Gæst ENVY Skrevet December 27, 2008 Rapporter Share Skrevet December 27, 2008 Det er ved at være længe siden at vi har været her på hundeforum, så her får i lidt nye billeder fra Lua :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Lua med hendes bedste ven Nemo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Smukke Lua Dejlige billeder Men hun ser altså lidt farlig ud på billed 4 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Hvor er det dejligt med nye billeder af smukke Kalua :5up: Han ser sød ud hendes nye ven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Dejligt at høre fra jer, har i det godt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Dejligt at se og høre fra jer igen! Jeg har spekuleret på, hvor mon I blev af! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 Jeg er helt vild med det faaarlige nr. 4 billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 27, 2008 Rapporter Share Besvaret December 27, 2008 WB Håber i har det godt begge to, har tænkt meget på jer erfter det der er sket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Fine billeder af Lua Nu HAR du altså at blive her!!! NÅ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 WBHåber i har det godt begge to, har tænkt meget på jer erfter det der er sket. Tak Gryn... Det har også været en meget svær tid. Godt man har verdens dejligste hund:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Tak allesammen.. Det er også dejligt at være tilbage her på hundeforum:-) Har da kigget ind en gang imellem:oops: Men har ikke rigtigt haft overskud til at deltage så meget. Vi (jeg) har haft en lidt hård tid de seneste måneder. Men nu er vi ved at være friske og klar igen. Vi har det godt begge 2 nu. Lua er stadig meget dygtig - always have - always will:lol: Hun går stort set løs over det hele... -også på gaden:shock: Hun er blevet en mønster hund.. Kan selv tage hende med i metroen uden snor:mrgreen: Hun er hjemme 8 1/2 time når jeg er på arbejde og hun er så god til det. Absolut ingen problemer:5up::5up: Vi har fået os mange nye små venner her på Frederiksberg og det nyder både Lua og jeg. Jeg går og overvejer at lave et kuld hvalpe på Lua:???: Det skal være blandingshvalpe hvis det bliver... tror jeg! Hmmm.... tænke tænke... Men det skal være den helt rette hanhund:-D Derudover har Lua fået en lille fætter:blink: Min lillebror har fået en babydreng. Og Lua elsker ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Velkommen tilbage og tak for de mange gode billeder. Du overvejer et kuld blandingshvalpe pga sygdomme eller?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Hun går stort set løs over det hele... -også på gaden:shock: Hun er blevet en mønster hund.. Kan selv tage hende med i metroen uden snor:mrgreen: FY - skam dig - det mås man ikke........... Er det egentlig ikke også en stor risiko at løbe (metro osv.) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Velkommen tilbage og tak for de mange gode billeder. Du overvejer et kuld blandingshvalpe pga sygdomme eller?. Lua har jo ingen stamtavle;-) Selvom der nu ingen tvivl om at hun er ægte pinscher:blink: Og ja indavls % på danske pinschere er generelt høj så det er ikke lige det jeg har i tankerne. Der er mange problemer med patella osv. Havde jeg tavle på Lua ville jeg klart lave rene pinscherhvalpe. Men det ville også være et andet stykke arbejde der ville være i det. Udstillinger osv. og hannen skulle højst sandsynligt findes i udlandet;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Måske en Pincherpoodle :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 FY - skam dig - det mås man ikke........... Er det egentlig ikke også en stor risiko at løbe (metro osv.) Nåeh nej:neutral:..... det gør vi heller ikke...alligevel...:mrgreen: Jo det er en stor risiko at løbe og det er heller ikke sådan at hun ALTID er løs. Men Lua er meget pudsig, for når hun ikke er i line og vi færdes omkring er hun meget opmærksom på at være ved mit ben konstant. Jeg har en gang inden for det seneste halve år oplevet at hun løb frem efter et egern, men hun stoppede med det samme jeg kaldte. Jeg tager hende ikke med løs eller gående i myldertiden, så er hun i tasken;-) Men tidligt eller sent på dagen kan jeg godt finde på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Måske en Pincherpoodle :blink: Faktisk tænker jeg sort dværgpuddel eller måske black/tan langhåret chihuahua Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret December 28, 2008 Rapporter Share Besvaret December 28, 2008 Åh jeg elsker alle blandinger med puddel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 30, 2008 Rapporter Share Besvaret December 30, 2008 Det er ved at være længe siden at vi har været her på hundeforum, så her får i lidt nye billeder fra Lua :blink: Dejligt at hører fra dig igen Og sikke nogle gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts