Hop til indhold

Afrodite
 Share

Recommended Posts

Står du i en situation, hvor du må af med din hund, er du velkommen til at kontakte mig. Jeg har en gammel berner på 12 1/2 som vi snart må sige farvel til. Afrodite på 3 1/2 vil blive frygtelig deprimeret, og skal ikke være alene. Afrodite er også en Berner. Din hund vil komme til at bo på en gård med heste og katte, og gå frit på 17.000 m2 indhegnet jord.

Link til indlæg
Del på andre sites

Må det være en hanhund?

 

En af mine hvalpekøbere skal desværre omplacere Buster på 7 - en fantastisk dejlig eurasier.

[ATTACH=CONFIG]135359[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]135360[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]135361[/ATTACH]

Gud hvor er han SMUK :lun: Min mand vil såååårh gerne have en Eurasier, men jeg tror de fælder alt for meget :oops:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ikke man begynder at omplacerer en eurasier på 7 år. Uagtet de forhold man uforskyldt løber ind i, omplacering af ældre spidshunde er som regel en mislykket affære

.

Sikke noget pjat. Spidser kan, ganske som langt de fleste andre hunde, godt omplaceres, også som 7+ årige. Desuden er en hund på 7 da vist kun "ældre" hvis der er noget galt med den! Ingen af mine har ihvertfald været gamle i nogen henseender som 7 årige.

Link til indlæg
Del på andre sites

.

Sikke noget pjat. Spidser kan, ganske som langt de fleste andre hunde, godt omplaceres, også som 7+ årige. Desuden er en hund på 7 da vist kun "ældre" hvis der er noget galt med den! Ingen af mine har ihvertfald været gamle i nogen henseender som 7 årige.

 

Helt enig. jeg lige ved at skrive noget lignende, men opgav. Som 7 årige er hundene på toppen stadig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...