Hop til indhold
Jane

Månedens hund

Månedens hund  

9 stemmer

1. 1. Månedens hund

• Ja
      9
    • Nej
      0
    • Ved ikke
      0

Recommended Posts

Jane    1.729.772
Det kunne være hyggeligt, men som jeg husker det, var der vist ikke nogle, der ville stå for det med stemmer osv. :-)

Det husker jeg ikke.

Men var der ikke noget om, at nogle mente at der blev stemt på dem, som var mest " populære" herinde? Og det var derfor der blev valgt at holde en pause?. Men nu tænker jeg at der har været pause længe nok og månedens hund fortjener at få en chance igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Therese    16.610.429

Måske :-) Jeg synes bare, jeg husker noget om at Dorte ikke orkede det mere og derfor spurgte om der var andre, der havde lyst. Og det var der så ikke rigtigt :-) Men det kunne da være hyggeligt, hvis nogen gider arbejdet med det :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dorte    4.255.216
Måske :-) Jeg synes bare, jeg husker noget om at Dorte ikke orkede det mere og derfor spurgte om der var andre, der havde lyst. Og det var der så ikke rigtigt :-) Men det kunne da være hyggeligt, hvis nogen gider arbejdet med det :-D

Næsten lige præcist.

Jeg havde ikke tid længere - og ingen andre meldte sig til at stå for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jane    1.729.772
@Jane, du melder dig da bare til at stå for det. :blink:

Jeg synes også det var sjovt at se alle de gode fotos.

jeg er multihandicapet når det drejer sig om at finde ud af alt det tekniske herinde, så tror næppe jeg er den rette til opgaven :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KimJ    1.219.512

Teknisk set behøver det jo ikke at være så svært; Man kan bare stemme ved at lægge sine "likes" ved den relevante hund. Så kan alle se resultatet uden at nogen behøver at have besværet med administration.

Når det er sagt, synes jeg at debatterne "X-måneds billedtråd" i "Vis os din perle" opfylder nøjagtig samme funktion, bare uden at nogen kan føle sig forbigået (men selvfølgelig heller ikke specielt udvalgt).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Shii    14.283.552
Teknisk set behøver det jo ikke at være så svært; Man kan bare stemme ved at lægge sine "likes" ved den relevante hund. Så kan alle se resultatet uden at nogen behøver at have besværet med administration.

Når det er sagt, synes jeg at debatterne "X-måneds billedtråd" i "Vis os din perle" opfylder nøjagtig samme funktion, bare uden at nogen kan føle sig forbigået (men selvfølgelig heller ikke specielt udvalgt).

Problemet med billedetråden er bare at den er ufattelig lang, fordi folk citere billederne, så man ser de samme billeder ca. 10 gange, hvis det er fra populære brugere... Derfor kommer jeg der desværre ikke, og ville synes en måneds hund ville være skønt :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu