Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Tænk at kiks og papkasser kan være den perfekte gave ;)

 

Vi har fået alt for få ridser, vi er jo virkelig nød til at komme igen:lun:

 

Jeg er imponeret over så lille, mild og viljefast og lækker. Slet ikke hvad jeg forventede, men jeg er kun positivt overrasket.

 

Du kommer til at give spandevis af kaffe der skal indtages alt imens Ayla bider i hendes ynglingsgæstebidedimser ;)

 

Ha ha, jamen hun er i 7. himmel over de gode gaver kan du tro. Det var så sødt af jer. Jeg har altid kaffe på kanden så i kommer bare :-) Ja hun er simpelthen fantastisk. Det bliver så lækkert og spændende at se hende udvikle sig. Bare hun ikke skynder sig for meget :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg lige haft lidt ro til at ordne billeder :-) Jeg skal godt nok enten øve mig mere, eller få fat på noget nyt udstyr, der er ikke mange at billederne der bliver særlig gode. Men okay, hun er fandme også en hurtig en:mrgreen:

 

IMG_7163.jpg

 

Den lille bitte godbidsspand Fam. Pivpiv kom med. Er sgu spændt på at se om hun nogensinde kommer til bunds i den:mrgreen:

IMG_7236.jpg

IMG_7237.jpg

 

IMG_7252.jpg

 

IMG_7259.jpg

 

IMG_7264.jpg

 

IMG_7299.jpg

 

IMG_7328.jpg

 

I dag har jeg planer om at tage ind på Blokhus torv, det er weekend, så der er lidt flere mennesker. Nu har hun lige haft lidt fri for nye oplevelser i et par dage, så jeg tror hun er klar til en god tur i dag. Lige nu er hun endelig gået omkuld, efter at have raseret hele huset og haven, så nu får hun lov til at sove til hun vågner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg lige haft lidt ro til at ordne billeder :-) Jeg skal godt nok enten øve mig mere, eller få fat på noget nyt udstyr, der er ikke mange at billederne der bliver særlig gode. Men okay, hun er fandme også en hurtig en:mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]134251[/ATTACH]

 

Den lille bitte godbidsspand Fam. Pivpiv kom med. Er sgu spændt på at se om hun nogensinde kommer til bunds i den:mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]134252[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]134253[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134254[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134255[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134256[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134257[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134258[/ATTACH]

 

I dag har jeg planer om at tage ind på Blokhus torv, det er weekend, så der er lidt flere mennesker. Nu har hun lige haft lidt fri for nye oplevelser i et par dage, så jeg tror hun er klar til en god tur i dag. Lige nu er hun endelig gået omkuld, efter at have raseret hele huset og haven, så nu får hun lov til at sove til hun vågner.

 

Fede billeder! Med den glæde hun har for ærmet er du da nødt til, at træne ph eller ipo! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom jeg lige 12 sider bagud i tråden :shock:

Sikke dog en lille "sødde", som min mormor ville have sagt :mrgreen:

Skønt at se hvor glad hun er - og allerede lige så smuk som de voksne whipper.

 

Ja, jeg har vist bombarderet tråden lidt :oops:

Og ja hun er sødde ;-) Hun er virkelig noget af en oplevelse :-) Skal lige vænne mig til den slanke statur, det er noget andet end hvad jeg er vant til, men synes hun er så smuk og elegant.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er så lækker og kær altså :lun:

 

Dét er hun :lun: Meeen man skal endelig ikke tage fejl af hende, der gemmer sig noget af en djævel inde i hende. Og jeg er helt vild med det :klap: Det er så fedt at se den kontrast der er i hende. Vanvittig vild, men også rolig. Total cool, men også morsyg. Selvstændig, men også en værre puttegøj. Det ene øjeblik angriber hun for fulde gardiner og det næste er hun så kærlig og øm. Fuld fart frem, men kan også bare være observerende. Ser meget skrøbelig ud, men er jo fandme bygget af titanium :mrgreen: Lækre tøs altså:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dét er hun :lun: Meeen man skal endelig ikke tage fejl af hende, der gemmer sig noget af en djævel inde i hende. Og jeg er helt vild med det :klap: Det er så fedt at se den kontrast der er i hende. Vanvittig vild, men også rolig. Total cool, men også morsyg. Selvstændig, men også en værre puttegøj. Det ene øjeblik angriber hun for fulde gardiner og det næste er hun så kærlig og øm. Fuld fart frem, men kan også bare være observerende. Ser meget skrøbelig ud, men er jo fandme bygget af titanium :mrgreen: Lækre tøs altså:-)

 

Hun lyder fantastisk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg lige haft lidt ro til at ordne billeder :-) Jeg skal godt nok enten øve mig mere, eller få fat på noget nyt udstyr, der er ikke mange at billederne der bliver særlig gode. Men okay, hun er fandme også en hurtig en:mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]134251[/ATTACH]

 

Den lille bitte godbidsspand Fam. Pivpiv kom med. Er sgu spændt på at se om hun nogensinde kommer til bunds i den:mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]134252[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]134253[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134254[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134255[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134256[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134257[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134258[/ATTACH]

 

I dag har jeg planer om at tage ind på Blokhus torv, det er weekend, så der er lidt flere mennesker. Nu har hun lige haft lidt fri for nye oplevelser i et par dage, så jeg tror hun er klar til en god tur i dag. Lige nu er hun endelig gået omkuld, efter at have raseret hele huset og haven, så nu får hun lov til at sove til hun vågner.

 

Smelte :lun: 

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt mere billedspam af den sødeste Ayla:lun:

 

IMG_7367.jpg

 

IMG_7383.jpg

 

IMG_7399.jpg

IMG_7401.jpg

 

IMG_7409.jpg

 

IMG_7440.jpg

 

IMG_7441.jpg

 

Vi har ingen uheld haft indendørs endnu, og hun kan holde sig hele natten. Alene hjemme træningen går også derudaf, dog meget stille og roligt. Selvom hun allerede nu har et tempo der siger spar to, når hun er vågen, så synes jeg hun er meget nem og enkel at have med at gøre. Hun har stadig lidt svært ved at falde til ro, når jeg går og laver ting, der ikke har noget med hende at gøre, og hvor hun er ved at være træt, men det tager vi en dag ad gangen, det skal nok komme. Hun er nu ellers super dygtig til at beskæftige sig selv og hun kan tilbringe meget tid ude i haven uden at jeg er der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Absolut ingen billeder i dag. Ayla har været igang faktisk hele dagen:shock: Hun stod op ca ved 11 tiden og fortsatte så sådan til omkring 19.30 tiden. Lige afbrudt af et par meget korte lure. Jeg har så lige haft 1,5 times pause da jeg skulle til infomøde vedr hvalpetræningen der starter på søndag. Min mor kom så og passede hende, og den stakkels kvinde var helt færdig da jeg kom hjem :mrgreen: Hun fik lige oplevet en whippet på slap line :-D Vejret i dag tror jeg har påvirket hende, der har regnet og så har det blæst helt vanvittigt. Eller, her ved Vesterhavet kalder vi det en frisk lille brise, men for Ayla har det været lidt barsk vejr. Nu ser jeg i hvert fald frem til en god nattesøvn, for jeg er godt nok træt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Absolut ingen billeder i dag. Ayla har været igang faktisk hele dagen:shock: Hun stod op ca ved 11 tiden og fortsatte så sådan til omkring 19.30 tiden. Lige afbrudt af et par meget korte lure. Jeg har så lige haft 1,5 times pause da jeg skulle til infomøde vedr hvalpetræningen der starter på søndag. Min mor kom så og passede hende, og den stakkels kvinde var helt færdig da jeg kom hjem :mrgreen: Hun fik lige oplevet en whippet på slap line :-D Vejret i dag tror jeg har påvirket hende, der har regnet og så har det blæst helt vanvittigt. Eller, her ved Vesterhavet kalder vi det en frisk lille brise, men for Ayla har det været lidt barsk vejr. Nu ser jeg i hvert fald frem til en god nattesøvn, for jeg er godt nok træt :mrgreen:

 

Hvis det kan trøste har jeg haft 3 skruk i låget whipper i dag, både Bianchi og de store har været temmelig utålelige. Jeg tror også det er vejromslaget, der påvirker dem, det har jeg oplevet før, når der pludselig er brat skifte fra en vejrtype til en anden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det kan trøste har jeg haft 3 skruk i låget whipper i dag, både Bianchi og de store har været temmelig utålelige. Jeg tror også det er vejromslaget, der påvirker dem, det har jeg oplevet før, når der pludselig er brat skifte fra en vejrtype til en anden.

 

Ja det trøster faktisk lidt :-D;-)

Tænkte nok det kunne have noget med vejret at gøre. Jeg stemmer for ensformigt vejr fremover :-D :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh jeg kan jo slet ikke få nok af den smukke pige:hjerte: Kan slet ikke fatte hvor heldig jeg er.

 

[ATTACH=CONFIG]134345[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134346[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134347[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134348[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]134349[/ATTACH]

 

Hun ser også ualmindelig skøn ud :hjerte: Glad og med fuld fart på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan jo kun være helt enig :-D

 

Det samme her ;-) Jeg er så glad for, at alle hvalpekøberne til dette kuld, er ret aktive på nettet, jeg nyder alle de billeder, der dukker op hist og pist. Det er så dejligt at kunne følge dem alle.

Hvalpetiden skal nydes, men jeg glæder mig til at se dem alle som voksne, det er et spændende kuld og der er ikke en, der falder igennem på nuværende tidspunkt.

At alle er faldet godt til i deres nye hjem, er jo også bare herligt :-)

Jeg føler mig så taknemmelig, at være velsignet med sådan nogle skønne hvalpekøbere, jeg tror slet ikke i er klar over, hvor meget det betyder for mig.

 

Lige et billede af søster Bianchi, som er svært utilfreds med, at Ghini har lukket for mælkebaren ;-)

28092016 (14).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det samme her ;-) Jeg er så glad for, at alle hvalpekøberne til dette kuld, er ret aktive på nettet, jeg nyder alle de billeder, der dukker op hist og pist. Det er så dejligt at kunne følge dem alle.

Hvalpetiden skal nydes, men jeg glæder mig til at se dem alle som voksne, det er et spændende kuld og der er ikke en, der falder igennem på nuværende tidspunkt.

At alle er faldet godt til i deres nye hjem, er jo også bare herligt :-)

Jeg føler mig så taknemmelig, at være velsignet med sådan nogle skønne hvalpekøbere, jeg tror slet ikke i er klar over, hvor meget det betyder for mig.

 

Lige et billede af søster Bianchi, som er svært utilfreds med, at Ghini har lukket for mælkebaren ;-)

[ATTACH=CONFIG]134350[/ATTACH]

 

Sikke et dejligt billede :-) Det ser da godt nok ud til at Bianchi er vokset en del. Hold op det går stærkt.

Jeg kan godt forstå du nyder at følge dem alle, det ville overraske mig andet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...