Hop til indhold

diy til hunden


Anettesb
 Share

Recommended Posts

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er du hjertelig velkommen til :mrgreen: Aya har sikkert heller intet imod det :cool:

 

 

 

Hmm ja okay. Synes bare det har givet sig lidt, er det normalt? Det er ikke så stort at det falder af, men nu er hun heller ikke typen der prøver at komme ud af noget. Men det er nok en centimeret for langt så har lidt overvejet om det liige er i overkanten

 

Ja, det kan give sig - nogle modeller mere end andre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et spørgsmål til dem, der laver ting i paracord. Hvor køber i snor og karabinhager osv.? Det kunne godt være et projekt for mig :-D

 

Det kan købes på de fleste hobbysider. Karabinhager er rockerdyre! Det billigeste er absolut eBay, men så er der lang leveringstid og vær obs på ikke at købe ret meget af gangen, så du skal betale told.

 

superbrugsen har noget billigt kopi-line pt (min har ihvertfald). Det er ikke helt ligeså kraftigt og lækkert som rigtig faldskærmsline, men fint hvis du bare vil prøve at lege lidt med det. Så kan man jo begynde at købe sig fattig i lækker line og farve senere . Hvis du har en Biltema i nærheden, så startede jeg med deres teltliner. De har tre farver orange, armygrøn og sort/gul.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan købes på de fleste hobbysider. Karabinhager er rockerdyre! Det billigeste er absolut eBay, men så er der lang leveringstid og vær obs på ikke at købe ret meget af gangen, så du skal betale told.

 

superbrugsen har noget billigt kopi-line pt (min har ihvertfald). Det er ikke helt ligeså kraftigt og lækkert som rigtig faldskærmsline, men fint hvis du bare vil prøve at lege lidt med det. Så kan man jo begynde at købe sig fattig i lækker line og farve senere . Hvis du har en Biltema i nærheden, så startede jeg med deres teltliner. De har tre farver orange, armygrøn og sort/gul.

 

Det har jeg ikke set i min brugs, men jeg fandt noget ok reb i byggemarked et, så kan jeg knytte en bold eller gnave reb.

må kikke lidt i brugsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Jeg laver retriever liner i det. Uden stop pt. Men overvejer en model med en dekorativ knude som stop. Her muggen Karla som model :lol:

[ATTACH=CONFIG]132127[/ATTACH]

 

nåhh hvor sød :lun:

Er det round braid du laver denne line i ? Den er godt nok flot.

 

Og ja man skal lige se sig for mht karabinhager de er ret dyre ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan købes på de fleste hobbysider. Karabinhager er rockerdyre! Det billigeste er absolut eBay, men så er der lang leveringstid og vær obs på ikke at købe ret meget af gangen, så du skal betale told.

 

superbrugsen har noget billigt kopi-line pt (min har ihvertfald). Det er ikke helt ligeså kraftigt og lækkert som rigtig faldskærmsline, men fint hvis du bare vil prøve at lege lidt med det. Så kan man jo begynde at købe sig fattig i lækker line og farve senere . Hvis du har en Biltema i nærheden, så startede jeg med deres teltliner. De har tre farver orange, armygrøn og sort/gul.

 

Ja, det kan ikke svare sig rent økonomisk selv at lave liner :fornaermet: vi har ikke lige biltema, men måske et andet byggemarked har teltliner. For det skal helt sikkert prøves.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den der standart model eller hvad man kan kalde den. Den som skulle være nem at lære at lave

 

Cobra. Ligesom Lindas billeder? De giver sig, især hvis hunden trækker. Min første retrieverline var lavet i det - dem blev ca en halv meter længere da Wilma lige ville fremad :lol: så lærte man det

 

den er tilgengæld super nem og hurtig at lave, så hvis du vil pille den op og genlave den er det absolut til at overse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Cobra. Ligesom Lindas billeder? De giver sig, især hvis hunden trækker. Min første retrieverline var lavet i det - dem blev ca en halv meter længere da Wilma lige ville fremad :lol: så lærte man det

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cobra. Ligesom Lindas billeder? De giver sig, især hvis hunden trækker. Min første retrieverline var lavet i det - dem blev ca en halv meter længere da Wilma lige ville fremad :lol: så lærte man det

 

den er tilgengæld super nem og hurtig at lave, så hvis du vil pille den op og genlave den er det absolut til at overse.

 

Ja okay, har brugt den som agility line, og der kan hun godt finde på at trække. Kunne godt være jeg skulle prøve at jeg om jeg kunne. Er bare ikke på nogen måde god til at bruge hænderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja okay, har brugt den som agility line, og der kan hun godt finde på at trække. Kunne godt være jeg skulle prøve at jeg om jeg kunne. Er bare ikke på nogen måde god til at bruge hænderne.

 

Jeg har ladet mig fortælle, at det krymper en lille smule hvis man koger det. Men om det er nok til at tage en cm af længden tør jeg ikke sige....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vil gerne lave en legeplads til Zorro, men med fælles have skal den være nem at pakke sammen

tænker en lege tunnel, en sækketunnel (hvor finder man det/Hvordan laver man det) evt et balancebræt.

andre ideer som er gode for hans oplevelse af verden og ham selv.... ting han kan udforske i eget tempo når vi bare er sammen.

Et soppebasin/boldbassin ville være fedt... men det nok besværligt som jeg bor.....

ting kan være mere eller mindre hjemme strikket. Og de kan være til ude og inde. Bare de nemme at pakke væk.

Havde jeg egen have fik han bassin, træstub, et dæk der ligger ned og meget mere... så ville jeg bare skifte mellem de mulige oplevelser som han voksede.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...