Hop til indhold

Hvalpeplaner i 2017?


PBC
 Share

Recommended Posts

1 time siden, PinPoynter skrev:

Hvor mange af dem skal hyrde? 

Det skal 6 af dem - 3 af dem som fuldtidsbeskæftigelse, resten som bijob ved siden af anden hundesport.

 

1 time siden, Trixie83 skrev:

Hold nu op et fint kuld <3 Kæmpe stort tillykke med dem alle sammen! Er der så en lille beholder :D

Det tror jeg vist der er :$ - Nu kom der jo så mange tæver.
Så vi har lige familieråd herhjemme, om Bamse ikke godt kan holde til en fin lille turbo tæve.

59 minutter siden, pivpiv skrev:

Taaaaakkk:x Men du skal altså ikke tro at det er nok;-) Mildt sagt, du kan ikke vise for mange billeder:$

Haha - Der skal nok komme så RIGELIGT :D

  • Like 6
Link til indlæg
Del på andre sites

13 timer siden, NickiA skrev:

@Miss_M TILLYKKE! hvor er de fine!  fandt jer på facebook så har siddet og luret masser af hvalpebilleder... kom der så nok tæver så en af dem bliver hos dig?

De er simpelthen så søde og nyder dem :$

Overhørte min mand fortælle sin mormor at vi KUN beholdt en - så det ser ud til vi er enige :D

Havde "kun" lovet 4 tæver væk så det passer perfekt.

13 timer siden, Bustertrold skrev:

Skønne billeder, kæmpe stort tillykke med det fine kuld 

Tak :x

  • Like 5
Link til indlæg
Del på andre sites

@Miss_M tak, de er bare helt fantastiske, og ja tiden går pludselig stærkt, de er fyldt 4 uger i dag :x 
Opdrætter siger de to tæver minder rigtig meget om hinanden, så bliver spændende om de bliver ved med det. De skal hvalpetestes d. 25 maj, og først derefter beslutter opdrætter sig helt, hvilken en af dem der bliver boende. Jeg har jo kun mødt dem denne ene gang, og når at se dem en gang mere ingen beslutningen tages, men jeg synes de er lige fantastiske. Begge meget kontaktsøgende og nysgerrige, så det er bare det bedste udgangspunkt jeg kunne ønske mig. Desuden er jeg bare fuldstændig skudt i morhund Gaia, hun er så rolig og kælen, og kravler gerne op på skødet mens hun sidder og kigger en i øjnene med de dejligste varme øjne, amen altså :x

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

10 minutter siden, Trei skrev:

@Kirsten H Man kan godt se at der er sket noget siden sidste billede. Hold da op! Hvor bliver det spændende hvad hun gemmer på. 

Ja, det er gået stærkt den seneste uge. Jeg tør ikke gætte på antal endnu, men hun følger faktisk indtil videre samme kurve som sin mor, under hendes første drægtighed, både når det gælder vægt og øgning af taljemål i cm. Ghini fik syv hvalpe i sit første kuld.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

13 timer siden, NickiA skrev:

@Miss_M tak, de er bare helt fantastiske, og ja tiden går pludselig stærkt, de er fyldt 4 uger i dag :x 
Opdrætter siger de to tæver minder rigtig meget om hinanden, så bliver spændende om de bliver ved med det. De skal hvalpetestes d. 25 maj, og først derefter beslutter opdrætter sig helt, hvilken en af dem der bliver boende. Jeg har jo kun mødt dem denne ene gang, og når at se dem en gang mere ingen beslutningen tages, men jeg synes de er lige fantastiske. Begge meget kontaktsøgende og nysgerrige, så det er bare det bedste udgangspunkt jeg kunne ønske mig. Desuden er jeg bare fuldstændig skudt i morhund Gaia, hun er så rolig og kælen, og kravler gerne op på skødet mens hun sidder og kigger en i øjnene med de dejligste varme øjne, amen altså :x

Hvor er det fantastisk - Bliver spændende med hvalpetesten.
Det er simpelthen så skøn en følelse når man ved hvem der bliver ens nye bedste ven og er slet ikke i tvivl om, at begge piger er vildt lækre :x
 

12 timer siden, Kirsten H skrev:

NickiA  De er godt nok lækre :x Herligt at du kan lide dem begge :-)

Her synes jeg tiden flyver, det er 6 uger siden Cala blev parret, så nu er der kun ca. 3 uger igen. Hun har taget 1½ kilo på og taljemålet er øget med 8 cm. Glæder mig til at se indholdet :-)

 

Ja hold da op, der er sket noget.
Bliver spændende hvor mange der gemmer sig derinde. Nu begynder det snart at gå rigtig stærkt :D

 

-----------

Her er alt vel, der spises, soves og der vises allerede personlighed.
Simpelthen så sjovt!
Alle øger vægten fint og har taget næsten det samme på procentvis, lille pigen er dog en af topscorene på vægtøgning.
Hun har så også pænt meget ben i næsen og hendes størrelse har ikke hindret hende i at skubbe de to store drenge fra de gode patter ;) 

 

 

DSC_0140.JPG

DSC_0149.JPG

DSC_0184.JPG

DSC_0189.JPG

DSC_0191.JPG

DSC_0147.JPG

  • Like 16
Link til indlæg
Del på andre sites

4 timer siden, Miss_M skrev:

Hvor er det fantastisk - Bliver spændende med hvalpetesten.
Det er simpelthen så skøn en følelse når man ved hvem der bliver ens nye bedste ven og er slet ikke i tvivl om, at begge piger er vildt lækre :x
 

Ja hold da op, der er sket noget.
Bliver spændende hvor mange der gemmer sig derinde. Nu begynder det snart at gå rigtig stærkt :D

 

-----------

Her er alt vel, der spises, soves og der vises allerede personlighed.
Simpelthen så sjovt!
Alle øger vægten fint og har taget næsten det samme på procentvis, lille pigen er dog en af topscorene på vægtøgning.
Hun har så også pænt meget ben i næsen og hendes størrelse har ikke hindret hende i at skubbe de to store drenge fra de gode patter ;) 

 

 

DSC_0140.JPG

DSC_0149.JPG

DSC_0184.JPG

DSC_0189.JPG

DSC_0191.JPG

DSC_0147.JPG

Så lækre altså :x Død misundelig på heldige hvalpekøbere! 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en masse herlige hvalpebilleder. Tak for dem alle. Dejligt at i gider poste.....

 

Jeg gider også - og Betty blev jo født Langfredag..... men jeg har kun 2-3 billeder af min kommende, helt fantastiske jagthund. Det må I så også nøjes med. Opdrætter er nok mere hundemand og jæger end fotograf :-) - Betty er 2-3 uger på billedet.

Betty%202-3%20uger%202_zpsldamxtee.jpg

Betty%202%202_zpsmz9784xw.jpeg

om ca en måned kommer hun her hjem

 

Redigeret af PBC
  • Like 19
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...