Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen alle sammen :) Jeg er med på et boycot :)

 

I kan finde tråden med Prinzen herinde. Det er HLs profil. Måske en vil lægge et link? Han er mig bekendt ikke aktiv dog - ikke skrivende i hvert tilfælde

 

Fandt det uhyre her i en majsmark i dag og tog det med hjem - kan nogle fortælle mig hvad det er? En kat ligner det ikke men det lystrer som en! :engel::mrgreen: Jeg har besluttet mig at beholde uhyret med mindre zoologisk museum svare på min mail..... :cool:

 

IMAG8550.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man abbn. vist nok automatisk når man skriver i en tråd. Det kan slås fra via linket i mailen du får ved opdatering.

 

Du kan helt nøjes med at abonnere i kontrolpanelet og undgå alle mail. Det er en del nemmere at gøre en gang for alle i stedet for at slå det fra i samtlige tråde man er med i.

 

De tråde, man så allerede har tilmeldt sit abonnement, mens man fik mail, vil man fortsat få mail på så længe de er aktive - med mindre man så afmelder lige netop de tråde.

 

 

 

 

_____________________________________-

 

Velkommen til de nye

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan helt nøjes med at abonnere i kontrolpanelet og undgå alle mail. Det er en del nemmere at gøre en gang for alle i stedet for at slå det fra i samtlige tråde man er med i.

 

De tråde, man så allerede har tilmeldt sit abonnement, mens man fik mail, vil man fortsat få mail på så længe de er aktive - med mindre man så afmelder lige netop de tråde.

 

 

 

 

_____________________________________-

 

Velkommen til de nye

 

Takker, så lærte jeg også noget nyt! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

når nu man får en påmindelse, fx at der er svaret på ens spørgsmål i en tråd, er der så en måde man kommer nemt lige til det svar.... lige nu sidder jeg og finder ind i tråden igen.... men hvis nu man deltager i flere tråde er det lidt svært og langsomt, mange klik....

tænker om ikke man kan trykke et sted i påmindelsen og ryge direkte ind

Link til indlæg
Del på andre sites

når nu man får en påmindelse, fx at der er svaret på ens spørgsmål i en tråd, er der så en måde man kommer nemt lige til det svar.... lige nu sidder jeg og finder ind i tråden igen.... men hvis nu man deltager i flere tråde er det lidt svært og langsomt, mange klik....

tænker om ikke man kan trykke et sted i påmindelsen og ryge direkte ind

Hvis du går under "Quick Links" og vælger abbonnerede tråde, kommer du til alle de tråde du har svaret i. Hvis du klikker på den lille pil i en tråd, kommer du til det sidste indlæg du har læst i tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også være med her :cool:

 

Jeg har været på besøg her flere gange før, men jeg plejer at blive vanvittig af, at det nederste indlæg i hver tråd er umuligt at læse (et ord på hver linje og citater er et enkelt tegn på hver linje)...

 

Og så har jeg lige fundet ud af, at indlæggene ser normale ud, hvis jeg bare lige vender ipad'en :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lykkeliv - kan man gøre noget for at hjælpe en racebeskrivelse på vej?

Jeg kan bidrage med både tekst og billeder, hvis det kan hjælpe...

Bare lige et tip, hvis du sætter @ foran et brugernavn, får pågældende bruger en notifikation om at vedkommende er blevet nævnt, så er man rimelig sikker på at man får fat i den man gerne vil have fat i :-)

 

Er det racebeskrivelsen i et af raceforaerne du mener?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...