Hop til indhold

brun labbe


maximus
 Share

Recommended Posts

hej.

Min kæreste og jeg søger efter en brun labradorhvalp. Vi bor på fyn og vil helst finde en der er bare lidt tæt på os så vi kan besøge den nogle gange inden vi får den hjem til os og så dem vi køber den af også kan følge lidt med :) Min kæreste går på jagt så det skal den være en del af, ellers skal den bare have et godt liv med masser af kærlighed.

Jeg har fundet flere steder med brune labber, men alle er enten i nord jylland eller på sjælland. Kan det virkeligt passe at der ingen er på fyn eller tæt på fyn ?

Håber at nogen kan hjælpe os så vi kan få vores bamse ❤️

Redigeret af maximus
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er værd at køre efter den rette hvalp.

Hellere finde den rette og gode opdrætter der passer til jer end at slippe for at køre ret langt og så ende med noget der giver noget unødigt kaos/uro /tårer.

Vi bor i nordjylland og vores hunde stammer fra: sønderjylland, sjælland og vestjylland og jeg kører gerne længere efter den rette hvalp.

Men sørg for en med stamtavle og led så på dkk's hvalpeliste. Mød forældrehundene og opdrætter, besøg evt flere steder ooooogggg pyt med farven, den rette hund er vigtigere end at den passer med tæpperne ;)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...