Hop til indhold

Hvilken race mener de?


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

En kollega er forelsket i en "kæmpe gravhund". Den er som en gravhund, altså lang i kroppen og med korte ben, bare større. Han mener at den er fransk. Den er ruhåret og vildtfarvet (ikke gylden, ikke plettet).

Hvad søren kan det være? Det er ikke en petit basset griffon vendeen eller basset bretagne.... Bud? Mest fordi jeg er VILDT træt af at jeg ikke kan løse gåden selv:ph34r:

Redigeret af AnneMangetal
Link til indlæg
Del på andre sites

7 minutter siden, luckyluna skrev:

Petit grriffon bleu de gascogne måske? 

Den foreslog jeg tidligere i dag, og han grinede og spurgte hvad den var en blanding af9_9

Til hans forsvar skal det siges, at han knap kan se forskel på en gravhund, en basset og en corgi, så der er en risiko for at det ender med at vise sig at være en ruhåret hønsehund:mrgreen:

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

9 timer siden, AnneMangetal skrev:

Den foreslog jeg tidligere i dag, og han grinede og spurgte hvad den var en blanding af

Til hans forsvar skal det siges, at han knap kan se forskel på en gravhund, en basset og en corgi, så der er en risiko for at det ender med at vise sig at være en ruhåret hønsehund

Kan det ikke også godt være en blanding?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...