Hop til indhold

Kategorier


Isabelle
 Share

Recommended Posts

Som helt ny bruger i Hundeforum slår de mange mange kategorier mig som ret forvirrende. Mange overlapper hinanden. Der er den generelle debat - og så fx adfærd, træning, sygdomme, foder mv. Flere af de sidste fire hænger ganske ofte sammen, og jeg synes, det virker lidt besværligt at skulle kigge så mange kategorier igennem for at finde ud af, om jeg har noget at byde ind med.

Måske ville der være flere deltagere i de enkelte tråde, hvis der ikke var alle disse kategorier?

Men, men - jeg er jo ny, så jeg aner ikke, om det er brugerne, der har ønsket det sådan ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så var det, at jeg lige skulle finde en tråd fra i går. Den var hverken på nye indlæg eller dagens indlæg. Jeg havde ikke lige bemærket, hvilken kategori, den var lavet i - og hvad var det nu, overskriften var??? Det er altså lidt besværligt, hvis hukommelsen ikke er optimal :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så var det, at jeg lige skulle finde en tråd fra i går. Den var hverken på nye indlæg eller dagens indlæg. Jeg havde ikke lige bemærket, hvilken kategori, den var lavet i - og hvad var det nu, overskriften var??? Det er altså lidt besværligt, hvis hukommelsen ikke er optimal :cool:

 

Når du har svaret i en tråd vil der i venstre side være en lille udgave af dit avatar i trådstarters avatar :)

 

(Altså hvis du fx er inde på "Nye indlæg") og ude i højre side står der hvilken kategori det står i :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så var det, at jeg lige skulle finde en tråd fra i går. Den var hverken på nye indlæg eller dagens indlæg. Jeg havde ikke lige bemærket, hvilken kategori, den var lavet i - og hvad var det nu, overskriften var??? Det er altså lidt besværligt, hvis hukommelsen ikke er optimal :cool:

Hvis emnet ikke er specifikt omkring et bestemt emne, f.eks. foder, træning, sygdomme (så er det selvfølgelig oversigten på de kategorier du skal se på) er langt de fleste tråde oprettet under "debat".

 

Alternativt kan man søge på enten den bruger der har oprettet tråden, eller en bruger man kan huske har skrevet i tråden. Under brugerprofilen har man mulighed for at se deres seneste tråde og indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...