luckyluna Skrevet December 17, 2008 Rapporter Share Skrevet December 17, 2008 Er der nogen der vil være med til det? Hvis vi nu kunne aftale dag, tid og sted,så kan man jo bare komme som man lyster, eller man kan lige følge med i tråden om der nu kommer andre:) Mine piger har ihvertfald gavn af det, da vi ikke møder så mange hunde i hverdagen og vi kan jo lave lidt forskelligt med dem hver gang? Jeg kan torsdag eftermiddag eller lørdag eftermiddag, sådan lige umiddelbart:) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Hvis der skal være chance for at vi der bor et stykke væk kan komme med en gang imellem skal det nok være lørdag eftermiddag. Det er godt nok et stykke væk for os, men det kunne da være en god mulighed for efterhånden at få lidt ro på Dumle sammen med andre hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 17, 2008 Rapporter Share Besvaret December 17, 2008 Jeg er med på eftermiddage i weekenderne - ved ikke hvor ofte jeg kan, men når jeg har tid kan jeg have nogle med.. PPP-Pero og Milo-mor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Hej Luna ! Det er da bare en brand god idé at lave en fast dag. Jeg vil i hvert fald rigtig gerne når hvalpen kommer - det er jo vel trodsalt lidt sjovere når man er flere. Jeg bor inde i midtbyen - lige bag musikhuset faktisk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Hvis der skal være chance for at vi der bor et stykke væk kan komme med en gang imellem skal det nok være lørdag eftermiddag. Det er godt nok et stykke væk for os, men det kunne da være en god mulighed for efterhånden at få lidt ro på Dumle sammen med andre hunde. jamen, det er jo det. Så kan man jo deltage hvis man kan:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Jeg er med på eftermiddage i weekenderne - ved ikke hvor ofte jeg kan, men når jeg har tid kan jeg have nogle med.. PPP-Pero og Milo-mor? Super, sheila vil gerne være sammen med kæresten;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Hej Luna ! Det er da bare en brand god idé at lave en fast dag. Jeg vil i hvert fald rigtig gerne når hvalpen kommer - det er jo vel trodsalt lidt sjovere når man er flere. Jeg bor inde i midtbyen - lige bag musikhuset faktisk! Dejligt! Jeg har forresten lige hørt om en finsk laphundehvalp der er til salg, fordi en køber sprang fra... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Dejligt! Jeg har forresten lige hørt om en finsk laphundehvalp der er til salg, fordi en køber sprang fra... Åh nej - sådan noget må du altså ikke fortælle mig Luna ! ...Hvilken kennel er det, kan jeg få hvalpen NU ? NU NU NU ? Haha..Ej, det er nok bedst jeg venter til at jeg kan tage fri i et lille stykke tid...Åh nej..jeg har faktisk fri i 1½ uge..nu P...Plus relative korte arbejdsdage i et stykke tid derefter..shit.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Åh nej - sådan noget må du altså ikke fortælle mig Luna ! ...Hvilken kennel er det, kan jeg få hvalpen NU ? NU NU NU ? Haha..Ej, det er nok bedst jeg venter til at jeg kan tage fri i et lille stykke tid...Åh nej..jeg har faktisk fri i 1½ uge..nu P...Plus relative korte arbejdsdage i et stykke tid derefter..shit.. fnis, undskyld:engel: Ja, den er 8 uger på lørdag, klar til afhentning:cool: Jeg har svaret på din pb:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 Jeg er med på eftermiddage i weekenderne - ved ikke hvor ofte jeg kan, men når jeg har tid kan jeg have nogle med.. PPP-Pero og Milo-mor? Ja tak Kan jeg forresten køre med dig på lørdag? Hvis jeg tager bussen ud til dig og så kører med som vi gjorde da vi trænede ved Pia...? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret December 18, 2008 Rapporter Share Besvaret December 18, 2008 fnis, undskyld:engel: Ja, den er 8 uger på lørdag, klar til afhentning:cool: Jeg har svaret på din pb:) Ej øv, det var en finsk hyrdehund istedet for en finsk lapphund. Det bliver banken glad for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret December 23, 2008 Rapporter Share Besvaret December 23, 2008 Masser af lækre gåture og så kan jeg ikke komme med på nogen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Jeg kunne også godt tænke mig at være med en gang imellem, hvis det stadig er aktuelt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Jeg kunne også godt tænke mig at være med en gang imellem, hvis det stadig er aktuelt? Helt bestemt, vi skal da have fastsat en startdag:) Nogen der kan på lørdag kl. 15? Og så gå en times tid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 vil gerne være med når jeg er frisk igen, hvis i altså gider have mig og grosen med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 vil gerne være med når jeg er frisk igen, hvis i altså gider have mig og grosen med. Selvfølgelig gider vi det:5up: Hvornår er du frisk igen:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Jamen jeg tror godt jeg kan på lørdag. Men det er ikke sikkert vi bliver der en hel time. Det kommer an på hvordan det går med King Men jeg regner med at møde op i hvert fald Hvor er det I planlægger at mødes henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Jamen jeg tror godt jeg kan på lørdag. Men det er ikke sikkert vi bliver der en hel time. Det kommer an på hvordan det går med King Men jeg regner med at møde op i hvert fald Hvor er det I planlægger at mødes henne? Fedt, det behøver heller ikke være en hel time, jeg kan bare se jeg skal med bussen efter en time;-) Ca, ved skovfogedboligen vil passe mig bedst:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Fedt, det behøver heller ikke være en hel time, jeg kan bare se jeg skal med bussen efter en time;-) Ca, ved skovfogedboligen vil passe mig bedst:-D Jamen det kan da også være det går super godt så vi bliver der en time, nu må vi se Jeg ved bare King godt kan blive lidt usikker hvis andre hanhunde virker truende og i hans øjne skal der ikke altid så meget til Og nogle gange er der overhovedet ikke noget, så man kan aldrig vide. Jeg er nødt til at tage med og se hvordan det går. Skovfogedboligen ved jeg ikke hvor ligger, men mon ikke det kan slås op Skal hundene løbe løse dernede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Jamen det kan da også være det går super godt så vi bliver der en time, nu må vi se Jeg ved bare King godt kan blive lidt usikker hvis andre hanhunde virker truende og i hans øjne skal der ikke altid så meget til Og nogle gange er der overhovedet ikke noget, så man kan aldrig vide. Jeg er nødt til at tage med og se hvordan det går. Skovfogedboligen ved jeg ikke hvor ligger, men mon ikke det kan slås op Skal hundene løbe løse dernede? nej i skoven er det ikke tilladt med løse hunde. men stranden ligger lige ved, så man har muligheden for at aftale leg:-D Jeg skal nok lige smide et kort til hvor det er lidt senere:) Jeg har jo kun damer og vi vil gerne være med til at træne "vente med at hilse til du får lov":-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 nej i skoven er det ikke tilladt med løse hunde. men stranden ligger lige ved, så man har muligheden for at aftale leg:-D Jeg skal nok lige smide et kort til hvor det er lidt senere:) Jeg har jo kun damer og vi vil gerne være med til at træne "vente med at hilse til du får lov":-D Det gør mig ikke noget at de skal være i snor, så har jeg da lidt styr på ham Det er sødt af dig at ville hjælpe med at træne, men vi er ikke kommet til at jeg kan få øjenkontakt med ham endnu, når han ser en anden hund. Så skal afstanden i hvert fald være stor! De første fem minutter, indtil han har hilst, kan jeg godt droppe alt om den slags pjat Så længe jeg kan få ham til at sitte og være nogenlunde rolig, er jeg tilfreds Og jeg skal nok holde ham tilbage, så dine tøser ikke bliver helt overrumplede Og på forhånd tak for kortet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Rigtig godt initiativ :5up: :5up: Jacki og jeg deltager gerne, når vi kan. Vi går til træning om lørdagen, men de gange, hvor vi stopper tidligt til træning, møder vi gerne op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Det gør mig ikke noget at de skal være i snor, så har jeg da lidt styr på ham Det er sødt af dig at ville hjælpe med at træne, men vi er ikke kommet til at jeg kan få øjenkontakt med ham endnu, når han ser en anden hund. Så skal afstanden i hvert fald være stor! De første fem minutter, indtil han har hilst, kan jeg godt droppe alt om den slags pjat Så længe jeg kan få ham til at sitte og være nogenlunde rolig, er jeg tilfreds Og jeg skal nok holde ham tilbage, så dine tøser ikke bliver helt overrumplede Og på forhånd tak for kortet Her er kortet, skovfogedboligens vej ligger lige efter den røde pil. Vi mødes ved den først p plads inde i skoven:) http://www.krak.dk/query?&what=route&mapstate=7;10.23779357719761;56.061489928005756;s;10.227063697183494;56.06456149478041;10.248523457211725;56.0584183612311;398;215&mapcomp=;;;;;;;;;;;;;;0;0;;;;0&stq=0&acount=2&m_width=398&m_height=215&addr1=|Kirkebakken,%208330%20Beder|8330|10.232087295749421|56.061182217266506|4|maps_place_dk;80040;22||||&addr2=|Bispelundvej%20115%20%208330|8330|10.243497500742958|56.06535906906627|7|maps_address_dk;2171414;11||||&fromSearch=Kirkebakken,%208330%20Beder&toSearch=Bispelundvej%20115%20%208330&calculationMode=fastest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Rigtig godt initiativ :5up: :5up: Jacki og jeg deltager gerne, når vi kan. Vi går til træning om lørdagen, men de gange, hvor vi stopper tidligt til træning, møder vi gerne op. Super:5up: Efterhånden bliver det jo senere mørkt, så kan vi gå senere:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Selvfølgelig gider vi det:5up: Hvornår er du frisk igen:mrgreen: Ved desværre ikke hvornår jeg er frisk igen, men håber det ikke varer længe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts