Hop til indhold

Valg af race nummer to ?


Shii
 Share

Recommended Posts

Hahaha, nøøøj hvor er hun da fjollet og skøn! :klap: :lun: Hun er lige sådan en hund, der kunne få mig til at overveje, om der mon ikke skulle flytte en staby ind her en dag... :-D

Hun er i hvert fald helt perfekt til mig :hjerte: Eneste grund til at jeg ikke umiddelbart får Staby næste gang er, at hun går rigtigt meget på fært. Hun bliver 8 her til sommer, og vi har trænet, trænet og trænet, men hun kan stadig ikke være løs i skoven fx. Vi bor 1400 m fra en kæmpe stor og virkelig lækker skov, og det er bare mega-ærgerligt at jeg skal køre til strand, indhegnede arealer osv. for at hun kan få gåture uden snor. For det har hun brug for!

Men fantastisk race ellers, virkelig :hjerte:

 

Sidste billede Shii og så skal jeg nok stoppe Staby-spam :oops:

asta.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 80
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Undskylder på forhånd for OT men @Lykkeliv, hvordan fungerer sådan en robotplæneklipper? Hvordan ved den hvornår den skal skifte retning?

Man graver et kabel rundt i kanten af plænen og så kører den bare på kryds og tværs indenfor det afgrænsede område.

Den her holder 2 forkellige plæner. Der er gravet et "leder kabel" ned imellem og det følger den så den kan kende forskel på områderne.

 

Den er vældig. Og Asta forsøger ikke længere at æde den når de mødes, så hund kan klart godt vænnes til konceptet. Hun har dog lettet ben op af den en enkelt gang siden, det skal man vist helst forsøge at undgå :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er i hvert fald helt perfekt til mig :hjerte: Eneste grund til at jeg ikke umiddelbart får Staby næste gang er, at hun går rigtigt meget på fært. Hun bliver 8 her til sommer, og vi har trænet, trænet og trænet, men hun kan stadig ikke være løs i skoven fx. Vi bor 1400 m fra en kæmpe stor og virkelig lækker skov, og det er bare mega-ærgerligt at jeg skal køre til strand, indhegnede arealer osv. for at hun kan få gåture uden snor. For det har hun brug for!

Men fantastisk race ellers, virkelig :hjerte:

 

Sidste billede Shii og så skal jeg nok stoppe Staby-spam :oops:

[ATTACH=CONFIG]132241[/ATTACH]

 

Ahhh ja, jeg kan godt se, at det er surt med færten, når du bor lige ud til skov - det er godt nok ærgerligt, når racen ellers passer perfekt til dig på alle andre punkter. :-)

 

Men nøøøj, hvor er hun dog sød på det billede! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er i hvert fald helt perfekt til mig :hjerte: Eneste grund til at jeg ikke umiddelbart får Staby næste gang er, at hun går rigtigt meget på fært. Hun bliver 8 her til sommer, og vi har trænet, trænet og trænet, men hun kan stadig ikke være løs i skoven fx. Vi bor 1400 m fra en kæmpe stor og virkelig lækker skov, og det er bare mega-ærgerligt at jeg skal køre til strand, indhegnede arealer osv. for at hun kan få gåture uden snor. For det har hun brug for!

Men fantastisk race ellers, virkelig :hjerte:

 

Sidste billede Shii og så skal jeg nok stoppe Staby-spam :oops:

[ATTACH=CONFIG]132241[/ATTACH]

kan se at min colliepspaniel i virkeligheden er en staby :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...