AnneMangetal Skrevet Maj 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2017 (rettet) En kollega er forelsket i en "kæmpe gravhund". Den er som en gravhund, altså lang i kroppen og med korte ben, bare større. Han mener at den er fransk. Den er ruhåret og vildtfarvet (ikke gylden, ikke plettet). Hvad søren kan det være? Det er ikke en petit basset griffon vendeen eller basset bretagne.... Bud? Mest fordi jeg er VILDT træt af at jeg ikke kan løse gåden selv Redigeret Maj 19, 2017 af AnneMangetal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret Maj 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 (rettet) Basset Fauve de Bretagne Redigeret Maj 19, 2017 af Alfen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret Maj 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 Det her er Volmer og Basse søde sjove og meget egenrådige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 Som jeg skriver er de IKKE gyldne, men vildtfarvede, og det er IKKE en bretagne. Det havde været meget nemmere hvis der ikke var så mange specifikationer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Maj 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 Kunne det være noget hen af en Västgötaspids? Ruhåret er den selvfølgelig ikke.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 5 timer siden, MissLøven skrev: Kunne det være noget hen af en Västgötaspids? Ruhåret er den selvfølgelig ikke.. Nej. Den havde gået schweissspor, så jeg tænker det er en jagthund af en art Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 den her har korte ben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 53 minutter siden, PinPoynter skrev: den her har korte ben Men forkert farve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 det kan være den fåes i andre nuancer af sable? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Maj 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 Er spændt på at høre svaret når du finder det for jeg kan ikke lige hitte ud af det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Maj 19, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 Petit grriffon bleu de gascogne måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 19, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2017 7 minutter siden, luckyluna skrev: Petit grriffon bleu de gascogne måske? Den foreslog jeg tidligere i dag, og han grinede og spurgte hvad den var en blanding af Til hans forsvar skal det siges, at han knap kan se forskel på en gravhund, en basset og en corgi, så der er en risiko for at det ender med at vise sig at være en ruhåret hønsehund 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Maj 20, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2017 9 timer siden, AnneMangetal skrev: Den foreslog jeg tidligere i dag, og han grinede og spurgte hvad den var en blanding af Til hans forsvar skal det siges, at han knap kan se forskel på en gravhund, en basset og en corgi, så der er en risiko for at det ender med at vise sig at være en ruhåret hønsehund Kan det ikke også godt være en blanding? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 20, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2017 1 time siden, MissMilladk skrev: Kan det ikke også godt være en blanding? Han omtaler den som "en fin fransk gravhund", og i det lægger jeg at den er med tavle. Jeg tror at jeg kapitulerer, og beder kollegaen spørge hundens ejer 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 29, 2017 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2017 Chttps://www.google.dk/search?q=ALPENLÄNDISCHE+DACHSBRACKE&rls=com.microsoft:da-DK:IE-Address&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiuj-izt5TUAhVlL8AKHWACBVYQ_AUICigB&biw=1080&bih=514 Jeg har en bekendt der har sådan en her, kunne det være sådan en ? Hun er rigtig sød, krudt i måsen og sjov.KECHE DACHSBRACKE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 20, 2017 Rapporter Share Besvaret August 20, 2017 Det er garanteret en bayersk scweisshund En af min mands venner har sådan en, den ligner en stor gravhund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts