Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

Aha. Men er det meningen, den skulle huske, at jeg vil se første ulæste altid på pågældende emne? Som det er nu, skal jeg nemlig hele tiden trykke på første ulæste, når jeg er inde i emnet.

Der skulle gerne være en lille, blå dims allerede inden du kommer ind i tråden, hvor der står "nyeste indlæg" eller noget i den stil, når du holder musen over den.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Aha. Men er det meningen, den skulle huske, at jeg vil se første ulæste altid på pågældende emne? Som det er nu, skal jeg nemlig hele tiden trykke på første ulæste, når jeg er inde i emnet.

 

Du skal trykke på den hver gang. Men du kan gøre det ude fra listen, så du ikke først skal ind i tråden på side og så videre til sidste ulæste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz
Er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener. Man kan ikke få systemet til at huske at der altid skal slås op på sidste nye indlæg. Den blå knap kan man bruge hvis man ikke har læst det sidste der er skrevet i en tråd, men ellers kan man bruge sideantallet (står efter hvornår tråden er oprettet på oversigten) og så kan man klikke på den sidste side (på tallet), så kommer man ind øverst på den sidste side i tråden.

 

Fuck, det er svært at forklare. :lol:

 

Jeg forstår! Så man kan desværre ikke låse funktionen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz
Nej, ikke mig bekendt. Jeg synes dog ikke det gør den store forskel,.. tror det er et spørgsmål om vane.

 

Yes - Man kan vænne sig til alt. Når jeg selv laver hjemmesider, går jeg bare efter at lave så få klik som muligt, samt gøre tingene så brugervenligt som muligt, så jeg er dælme i vildrede herinde :mrgreen:

Men jeg lærer det vel før eller siden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes - Man kan vænne sig til alt. Når jeg selv laver hjemmesider, går jeg bare efter at lave så få klik som muligt, samt gøre tingene så brugervenligt som muligt, så jeg er dælme i vildrede herinde :mrgreen:

Men jeg lærer det vel før eller siden :-)

Jeg vil sige,.. at hvis jeg har kunne lære det, så kan du garanteret også. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den blå dims er der bare ikke rigtigt på f.eks. dette emne - altså hos mig. Emnet nedenunder var den der.

Den blå er der nogen gange når jeg er inde i emnet - men ikke altid.

Okay...nu tænker de gamle....shit hun fatter bare nada :-D

Anyway....lige nu er det hele ret uoverskueligt, så det må nok bare komme lidt efter lidt.

 

Jeg skal også lige vænne mig til det - OG hitte ud af det :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noget jeg VIRKELIG sætter pris på, som er her på HF er, at man ikke kan slette indlæg.

I en tråd om hundevrøvleren fra Faxe skrev han og familien en del volapyk og svinere (Faxemanden + en af hans koner) samt slet skjulte trusler (papdatteren). Så slettede de deres profiler -og deres indlæg var slettet. Dette gentog Faxemanden nogle gange, og tråden blev virkelig besynderlig at læse. Herefter klagede manden til administrator, og tråden blev slettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener. Man kan ikke få systemet til at huske at der altid skal slås op på sidste nye indlæg. Den blå knap kan man bruge hvis man ikke har læst det sidste der er skrevet i en tråd, men ellers kan man bruge sideantallet (står efter hvornår tråden er oprettet på oversigten) og så kan man klikke på den sidste side (på tallet), så kommer man ind øverst på den sidste side i tråden.

 

Fuck, det er svært at forklare. :lol:

 

Men god og forståelig forklaring! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz

Det med at man kan ændre indlæg pr. side, ser ud til at virke her. Mener der var en, der nævnte at det måske ikke virkede.

Jeg har sat den til 100 indlæg før jeg skal skifte side. Det er godt, tror jeg..

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes - Man kan vænne sig til alt. Når jeg selv laver hjemmesider, går jeg bare efter at lave så få klik som muligt, samt gøre tingene så brugervenligt som muligt, så jeg er dælme i vildrede herinde :mrgreen:

Men jeg lærer det vel før eller siden :-)

 

Jeg har svært ved at se hvordan du ville lave det med færre klik? ;-) Du klikker jo bare på den blå dims, i listen over abb.tråde, dagens indlæg eller nye indlæg, eller hvor du nu går hen for at se de forskellige tråde og bum, så kommer du direkte ind til sidste ulæste indlæg i tråden :vedikke: Hvis der ikke er nogen blå dims, ved den tråd du er interesseret i, er det fordi der ikke er nogle ulæste indlæg i den pågældende tråd.

 

Og velkommen til jer nye, i øvrigt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Med hensyn til "gå til første ulæste" er det jo netop færre klik, hvis man kunne låse muligheden, så man ikke skulle trykke hver gang.

 

Okay, jeg fatter ikke en bjælde af hvad du mener så :vedikke: Man skal jo klikke på et eller andet for at komme ind i en tråd, det virker jo trods alt ikke ved tankens kraft :lol: Så om man klikker på den blå dims eller trådens emne, når man skal ind, kan jeg godt nok ikke se gør nogen forskel? :vedikke::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz
- Tror muligvis du går en omvej... Prøv at beskrive hvad du gør helt fra når du logger ind på forummet?

 

Det tror jeg du har helt ret i. Omvejen kan jeg så selvfølgelig ikke finde nu, når jeg skal bruge den.

Jeg skal lige lægge mærke til det, når jeg får deltaget i nogle flere tråde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes - Man kan vænne sig til alt. Når jeg selv laver hjemmesider, går jeg bare efter at lave så få klik som muligt, samt gøre tingene så brugervenligt som muligt, så jeg er dælme i vildrede herinde :mrgreen:

Men jeg lærer det vel før eller siden :-)

 

Du har ikke flere klik, hvis du vælger det lillebitte ikon ude i listen over tråde, så kom du direkte ind til første ulæste indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med at man kan ændre indlæg pr. side, ser ud til at virke her. Mener der var en, der nævnte at det måske ikke virkede.

Jeg har sat den til 100 indlæg før jeg skal skifte side. Det er godt, tror jeg..

 

Hæ, der lærte du mig lige noget nyt. Den havde jeg ikke set. Der er jo utallige indstillings muligheder.. Takker! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz
Du har ikke flere klik, hvis du vælger det lillebitte ikon ude i listen over tråde, så kom du direkte ind til første ulæste indlæg

 

Jeg tror, som en nævnte, at jeg før kom ind ad en omvej. Jeg kan dælme ikke huske hvordan men vil holde øje med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg undrer mig over noget ift. Notifikationsindstillinger. Har fået slået email fra og bedt om kun at få notifikationer i panelet, men der er ikke nogle notifikationer for denne tråd, selvom jeg burde abonnere på den :hmm:Nogle der kan hjælpe en rookie?

 

Jeg undrer mig over det samme. Gad vide, om det kan hænge sammen med, at jeg har afmeldt abonnementet i en af de mange mails, jeg modtog i går?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...