Hop til indhold

Tricks Udfordring - August 2016


tjikson
 Share

Recommended Posts

Lykkeliv og jeg syntes begge to at "Månedens udfordring" manglede på forum. :engel: Denne gang vil vi dog prøve at skifte tricks hver anden uge cirka, for at holde folk til. :mrgreen:

For at flere kan være med, vil der være en svær og let udfordring.

Tænker for at gøre det nemt med de næste udfordringer, kan vi sige at den som først poster en video indenfor hver kategori (let og svær), bestemmer næste periodes udfordring i samme kategori som man har postet en video. :klap:

 

Trådende må meget gerne bruges til at snakke om trænings metoder osv. undervejs :banan::banan:

Håber folk har lyst til at deltage :engel:

Udfordringen denne gang er twist

Let: Twist forlæns

Svær: Twist baglæns

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Fed idé! :-D Især nu hvor vi går imod mørkere tider.

 

Jeg/vi er med på en måske'er. Jeg skal lige have fundet ud af hvordan jeg får os filmet :genert:

 

 

Måske den her video kan hjælpe? :-)

 

Jeg havde tænkt rundt om et target bare baglæns, men tror faktisk jeg prøve denne i stede. Vi er ved at øve bakke ved siden af nemlig, og det synes hun er mega grænseoverskridende, så alt arbejde rundt om mine fødder er godt tror jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan forlæns twist, både den ene og den anden vej -jeg gider ikke lige at klippe og uploade igen, men det ses ca 1 min og 50sek inde i denne video fra i torsdags.

 

[video=youtube_share;bW1Mki18-wM]

 

Baglæns må jeg lige overveje lidt, for jeg har squ ærlig talt lidt svært ved at se det for mig :genert: Jeg er med på bakke rundt om fører eller genstand, men sådan, bakke omkring ingenting-agtigt, det er min hjerne åbenbart ikke helt med på :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Ja, hvor langt nåede I andre egentligt? Her kom vi aldrig rigtig videre fra at han bakkede ved siden af ham. Jeg kunne ikke rigtig få ham til at bakke rundt og det gjorde bare os begge to ret frustrerede (måske mest mig :oops:) så vi opgav det og gik i gang med at lære at bakke rundt om mig i stedet for rundt om sig selv og det gik lidt bedre, men vi er ikke helt i mål endnu :-D Vi er stadig der, hvor jeg laver en bane af stole midt i stuen, så han ikke bare bakker rundt i vildskab, men rent faktisk bakker rundt på et spor :mrgreen:

 

Og skal vi ikke have et nyt trick? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...