Hop til indhold

Er det forkerte tanker, omplacering?


Pernille og Lucca
 Share

Recommended Posts

Så har jeg været ude ved en dyrlæge og få kigget hende igennem. Det var adfærdsbehandleren der syntes jeg først og fremmest skulle ud til ham da han også er kiropraktor. Han fandt ikke noget fysisk på hende. Han sagde faktisk "desværre".. den var hård :/ For man kan jo godt fornemme hvad han mener.. Men han syntes jeg skulle gå videre med det med adfærdsbehandleren.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så har jeg været ude ved en dyrlæge og få kigget hende igennem. Det var adfærdsbehandleren der syntes jeg først og fremmest skulle ud til ham da han også er kiropraktor. Han fandt ikke noget fysisk på hende. Han sagde faktisk "desværre".. den var hård :/ For man kan jo godt fornemme hvad han mener.. Men han syntes jeg skulle gå videre med det med adfærdsbehandleren.

Det betyder altså ikke at der ikke er noget. Hun har samme kropsbygning som mine to gadehunde og massøren/kiropraktoren fandt heller aldrig noget på dem, kun lidt skævheder - først ved røntgen og ct scanning fandt vi ud af at begge har/havde spondylose i ryggen, Zazu en sammenvoksning i bækkenet og Camy meget dårlige hofter.

 

Med den adfærd din hund udviser ville jeg slet ikke nøjes med et kiropraktorbesøg. Jeg ville få hende tjekket fuldstændig igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...