have mange godter og er de bedre end bernhardiners så klager han ikke ;).... altså har jeg hørt ;)

 

;-) Han er ikke krævende.

 

Hæ hæ... er godt klar over at det er to bette nips jeg har sammenlignet med ham. :vuf:

 

Årh en beauceron er så sandelig heller ikke nogen lille nips. Og overordentlig lækker samtidig :-D Flere billeder tak ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

@: Det må helt klart være meget snyd sådan at diske op med et gammelt billede! Du kan da ikke have haft de store problemer med at få skarpe billeder af madammerne sådan som vejret har været i marts :blink:

 

Den ene af madammerne er ikke leveringsdygtig i ordentlige motiver, når vejret er som nu, så trisser hun af sted som en snerpet gammeljomfru, den anden kan mit kamera ikke fange, som andet end en omgang tåget sødsuppe, jeg mangler lys:hmm:

Så kan jeg selvfølgelig bare tage indendørs billeder, så ser madammen sådan her ud, hvis tidspunktet ikke passer damen, eller også bliver det som det sidste, billeder af meget snorkende whipper, dem har jeg godt nok mange af;-)

Denne gang snyder jeg ikke, de er fra marts begge to :-)Ikke navngivet 2.jpg

P3025073.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han nøjes med garanti ikke med "lidt" - og skægget trænger altså til justering :mrgreen:

Jeg synes han er skøn :-) Har kun set de korthåret, men ham her er da ekstra lækker :-)

 

 

Så røg der en lille samling billeder ind af de to bøfler sammen. :-)

 

Jamen altså hvor ER de dejlige :-D Dem kan du roligt stolte af :-D

 

Lidt snyd billederne er fra 26/2, men der har ikke været forår siden ;-)

Mine to whipper på musejagt, dog uden gevinst, den yngste Cala (tigerdyret) på 16 måneder har ikke samme tålmodighed og ro som sin mor til den disciplin.[ATTACH=CONFIG]131386[/ATTACH]

 

Gude smukke. :-) Meget elegante hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...