Hop til indhold

Træningspladser


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Uha nej, når jeg for en sjælden gangs skyld har mulighed for at prale af min hund, så er intet hemmeligt :mrgreen: :mrgreen:

 

Og ja, der var godt nok niveauforskelle, hold da op hvor jeg følte mig dum med Noomi når jeg så på den springer som var halvt så gammel og bare kunne det hele :oops: :oops: :lol:

 

Det skal du ikke gøre, det kan også gå for hurtigt :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst n1nna

Bliver helt sikkert nødt til at nævne Lone Greva i denne tråd! :5up:

 

Hun har træning i Galten (www.hundecentret.dk), men vi går på et FOF hold i Århus, som hun også står for.

Vi har tidligere deltaget på hvalpeholdet og nu er vi på fortsætter/unghundeholdet. Vi laver en masse gode og sjove øvelser, og der er masser af leg og sjov for hundene. :klap2: Derudover er der lidt Teori, hvor man kan stille alle de spørgsmål man har, også de "pinlige" :blink:

 

Vi er også meget glade for at træne hos Bettina (www.dinhundeven.dk) i Malling. :5up:

 

Det er begge steder super træning, og anbefales til alle der går ind for positiv, afslappet og sjov træning! :-D

 

Bliver lige nødt til at sige, at vi har lidt dårlig erfaring med DcH, så man må antage at deres træningsform er lidt anderledes end de nævnte steder. Ikke at den er dårlig, den passede bare ikke til Mio og mig! :( Ja vi er forkælede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Jeg kan ikke redigere mere i første indlæg da det er ældre end 6 mdr. Dette er vist et problem i flere tråde - også links tråden. Så jeg tjekker lige med admin :)

 

Men de sidste der er nævnt er:

GLADE VOVSER i København NV

www.hundetræningkbh.dk

Dansk Agility Forening (DAF) København - www.agility-kbh.dk.

Hundeklubben Lyngby - www.hundeklubben-lyngby.dk

sbh kreds 3 - http://www.belgierklubbenkreds3.dk/

 

 

Må jeg lige tilføje min træningsplads www.funkydogs.dk som er i Charlottenlund :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
:confused:syntes der mangler nogle informationer på hundetræningkbh.dk som i anbefaler.

 

Der er ingen hold fastsat, ingen priser og ingen adresse på træningspladsen!!

 

Folk herinde har blot anbefalet et sted de har fundet godt - du skal nok kontakte det enkelte sted for at få info om hold, tider, adresse, priser osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused:syntes der mangler nogle informationer på hundetræningkbh.dk som i anbefaler.

 

Der er ingen hold fastsat, ingen priser og ingen adresse på træningspladsen!!

 

Det er fordi vi er ved at slutte sæsonen for i år og endnu ikke ved om vi har træningsstedet næste sæson.

 

Men det er altså i Søndermarken

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige afsluttet hvalpehold ved Lone Greva i Galten.

Og det kan jeg helt klart anbefale:mrgreen:

Hun går virkelig meget op i at hvalpene lære at lege og be gå sig med andre hunde og at det er sjovt for hunden ar være til træning.

Er virkelig glad for at vi har gået der for efter de 5 trænings gange har soey virkelig fået sit hunde sprog op og køre:-D

 

Nå ja og så får man hende bog HVALPEN med i købet:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige afsluttet hvalpehold ved Lone Greva i Galten.

Og det kan jeg helt klart anbefale:mrgreen:

Hun går virkelig meget op i at hvalpene lære at lege og be gå sig med andre hunde og at det er sjovt for hunden ar være til træning.

Er virkelig glad for at vi har gået der for efter de 5 trænings gange har soey virkelig fået sit hunde sprog op og køre:-D

 

Nå ja og så får man hende bog HVALPEN med i købet:5up:

 

 

Cool.. Der regner jeg også med jeg skal gå næste år :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Nhøpse&Walter

Er næsten nabo til Hundensgård - går der dog ikke selv, men har set flere træningssessioner. Har kun hørt positivt om både træner Ditte og pladsen. Bløde og hyggelige metoder... Ja, tak!!:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jeg er blevet moderator herinde og kan derfor opdatere første indlæg igen. Det er opdateret med de senest skrevne, ganske kort.

 

Jeg kan desuden anbefale schweiss træning ved beagleklubben (Bla. Skive) og agility træning ved aktiv hundeskole (Kjellerup)

 

Super. :-)

 

Der er dog en fejl i listen, idet der står:

 

GLADE VOVSER i København NV - www.hundetræningkbh.dk

 

GLADE VOVSER og HundetræningKBH er to forskellige træningssteder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, jeg har glemt at anbefale Sanne - det vil jeg straks gøre :mrgreen:

 

Sannes Hundecenter Sanne´s Hunde Center ligger i Hedensted, midt mellem Horsens og Vejle. Her undervises i hvlapemotivation, hvalpe-agility, agility og rally-O. Alt efter positive metoder.

 

Sanne er en speciel dame ;-) så man skal kunne holde til en gang gas og at ordforrådet ikke altid er det kønneste :lol: Derudover skal man kunne acceptere, at ALLE fejl er 100% din skyld og aldrig hundens - og at man får det at vide i klare vendinger :lol: :5up:

 

Men hun er knaldhamrende dygtig og er praktisk taget altid kvalificeret til DM både i agility og rally

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der kender noget til Dortes hundeskole?

 

Dortes Hundeskole ? Adfærdsbehandling ? Hundetræning ? Hvalpetræning

 

Jeg kender hende ikke, men min generelle holdning er, at jeg ikke træner steder hvor folk ikke vil fortælle hvorfra de har den viden de påstår de har. Og ingen steder på hendes hjemmeside kan jeg finde noget om hendes uddannelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...