Hop til indhold

Månedens hund


Jane
 Share

Månedens hund  

9 stemmer

  1. 1. Månedens hund

    • Ja
      9
    • Nej
      0
    • Ved ikke
      0


Recommended Posts

Det kunne være hyggeligt, men som jeg husker det, var der vist ikke nogle, der ville stå for det med stemmer osv. :-)

 

Det husker jeg ikke.

 

Men var der ikke noget om, at nogle mente at der blev stemt på dem, som var mest " populære" herinde? Og det var derfor der blev valgt at holde en pause?. Men nu tænker jeg at der har været pause længe nok og månedens hund fortjener at få en chance igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske :-) Jeg synes bare, jeg husker noget om at Dorte ikke orkede det mere og derfor spurgte om der var andre, der havde lyst. Og det var der så ikke rigtigt :-) Men det kunne da være hyggeligt, hvis nogen gider arbejdet med det :-D

 

Næsten lige præcist.

Jeg havde ikke tid længere - og ingen andre meldte sig til at stå for det

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Teknisk set behøver det jo ikke at være så svært; Man kan bare stemme ved at lægge sine "likes" ved den relevante hund. Så kan alle se resultatet uden at nogen behøver at have besværet med administration.

 

Når det er sagt, synes jeg at debatterne "X-måneds billedtråd" i "Vis os din perle" opfylder nøjagtig samme funktion, bare uden at nogen kan føle sig forbigået (men selvfølgelig heller ikke specielt udvalgt).

Link til indlæg
Del på andre sites

Teknisk set behøver det jo ikke at være så svært; Man kan bare stemme ved at lægge sine "likes" ved den relevante hund. Så kan alle se resultatet uden at nogen behøver at have besværet med administration.

 

Når det er sagt, synes jeg at debatterne "X-måneds billedtråd" i "Vis os din perle" opfylder nøjagtig samme funktion, bare uden at nogen kan føle sig forbigået (men selvfølgelig heller ikke specielt udvalgt).

 

Problemet med billedetråden er bare at den er ufattelig lang, fordi folk citere billederne, så man ser de samme billeder ca. 10 gange, hvis det er fra populære brugere... Derfor kommer jeg der desværre ikke, og ville synes en måneds hund ville være skønt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...