Umulia Skrevet Februar 7, 2018 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2018 Jeg har lige fået to nye kameraer, så jeg har altså nogle billeder, jeg skal af med Der er plads i tråden til alle fotoglade, og jeres billeder behøver ikke at være af hunde. 12 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 8, 2018 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2018 Wauh nogle smukke billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Februar 14, 2018 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2018 Fantastiske billeder, Umulia! Du burde kunne sælge dem! Vil du afsløre hvilke billeder der er taget med hvilket kamera/linse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 20, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 20, 2018 På 2/14/2018 den 01:37 , Doberfan skrev: Fantastiske billeder, Umulia! Du burde kunne sælge dem! Vil du afsløre hvilke billeder der er taget med hvilket kamera/linse? Undskyld sent svar! Det første billede er taget med GoPro Hero6, de andre med Nikon D5600. Tak for de pæne ord, men der er så mange dygtige fotografer i dag, jeg er altså ikke noget særligt Det er bare en hobby. 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Februar 26, 2018 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2018 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2018 Tak @NickiA for a poste et par billeder af din smukke hund! Jeg havde ellers opgivet tråden som død. Her er et still-billede fra denne video: 5 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 28, 2018 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2018 Wauh Umulia hvor flot. Nu er dette bare taget med min mobil men synes selv det er smukt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Februar 28, 2018 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2018 Hvor fede billeder. Altså hvis mine hunde ikke flyver rundt (og gør det svært at tage skarpe billeder) så står de med måsen i vejret og går jeg så foran dem, så løber de hen for at se hvad jeg laver - i fuld fart Jeg forsøgte mig med kameraet i søndags, har bare ikke nået at tømme det endnu og får ikke redigeret nogle. Men kan da se om nogle er ok så skal jeg nok vise frem. Bliv endelig ved med at vise de flotte billeder herinde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Februar 28, 2018 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2018 Paya giver den gerne max gas. Luna derimod er fin dame og giver den kun gas når mor ikke er klar med kameraet og fanger mor hende endelig så er billederne sløret 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 1, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2018 12 timer siden, pivpiv skrev: Hvor fede billeder. Altså hvis mine hunde ikke flyver rundt (og gør det svært at tage skarpe billeder) så står de med måsen i vejret og går jeg så foran dem, så løber de hen for at se hvad jeg laver - i fuld fart Jeg forsøgte mig med kameraet i søndags, har bare ikke nået at tømme det endnu og får ikke redigeret nogle. Men kan da se om nogle er ok så skal jeg nok vise frem. Bliv endelig ved med at vise de flotte billeder herinde! De er da skønne. Jeg elsker fjollebilleder 13 timer siden, DorteDK skrev: Wauh Umulia hvor flot. Nu er dette bare taget med min mobil men synes selv det er smukt Det er det også. Du er også heldig at være et sted uden sne? Jeg har lige måtte aflyse et interview fordi der er snekaos, hvor jeg skulle hen. Her hvor jeg er, er der intet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 1, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2018 Lige lidt fra i går. Ikke hver dag man ser sådan en ved foderbrættet! (Halemejse). Det er koldt at være havmåge. Det er også koldt at være vinterbader! 8 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 6, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2018 Jeg tror der er gået en polarforsker tabt i Oluf 8 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 9, 2018 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2018 Fede billeder @Umulia Foto-riet står pt lidt stille her pga flytning, men her er fra min have og forsiden af vores nye skønne hus - jeg glæder mig til mildere vejr så vi rigtig kan komme ud og nyde det!! 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2018 Tillykke med hus 11 timer siden, potil skrev: Fede billeder @Umulia Foto-riet står pt lidt stille her pga flytning, men her er fra min have og forsiden af vores nye skønne hus - jeg glæder mig til mildere vejr så vi rigtig kan komme ud og nyde det!! Tillykke med hus! Og flot skarpt vintergæk-billede Jeg går også selv i flyttetanker, men har lidt svært ved at tage beslutningen 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 11, 2018 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2018 På 09-03-2018 den 18:37 , Umulia skrev: Tillykke med hus Tillykke med hus! Og flot skarpt vintergæk-billede Jeg går også selv i flyttetanker, men har lidt svært ved at tage beslutningen Tak! Jeg er så glad for at være her, det er et lille hus på Mors jeg lejer i 5 år - og derefter bliver det mit Men jeg har så også boet i den nedslidte taglejlighed i 12 år, så det var virkelig på høje tid - og oginokkerne har fået have Men glæder mig til at gang i knipseriet igen, der er jo ret flotte steder her på Mors - og helt sikkert mange forladte huse.. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2018 Oluf på eventyr 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret April 19, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 19, 2018 Hvaler i Storebælt Marsvin: Gryntehval: 4 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret April 20, 2018 Rapporter Share Besvaret April 20, 2018 Smukke billeder Umulia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 21, 2018 Rapporter Share Besvaret April 21, 2018 Skønne Lady, som jeg har redet to gange ugentligt siden August 2017. Hun flytter desværre om en måned. 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret April 21, 2018 Rapporter Share Besvaret April 21, 2018 34 minutter siden, PinPoynter skrev: Skønne Lady, som jeg har redet to gange ugentligt siden August 2017. Hun flytter desværre om en måned. Hun er bare så fin! Hvor er det ærgeligt at hun flytter....... har du så en anden hest i ærmet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 21, 2018 Rapporter Share Besvaret April 21, 2018 1 minut siden, pivpiv skrev: Hun er bare så fin! Hvor er det ærgeligt at hun flytter....... har du så en anden hest i ærmet? nej, der er en eller to der har spurgt om jeg evt er interesseret, men jeg orker ikke at binde mig til noget nyt lige nu. Det har været en forsigtig balancegang med arbejde og Lady! at få det hele til at gå op, være der til de rigtige tider osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret April 23, 2018 Rapporter Share Besvaret April 23, 2018 Wauw nogle billeder @Umulia. Elsker især Oluf i polar landskabet Jeg har endelig fået Sony telefon igen, ville egentlig have købt mig et rigtig DSLR kamera, men er nu ret tilfreds med kvaliteten af de billeder min XZ1 compact tager 😀 så her kommer lidt Dette billede er endda beskåret og dermed zoomet ind, men står stadig rimelig skarpt 👌 Taget med "Motion Eye" teknologien Et enkelt stående japansk kirsebær træ ved min mor: Inca's nye yndlings sted, stolen i udestuen Og til sidst Vallø slot, elsker at gå tur med Eddie her 6 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 24, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2018 Oluf på morgentur Oluf på aftentur Oluf leger med bold 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 19, 2018 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2018 Quila ❤️ Ja nu skal jeg da ihvertfald ikke brokke mig over, at jeg ikke kan øve fart-billeder. Damn hun har krudt i måsen ❤️ 7 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 20, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2018 På 19/7/2018 den 08:45 , JeanetteH skrev: Quila ❤️ Ja nu skal jeg da ihvertfald ikke brokke mig over, at jeg ikke kan øve fart-billeder. Damn hun har krudt i måsen ❤️ Hvor er hun yndig! Og gode billeder - elsker dem med urtepotten 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts