Hop til indhold

DECEMBER billeder 2008


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Ja hun forstår rigtig og være hyggehund, var hun jo også til hundetræf da hun sad på bænken og hyggede :lol:

De er dejlige begge to :lun:

 

tak, ja sheila er en rigtig hyggefis, indeni er hun helt sikkert kun halvt så stor, for hun mener altid hun skal være på skødet af os når vi er i sofaen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 165
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sikke en bidsk kamp-broholmer :hjerte:

 

 

(og det skulle forestille at være et beskidt gulv? amatøøøør! :pift:)

 

Jeg kunne nu også godt tænke mig en difination på BESKIDT GULV hvis det der gulv skal forestille at være beskidt :engel:

 

 

 

Det der var i starten, det var først om aftenen at gulvet var beskidt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sheila vinker! Taget igår aftes:)

 

Og så fra en aften i sofaen. Der er ALTID plads til sheila, det handler bare om at indtage den rigtige stilling;-)Og mysla kan også:-)

 

De er bare så skønne... vi ser ALt for få billeder af dem, efter min mening. :-)

 

Sheila er da bare for kær, den "lille skødehund". Men jeg er altså også helt vild med Mysla, for hun ligner en stor Tyson. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Årh hvor er hun sød! :lun:

 

Sådanne billeder har jeg også mange af, af Sittomusen.. :-D :hjerte:

 

jeg synes du skal være med - du kan jo bare indsætte billeder fra korrekt måned, men forkert år :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes du skal være med - du kan jo bare indsætte billeder fra korrekt måned, men forkert år :-)

Der er to billeder af hende på side 5, fra da jeg var oppe og passe hende i lørdags :lun:

 

Men her er et par stykker mere så! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Der er to billeder af hende på side 5, fra da jeg var oppe og passe hende i lørdags :lun:

 

Men her er et par stykker mere så! :blink:

 

 

ja - jeg kom lige forbi dem bagefter :mrgreen: hun ser dejlig ud :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja - jeg kom lige forbi dem bagefter :mrgreen: hun ser dejlig ud :vinken:

Er hun også! :lun:

 

Ih jeg savner hende. Det var det rette at gøre, at finde et nyt hjem til hende - hun ville ikke kunne trives hos mig, som mit liv er lige nu - og det ville også være alt for stressende for mig og alt for megen dårlig samvittighed! Men jeg savner hende ikke mindre af den grund.. :(

 

Men er meget glad for at jeg ikke har mistet hende helt! At få sms'er fra familien om at de nok skal skrive en anden gang hundene skal passe, for så ved de at de vil blive passet rigtig godt - og at jeg altid er velkommen til at kigge forbi, gør mig rigtig glad! Det er en rigtig dejlig familie hun har fået sig :kys:

 

Og gensynsglæden er stor hver eneste gang jeg kommer - bedøm selv ud fra dette billede :lun:

(Det er ellers forbudt at slikke mig i hovedet - men hun var for hurtig..)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gangster plus pokerfjæs da... "jeg er så ligeglad med din julemus mor... den skulle bare dø!"

 

Ja nemlig :lol: Jeg tænkte at han nok bare ville ligge og tygge og savle lidt på den, men nej... "ruske, flå, ruske, flå, rykke, døøøøø! Ud med indvoldene! Ruske, flå, rive..."

og nu da den endelig er helt flad, ikke har hverken næse, øjne eller nissehue og jeg har fået ryddet op efter ham... Nu kan han ligge stille og tygge på den :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...